۲۰ بازیگر که می‌توانند نقش هارلی کویین را بازی کنند

چندی پیش، مارگو رابی اعلام کرد که قرار است برای مدتی از ایفای نقش هارلی کویین (Harley Quinn) فاصله بگیرد. همچنین اضافه کرد که نمی‌داند چه وقتی برای بازی مجدد این نقش بازمی‌گردد و حتی آیا این کار را خواهد کرد یا خیر! با توجه به پروژه‌های آتی مارگو رابی در صنعت سینما، مثل یک

کد خبر : 83419
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
۲۰ بازیگر که می‌توانند نقش هارلی کویین را بازی کنند


چندی پیش، مارگو رابی اعلام کرد که قرار است برای مدتی از ایفای نقش هارلی کویین (Harley Quinn) فاصله بگیرد. همچنین اضافه کرد که نمی‌داند چه وقتی برای بازی مجدد این نقش بازمی‌گردد و حتی آیا این کار را خواهد کرد یا خیر! با توجه به پروژه‌های آتی مارگو رابی در صنعت سینما، مثل یک فیلم از فرانچایز دزدان دریایی کارائیب و نقش باربی در فیلمی به همین نام، به نظر بازگشت مجدد او به این نقش به این زودی‌ها نخواهد بود.

با تمام این اوصاف اما به زودی فیلم The Suicide Squad با بازی مارگو رابی در نقش شخصیت هارلی کویین اکران می‌شود. طبق واکنش‌های اولیه‌ای که از این فیلم منتشر شده است، با اثری موفق طرف هستیم. از طرف دیگر، برادران وارنر به شدت به دنبال چنین دسته آثار موفق از کمیک‌های دی‌سی است تا بتواند دنیای سینمایی خود را پس از دردسرهای فراوان احیا کند.

در صورتی که The Suicide Squad نظر مخاطبان را جلب کند، ساختن آثار بیش‌تر بر اساس این فیلم و شخصیت‌های آن، که هارلی کویین گل سرسبدشان است، مطمئناً در دستور ساخت قرار می‌گیرد. اما اگر مارگو رابی نتواند برای حضور دوباره در نقش هارلی کویین قانع شود، یا برنامه کاری او با برنامه‌ریزی‌های برادران وارنر هماهنگ نباشد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

به احتمال زیادی برادران وارنر بیخیال هارلی کویین، یکی از پول‌سازترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های خود نخواهد شد. از طرفی، به دلیل وجود یک مولتی‌ورس سینمایی، جایگزین کردن بازیگران برای این کمپانی چندان هم سخت نیست. همین الآن با سه بتمن (بن افلک، مایکل کیتون و رابرت پتینسون) و دو جوکر (جرد لتو وواکین فینیکس) فقط در مدیوم فیلم‌ها طرف هستیم. اگر چند بتمن و جوکر داریم، چرا چند هارلی کویین نداشته باشیم؟

با این فرض، لیستی تهیه کرده‌ایم که در آن ۲۰ بازیگر زن که احتمالاً بتوانند نقش هارلی کویین (یا یک نسخه از او در یکی از جهان‌های موازی) را ایفا کنند. با ویجیاتو همراه باشید تا نگاهی به این لیست کنیم.


۲۰. کارا دلوین

کارا دلوین کسی بود که در فیلم اول Suicide Squad هم حضور داشت نه به عنوان هارلی کویین بلکه در نقش انچنترس (Enchantress). هنگامی که مشخص شد قرار است کارا در این فیلم ایفای نقش کند، تصورات اولیه از ایفای نقش معشوقه جوکر بود اما در نهایت او را در نقش انچنترس دیدم.

با توجه به این که کارا دلوین بیش‌تر به عنوان یک مدل فعالیت دارد تا بازیگر، تقویم کاری او نیز نسبت به اکثر بازیگرانی که می‌توانند نقشی همچون هارلی کویین را بازی کنند، خلوت‌تر خواهد بود. آشنایی کارا با حال و هوا و جو اثری مثل Suicide Squad نیز می‌تواند یک نکته مثبت برای او باشد تا نقش یک هارلی کویین از دنیایی موازی را بازی کند.

