۱۹ فیلم دی‌سی که پس از The Suicide Squad منتشر خواهند شد

[ad_1] تعداد زیادی از فیلم‌های دی سی هستند که بعد از The Suicide Squad (نقد این فیلم را از ویجیاتو بخوانید) منتشر خواهند شد. چنین چیزی مطمئناً طرفداران دی‌سی را به وجد می‌آورد. به دلیل این که کادر مدیریتی دی‌سی در سال‌های اخیر تغییرات فراوانی به خود دیده، فیلم‌های ساخته شده از دی‌سی مسیر مشخصی

کد خبر : 89405
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
۱۹ فیلم دی‌سی که پس از The Suicide Squad منتشر خواهند شد

[ad_1]

تعداد زیادی از فیلم‌های دی سی هستند که بعد از The Suicide Squad (نقد این فیلم را از ویجیاتو بخوانید) منتشر خواهند شد. چنین چیزی مطمئناً طرفداران دی‌سی را به وجد می‌آورد. به دلیل این که کادر مدیریتی دی‌سی در سال‌های اخیر تغییرات فراوانی به خود دیده، فیلم‌های ساخته شده از دی‌سی مسیر مشخصی را نپیموده‌اند. خوشبختانه، این مشکلات تا حدودی با شکل‌گیری زیر مجموعه DC Films در چند سال پیش حل شده‌اند. حالا مسیر مشخص‌تری برای اقتباس‌های فیلمی دی‌سی در نظر گرفته شده که می‌تواند به طور کلی این فرانچایز را گسترش دهد.

دیگر فیلم‌های دی‌سی آن قدر سعی ندارند که یک دنیای مشترک خلق کنند، شخصیت‌های عضو تیم‌ها را معرفی و مثل Justice League آن‌ها را به یک اثر تیمی اضافه کنند. DC Films ترجیح می‌دهد چندین فیلم مستقل منتشر کند که باعث شود نویسندگان، کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌ها بدون نگرانی درباره یک دنیای مشترک آثار خود را بسازند.

البته این طور نیست که دنیایی که زک اسنایدر آن را خلق و پایه‌گذاری کرده دیگر ادامه نخواهد داشت اما آن چیزی نیست که طرفداران انتظارش را دارند. ازرا میلر هنوز فلش، گل گدوت هنوز واندر وومن و جیسن موموآن هنوز آکوامن است اما حالا دو بتمن دیگر در کنار بن افلک به همراه چندین قهرمان و ویلن دیگر به آن‌ها اضافه شده‌اند.

در حال حاضر، ۶ فیلم از دی‌سی وجود دارد که تاریخ انتشار سینمایی آن‌ها مشخص شده است و شش فیلم دیگر نیز برای سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌اند. برخی از این فیلم‌ها از طریق سرویس HBO Max عرضه می‌شوند. با این حال، بیش‌تر این آثار آن قدر در مرحله تولید پیش نرفته‌اند تا تاریخ عرضه یا حتی شروع فیلم‌برداری دقیقی برایشان اعلام شود.

البته باید توجه کنید که در این لیست فقط با آثاری رو به رو خواهید شد که روند توسعه‌شان هنوز فعال است. فیلم‌های دیگری نیز وجود دارند که یا فعلاً کنار گذاشته شده‌اند یا اطلاعات دقیقی از روند تولیدشان مشخص نیست.


The Batman

  • تاریخ انتشار: ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰)

قرار بود در ابتدا بن افلک پس از حضور در Batman V Superman: Dawn of Justice و Justice League، نویسندگی، کارگردانی، تهیه‌کنندگی و همینطور ایفای نقش یک فیلم مستقل از بتمن را انجام دهد. اما متأسفانه چنین چیزی عملی نشد. افلک در سال ۲۰۱۷ از نقش خود در فیلم‌های دی‌سی کنار کشید؛ هر چند حالا قرار است در یک فیلم دیگر نیز حضور داشته باشد. برادران وارنر نیز تصمیم گرفتند The Batman به جای این که بخشی از DCEU‌ باشد، به عنوان آغازگر یک فرانچایز جدید عمل کند.