۱۹. ان هتوی

هنگامی که ان هتوی برای ایفای یک نقش در فیلم The Dark Knight Rises تست بازیگری می‌داد، به خودش این اطمینان را داده بود که کریستوفر نولان نمی‌خواهد به سراغ شخصیتی برود که میشل فایفر به خوبی آن را به تصویر کشیده بود. در واقع ان فکر می‌کرد قرار است نقش هارلی کویین را در The Dark Knight Rises بازی کند و در اوایل طول تست، تمرکزش روی به تصویر کشیدن هارلی کویین بود تا این که نولان به او خبر داد که برای نقش کتوومن در نظر گرفته شده است.

مدتی است که بین ان هتوی و آثار بزرگ و مهم هالیوودی فاصله افتاده است. این بازیگر می‌تواند با قبول ایفای نقش ان هتوی دوباره خودش را در مرکز توجه مخاطبان و همچنین فیلم‌سازان هالیوودی قرار دهد. به این ترتیب، ان کسی خواهد بود که توانسته نقش دو نفر از مهم‌ترین شخصیت‌های مونث دنیای کمیک‌ها را به تصویر بکشد.

۱۸. مری الیزابت وینستد

مری الیزابت وینستد بازیگری است که نقش‌های متفاوت زیادی را بازی کرده و توانسته به خوبی از عهده اکثر آن‌ها بربیاید و خود را با آن‌ها منطبق کند. سابقه بازیگری او نشان می‌دهد که وینستد می‌توان از پس یک سکانس رقص به خوبی یک سکانس اکشن بربیاید. ایفای نقش هارلی کویین نیز برای چنین بازیگری با این محدوده بازی سخت نخواهد بود.

از طرفی مری الیزابت وینستد در فیلم Birds of Prey سال ۲۰۲۰ در کنار مارگو رابی به ایفای نقش پرداخته و شخصیت هانترس (Huntress) را به تصویر کشیده است. فیلمی که اصلاً نتوانست موفق باشد و شاید برادران وارنر با انتخاب وینستد در نقشی به جز هانترس بتواند به نوعی این فیلم را به دست فراموش بسپارد و به زیر فرش جارویش کند.

۱۷. ایوان ریچل وود

ایوان ریچل وود نیز از آن دسته بازیگران است که توانسته با نقش‌های متفاوتی خودش را تطابق دهد؛ از شخصیت‌های ساکت و درون‌گرا تا شخصیت‌هایی احساسی و ناپایدار، مثل هارلی کویین. در واقع ایوان ریچل وود برای ایفای نقش هارلی کویین در فیلم Suicide Squad در نظر گرفته شده بود اما در نهایت آن نقش به مارگو رابی رسید.

ریچل وود می‌تواند هارلی کویین را به طرز متفاوتی از مارگو رابی به نمایش بگذارد. ویژگی‌ای که باعث می‌شود او تبدیل به گزینه مناسب برای ایفای نقش یک هارلی کویین از دنیاهای موازی دی‌سی محسوب شود.


خرید فانکو پاپ هارلی کویین

۱۶. اما رابرتس

قبل از این که نقش هارلی کویین در فیلم Suicide Squad به مارگو رابی برسد، این نقش به اما رابرتس پیشنهاد شده بود. اما در نهایت رابترس این پیشنهاد را رد کرد تا بتواند در Scream Queens ایفای نقش کند.

با این که رابرتس نقشی شبیه به هارلی کویین را تا به حال بازی نکرده است، اما اگر او قبول می‌کرد در Suicide Squad بازی کند، احتمالاً هیچ گاه مارگو رابی را به عنوان هارلی کویین نمی‌شناختیم. پس شاید اگر روزی مارگو نتواند این نقش را بازی کند، رابرتس گزینه مناسبی برای جایگزین شدنِ جایگزین خود باشد.

۱۵. آنابل شولی

اگر بخواهیم کمی از اسامی بزرگ و هالیوودی فاصله بگیریم، آنابل شولی می‌تواند یکی از گزینه‌هایی باشد که بتواند به طور موقت، تا وقتی مارگو رابی به عنوان هارلی کویین اصلی بازگردد، نقش یک نسخه از این شخصیت را ایفا کند.

شولی بیش‌تر به عنوان یک بازیگر تلویزیونی شناخته می‌شود که مهم‌ترین نقش‌های او در سریال‌های Medici و Britannia رقم خورده است. فراهم کردن این فرصت برای این بازیگر تئاتر و تلویزیون بریتانیایی می‌تواند آغازگر مسیر جدید در دوران فعالیت او شود.

۱۴. کارن گیلان

همان طور که برادران وارنر توانستند جیمز گان، کارگردان فرانچایز Guardians of the Galaxy را از چنگ استودیو مارول بیرون بکشند، چنین اتفاقی می‌تواند برای یکی دیگر از عوامل این فرانچایز رقم بخورد. کارن که نقش نبیولا (Nebula) را در دنیای سینمایی مارول بازی می‌کند، ممکن است بتواند نقشی در دنیای فیلم‌های دی‌سی نیز برای خود دست و پا کند.

آشنایی کارن با حال و هوای کار در آثار کمیک بوکی و ابرقهرمانی مطمئناً به کمک او خواهد آمد. از طرفی، با این که گیلان را در آثار نسبتاً مشهوری مثل فرانچایز Guardians of the Galaxy و جومانجی دیده‌ایم، اما نام گیلان به اندازه کافی در هالیوود شنیده نمی‌شود. شاید نقش هارلی کویین بتواند اوضاع را برای کارن تغییر دهد.

۱۳. اما واتسون

اما واتسون نیز در وضعیتی تقریباً مشابه با مارگو رابی قرار دارد. هر جند مارگو رابی صرفاً از نقش هارلی کویین فاصله گرفته، نه دنیای بازیگری اما اما واتسون چندی پیش اعلام کرده که می‌خواهد از دنیای بازیگری فاصله بگیرد. پس از حضور در سری فیلم‌های هری پاتر، اما واتسون با این که توانست اسمی برای خودش دست و پا کند عموماً در آثار خیلی مهمی دیده نشد. عمده‌ترین دلیل این کم‌فروغ بودن نیز انتخاب‌های اشتباه خودش بود.

مثلاً اما واتسون برای بازی در فیلم La La Land در نظر گرفته شده بود ولی آن نقش را رد کرد تا در بازسازی لایو اکشن Beauty and the Beast حضور پیدا کند و در عوض اما استون در La La Land حاضر شود. اگر اما واتسون بتواند نقشی مثل هارلی کویین را به خوبی به تصویر بکشد، شاید با بازگشت به بازیگری با این قش و قرار گرفتن در دنیای فیلم‌های دی‌سی، دوباره توجه هالیوود به او جلب شود.


خرید کفش هارلی کویین

۱۲. ریچل مک‌آدامز

ریچل مک‌آدامز نشان داده که می‌تواند نقش‌های متفاوت را به خوبی بازی کند؛ از نقش‌هایی که احساساتشان را به خوبی بروز نمی‌دهند تا حضور در نقش شخصیت‌های پر سر و صدا و برونگرا مثل Mean Girls، چیزی که باعث می‌شود به خوبی او را در نقش هارلی کویین تصور کرد.

با این که مک‌آدامز حالا شاید برای بازی در نقش هارلی کویین در یک فرانچایز طولانی کمی پیر به نظر برسد اما برای ایفای نقش هارلی کویین به طور موقت و تا بازگشت مارگو رابی گزینه ایده‌آلی به نظر می‌رسد. از مک‌آدامز طرفی فرصت این را پیدا می‌کند تا توانایی‌هایش را، بر خلاف فیلم Doctor Strange، در فرانچایز کمیک بوکی به طور کامل به تصویر بکشد.