مت ریوز The Batman را کارگردانی می‌کند و رابرت پتینسون ایفاگر نقش بروس وین/بتمن خواهد بود. بر خلاف اکثر فیلم‌های اقتباس شده از بتمن که یا او را در روزهای نخست فعالیتش به تصویر می‌کشند یا چندین سال پس از شروع فعالیتش، بتمن پتینسون در دومین سال فعالیتش به سر می‌برد. علاوه بر این، این فیلم قرار است اولین اثر از یک تریلوژی باشد. همچنین به کمک The Batman، ویلن‌هایی مثل ریدلر (Riddler) و پنگوئن (Penguin) برای اولین بار در قرن بیست و یکم راهی پرده‌های سینمای خواهند شد. علاوه بر مجموعه‌ای از فیلم‌های جدید، دنیای The Batman با یک سریال اسپین‌آف/پیش‌درآمد نیز گسترش خواهد یافت. این سریال درباره اداره پلیس شهر گاتهام است و حدود یک سال قبل از وقایع فیلم جریان خواهد داشت.

DC League of Super-Pets

  • تاریخ انتشار: ۲۰ می ۲۰۲۲ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱)

معمولاً آثار انیمیشنی دی‌سی مستقیماً به صورت خانگی عرضه می‌شوند اما ماجرای DC League of Super-Pets با نویسندگی و کارگردانی جرد استرن فرق دارد. هدف گذاری این فیلم به عنوان یک اثر بزرگ تابستانی برای مخاطبان است و قطعاً فیلمی خاص خواهد بود. به جای حضور امثال بتمن و سوپرمن، DC League of Super-Pets محوریت خود را بر روی حیوانات خانگی قهرمانان گذاشته است: کریپتو سوپرداگ (Krypto the Superdog) با صداگذاری دوئین جانسون، ایس بت هاوند (Ace the Bat-Hound) با صداگذاری کوین هارت، جامپا (Jumpa) و استیکی سوپرکت (Streaky the Supercat). فعلاً صداگذاری دو شخصیت آخر به طور رسمی اعلام نشده است. با این حال، در بین اسامی دیگر صداپیشه‌ها می‌توان نام‌های کیانو ریوز، ناتاشا لیون، جان کرازینسکی، کیت مک‌کینون، ونسا بایر، جمیله جمیل و دیه‌گو لونا را مشاهده کرد.


خرید اکشن فیگور جاستیس لیگ مجموعه ۶ عددی

Black Adam

  • تاریخ انتشار: ۲۹ جولای ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱)

خیلی پیش از این که DCEU شکل بگیرد، دوئین جانسون سعی داشت یک فیلم از بلک آدام را با ایفای نقش خودش آغاز کند. آن فیلم با کارگردانی ژاومه کویت سرا قرار است بالاخره در سال ۲۰۲۲ منتشر شود و فرصت مناسبی است تا فرانچایز دی‌سی به روش‌های جالبی گسترش پیدا کند. یکی از این فرصت‌ها، معرفی جاستیس سوسایتی آمریکا (Justice Society of America) خواهد بود. به عنوان نسخه دوران طلایی جاستیس لیگ، جاستیس سوسایتی آمریکای DCEU شامل شخصیت‌هایی مثل هاوک‌من (Hawkman)، سایکلون (Cyclone)، اتم اسمشر (Atom Smasher) و دکتر فیت (Doctor Fate) خواهد بود و احتمالاً به دیگر قهرمانان مثل رد تورنیدو (Red Tornado) اشاراتی می‌شود. در حالی که این شخصیت‌ها بخشی از داستان را جلو می‌برند، بخش اصلی داستان روی تث آدام (Teth-Adam) و اوریجین او تمرکز دارد. مسیری که در نهایت منجر به شکل گیری رقابت او با شزم می‌شود. اولین بار در فیلم Shazam! سال ۲۰۱۹ به نوعی به بلک آدام اشاره شد و صحبت‌هایی شنیده شده که قرار است این دو شخصیت در یکی از فیلم‌های آینده دی‌سی در برابر هم قرار بگیرند. همچنین می‌توان انتظار داشت که Black Adam اولین فیلم از چندین فیلم مربوط به این شخصیت در آینده باشد. البته هنوز مشخص نیست چنین اتفاقی کی و چگونه خواهد افتاد.

The Flash

  • تاریخ انتشار: ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱)

The Flash‌ که چهار سال پس از تاریخ اولیه اعلام شده قرار است عرضه شود، به طور رسمی مولتی‌ورس دی‌سی فیلمز را معرفی خواهد کرد. ازرا میلر نقش خودش را به عنوان بری آلن در فیلم The Flash دوباره ایفا می‌کند و همراه بن افلک در احتمالاً آخرین حضورش در نقش بتمن DCEU خواهد بود. با این حال، اتفاقات هیجان انگیزتری در جریان است چرا که مایکل کیتون قرار است پس از ۳۰ سال دوباره ایفاگر نقش بتمن باشد.