۱۱. ناتالی دورمر

زمانی بود که ناتالی دورمر به لطف حضور در سری فیلم‌های The Hunger Games، سریال Game of Thrones و چند اثر موفق دیگر، مرکز توجه مخاطبان صنعت فیلم و سریال قرار گرفته بود. اما پس از خروج از این دست آثار، دیگر مثل قبل خبری از او نیست. شاید هارلی کویین بلیط بازگشت او به سرتیتر اخبار هالیوودی باشد.

از طرف دیگر، با وجود بازی در نقش شخصیت‌های متفاوت اما دورمر را خیلی راحت در نقش شخصیتی همچون هارلی کویین می‌توان تصور کرد. هر چند سن او برای حضور در این نقش کمی بالا رفته اما بالا رفتن سن دورمر هنوز نتوانسته باعث پیر شدن ظاهرش شود، حداقل فعلاً نه. به این ترتیب، ناتالی دورمر نیز جایگزین موقت خوبی برای مارگو رابی می‌تواند باشد.

۱۰. میسی ویلیامز

این بازیگر جوان که عمده شهرت خود را به لطف حضور در Game of Thrones به دست آورده، پس از اتمام این پروژه به The New Mutants پیوست. هر چند انتظارات از این فیلم نسبتاً بالا بود، اما به دلایل مختلف از جمله تأخیرهای مداوم و خریداری شدن کمپانی صاحب حقوق اعضای ایکس من توسط دیزنی، با یک اثر شکست خورده طرف شدیم.

میسی ویلیامز نیز تا به این جای کار نشان داده می‌تواند نقش‌هایی شبیه به هارلی کویین را تا حدودی به طور موقت به تصویر بکشد. با توجه به سن ویلیامز، رسیدن به نقش هارلی کویین این قابلیت را دارد تا او را تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های هالیوود کند. اگر برادران وارنر به دنبال جایگزین دائمی مارگو باشند، میسی گزینه ایده‌آلی خواهد بود که می‌تواند برای سال‌ها در این نقش باقی بماند.

۹. لارا پالور

لارا پالور یکی دیگر از گزینه‌های کم‌تر شناخته شده و موقت این لیست برای جایگزینیِ موقت مارگو رابی محسوب می‌شود. این بازیگر بریتانیایی در آثاری مثل Da Vinci’s Demons و The Alienist حضور داشته است اما نقشی که بیش از همه باعث می‌شود او را در نقش هارلی کویین ببینیم، آیرین ادلر در Sherlock خواهد بود.

با توجه به این که مسن‌ترین بازیگر این لیست لارا پالور، حضور او در نقش هارلی کویین فقط می‌تواند محدود به یک اثر باشد تا مارگو رابی کمی از ایفای این نقش استراحت کند و در عین حال نیز برادران وارنر از ملکه جرم و جنایت گاتهام پول به دست آورد.


خرید تیشرت Suicide Squad

۸. مگان فاکس

شاید خیلی از مخاطبان مگان فاکس را به عنوان یک بازیگر که بتواند نقش‌های متفاوت، و به خصوص نقشی همچون هارلی کویین را بازی کند قبول نداشته باشند. خیلی‌ها بیش‌تر او را به چشم یک مدل و در واقع یک برند می‌بینند. با این حال، احتمالاً برداران وارنر نیز بیش از این که بخواهد یک بازیگر بی‌نقص را برای آثارش انتخاب کند، ترجیح می‌دهد کسی را انتخاب کند که باعث جذب تماشاگران، بیش‌تر شدن مخاطبان و در نتیجه افزایش سود خود شود.

خود مگان فاکس نیز پس از تجربه‌های نه چندان موفق در دیگر فرانچایزهای کمیک بوکی مثل Teenage Mutant Ninja Turtles و Transformers، حالا اظهار کرده که دوست دارد در دنیای سینمایی مارول یا فیلم‌های دی‌سی حضور داشته باشد. شاید یکی از گزینه‌های محتمل برای او در آثار کمیک بوکی، جایگزینی مارگو رابی در نقش هارلی کویین محسوب شود.

۷. اولیویا وایلد

اولیویا وایلد یکی دیگر از بازیگرانی بود که از همان ابتدا برای ایفای نقش هارلی کویین در نظر گرفته شده بود اما این نقش را به مارگو رابی باخت. نکته جالب در مورد او این است که حضور در Suicide Squad اولین شکست اولیویا وایلد در برابر مارگو رابی نیست و وایلد حتی برای فیلم The Wolf of Wall Street نیز تست داده بود ولی باز هم جایگاه خود را به مارگو رابی باخت.

حالا این فرصت پیش آمده که وایلد بتواند انتقام دو شکستی که باعث هر چه مشهورتر شدن مارگو رابی شده را از او بگیرد. حالا که مارگو رابی از ایفای نقش هارلی کویین کنار رفته، هر چند شاید موقت، وایلد می‌تواند جایگزین او شود، هر چند شاید موقت.

۶. آماندا سایفرد

با این که اکثر نقش‌هایی که سایفرد ایفا کرده شباهت چندانی به هارلی کویین ندارند اما او نیز جزو آن دسته از بازیگرانی بود که در فیلم Suicide Squad برای ایفای نقش هارلی کویین در نظر گرفته شده بود.

با این که آماندا سایفرد مدت زیادی‌ست که در صنعت فیلم‌سازی فعالیت دارد و آثار خوبی نیز در کارنامه به ثبت رسانده اما او هنوز اسم بزرگی در هالیوود محسوب نمی‌شود. شاید نقش هارلی کویین برای نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در اسکار ۲۰۲۱ برای فیلم Mank فرصت مناسبی باشد که بالاخره بتواند خود را در مرکز توجهات قرار دهد.

۵. امیلیا کلارک

کلارک بعد از سریال Game of Thrones موفقیت چندانی در زمینه بازیگری نداشته است اما با این حال خیلی هم اجازه نداده تا توجهات از روی خودش برداشته شود. برای مدتی از او به عنوان جایگزین نقش مرا (Mera) در فیلم Aquaman‌ به جای امبر هرد نام برده می‌شد اما در نهایت هرد باز هم برای ایفای این نقش باقی ماند.

حالا امیلیا کلارک به دنیای سینمایی مارول و سریال Secret Invasion پیوسته است اما این نقش هر چه که باشد نمی‌تواند به خوبی دنریس تارگرینِ Game of Thrones او را دوباره مشهور کند. اما هارلی کویین، شخصیتی که به نظر کلارک توانایی ایفای آن را دارد، می‌تواند چنین شهرتی برایش رقم بزند.


خرید سرویس خواب جوکر

۴. جنیفر لارنس

لارنس برای مدتی به عنوان یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌های هالیوودی محسوب می‌شد که خیلی زود و در دوران جوانی به این جایگاه رسیده بود. اما اتفاقات و بدشناسی‌هایی باعث شدند تا ستاره فرانچایز The Hunger Games و X-Men خیلی زود این جایگاه را از دست داده و به کنار کشیده شود.

شاید جنیفر لارنس بتواند با حضور در نقش هارلی کویین دوباره جایگاه از دست رفته خود را باز پس بگیرد. با توجه به سابقه کاری لارنس، ایفای نقشی همچون هارلی کویین چندان برایش سخت نخواهد بود. از طرف دیگر، او این نکته مثبت را دارد که برای مدتی در یک فرانچایز کمیک بوکی مثل X-Men فعالیت داشته و با نحوه کار در این آثار آشنا است.

۳. لورن کوهن

این ستاره سریال The Walking Dead احتمالاً بدشناس‌ترین بازیگر لیست رو به روی شما محسوب می‌شود. پس کوهن پس از چند سال فعالیت در نقش مگی در سریال The Walking Dead، به دلایلی از این سریال جدا شد. کوهن در طول این دوران پروژه‌هایی را قبول کرد که هیچ کدام موفق نبودند. از طرف دیگر، او نقش مارتا وین در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice‌ را نیز به تصویر کشیده بود. از ظواهر امر، به نظر می‌رسید برنامه ساخت یک فیلم از خط داستانی Flashpoint کمیک‌ها توسط برداران وارنر در نظر گرفته شده بود که باعث می‌شد تا او نقش جوکر فلش‌پوینت را بازی کند. اما آن برنامه‌ها نیز به هم خوردند.

لورن کوهن دوباره به The Walking Dead بازگشت اما در نهایت نیز اعلام شد این سریال پس از ۱۱ فصل به اتمام می‌رسد. اگر کوهن خودش را برای ایفای نقش جوکر فلش‌پوینت آماده کرده بود، احتمالاً بتواند همین کار را برای هارلی کویین نیز انجام دهد. شاید این گونه بدشناسی‌های او به نوعی جبران شوند.

۲. آنا د آرماس

آنا د آرماس بازیگری غیرانگلیسی زبان است که به تازگی توانسته نام خود را در هالیوود روی زبان‌ها بیندازد. شخصیت‌هایی که معمولاً آنا به ایفای نقش آن‌ها می‌پردازد برون‌گرا و تا حدودی به هارلی کویین شباهت دارند.

آنا د آرماس می‌تواند با جایگزینی مارگو رابی به عنوان هارلی کویین، تبدیل به یکی از سرشناس‌ترین بازیگران حال حاضر هالیوود شود و توجهات را بیش از پیش به خود جلب کند.

۱. اما استون

اما استون نقطه مقابل لورن کوهن، و احتمالاً اما واتسون، محسوب می‌شود. هر چقدر که این دو بازیگر بدشانس بودند و در انتخاب‌های خود تا حدودی شکست خوردند اما اما استون روی نوار خوشبختی قرار گرفته است. چندین سال است که اما استون و آثاری که در آن‌ها حضور پیدا می‌کند پای ثابت مراسم‌های معتبر هستند. شاید اما استون با این موفقیت نیازی به هارلی کویین نداشته باشد و این شخصیت هارلی کویین و در واقع برادران وارنر باشند که بتوانند با حضور اما استون به اعتبار خود اضافه کنند.

از نظر بازیگری هم استون هر آن چه که بتوان تصور کرد را در کارنامه دارد. نقش‌هایی کاملاً متفاوت، با گریم‌ها و اجراهای گوناگون. اما شاید مهم‌ترین و شبیه‌ترین نقشی که می‌توان به هارلی کویین در کارنامه اما استون پیدا کرد، نقش کروئلا/استلا در فیلم Cruella باشد.


در صورتی که قرار باشد بازیگر دیگری برای ایفای نقش هارلی کویین به جز مارگو رابی انتخاب شود، انتخاب شما کیست؟‌ فکر می‌کنید مناسب‌ترین فرد برای بازی نقش هارلی کویین چه کسی باشد؟ یا ترجیح می‌دهید مارگو رابی باز هم همین نقش را ادامه دهد؟ دیدگاه‌هایت را با ویجیاتو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.


به مطالعه ادامه دهید:

  • شخصیت هارلی کویین زیر ذره‌بین روانشناسی
  • ۱۰ حقیقت درباره Suicide Squad که نمی‌دانستید
  • مارگو رابی مدتی از نقش هارلی کویین فاصله می‌گیرد
  • مارگو رابی خواهان پیوستن Poison Ivy به دنیای سینمایی دی‌سی است
  • تئوری The Suicide Squad: کدام شخصیت‌ها می‌میرند و کدام‌ها زنده می‌مانند؟
برچسب‌هاجوخه انتحاردی سیمارگو رابیهارلی کویین
کپی شد

https://vgto.ir/b0h



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.