با کارگردانی اندی موسکیتی، فیلم The Flash از خط داستانی Flashpoint مشهور کمیک‌ها اقتباس می‌کند که در آن بری آلن به گذشته سفر می‌کند تا مادرش را نجات دهد ولی در عوض یک خط زمان جدید به وجود می‌آورد که احتمالاً دلیل حضور دو بتمن در فیلم نیز به همین خاطر خواهد بود. علاوه بر این، The Flash قرار است معرفی‌گر ساشا کال در نقش سوپرگرل باشد. هر چند دیگر قرار نیست سایبورگ با بازی ری فیشر در این فیلم استفاده شود. به طور کلی، انتظار می‌رود The Flash باعث شروع مجدد DCEU شود و پایه‌گذار چند خط داستانی جدید باشد که فرای کاری که قرار بود در جهان زک اسنایدر انجام شود، پیش خواهد رفت.

Aquaman and the Lost Kingdom

  • تاریخ انتشار: ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱)

Aquaman خیلی زود تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های دی‌سی شد، پس منطقی بود که برادران وارنر برای ساخت یک دنباله عجله داشته باشند. Aquaman and the Lost Kingdom با بازگشت جیسن موموآ در نقش آکوامن، امبر هرد در نقش مرا، پاتریک ویلسون در نقش اوژن مستر (Ocean Master) و یحیی عبدالمتین در نقش بلک مانتا (Black Manta) همراه است. جیمز وان هم به عنوان کارگردان بازگشته است اما این بار موموآ نقش خلاقیتی بیش‌تری نسبت به فیلم اول دارد؛ او حتی یک ایده را هنگامی که Aquaman در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، با استودیو مطرح کرد.

بخش زیادی از فیلم اول شامل معرفی مخاطبان به دنیای آتلانتیس و امپراطوری زیر دریا بود اما فقط یک امپراطوری وجود ندارد و این دنباله، امپراطوری گم‌شده را نیز در کنار هفت امپراطوری آتلانتیس کند و کاو می‌کند. برای ویلن داستان، هنوز مشخص نیست که آرتور کری با چه کسی تقابل خواهد کرد اما با حضور بلک مانتا، مخاطبان می‌توانند تلاش‌های بیش‌تر او را برای انتقام گرفتن در Aquaman and the Lost Kingdom مشاهده کنند.


خرید اکشن فیگور آکوامن

Shazam! Fury of the Gods

  • تاریخ انتشار: ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲)

ایده دنباله Shazam! خیلی زود پس از انتشار این فیلم مطرح شد. حالا عنوان رسمی Shazam! Fury of the Gods برای این دنباله انتخاب شده و قرار است اشر آنجل و زکری لی‌وای در نقش‌های بیلی بتسون و شزم باز گردند. دیوید اف. سندبرگ نیز به عنوان کارگردان بازگشته است. به جز میشل بورت، بقیه بازیگران نقش‌های شخصیت‌های جوان و بزرگ‌سال بازمی‌گردند. حالا گریس فولتن قرار است هم مری برومفیلد (Mary Bromfield) و هویت ابرقهرمانی‌اش، مری مارول (Mary Marvel) را ایفا کند. ریچل زگلر، لوسی لیو و هلن میرن نیز به بازیگران Shazam! Fury of the Gods ملحق خواهند شاد. با این که جزئیات داستان فیلم مشخص نشده است اما تمام نشانه‌ها به حضور اطلس، یکی از خدایان اساطیری، یا حداقل دختران او به نوعی در فیلم اشاره دارند. فیلم‌برداری Shazam! Fury of the Gods آغاز شده و قرار است این فیلم در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ عرضه شود که یعنی مراحل پس از تولید آن طولانی خواهد بود.

Batgirl

  • تاریخ انتشار: سال ۲۰۲۲/۲۰۲۳

یکی از اولین فیلم‌های دی‌سی که قرار است به طور اختصاصی از طریق HBO Max منتشر شود، Batgirl خواهد بود. عادل ال اربی و بلال فلاح کارگردانی فیلم را برعهده دارند و فیلم‌نامه آن نیز توسط کریستینا هادسون نوشته خواهد شد؛ کسی که روی داستان‌های Birds of Prey و The Flash کار کرده است. با پشت سر گذاشتن پروسه انتخاب بازیگر، لسلی گریس رسماً برای نقش باربارا گوردون انتخاب شده است. جزئیات داستان هنوز مشخص نیست. انتظار می‌رود Batgirl در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ منتشر شود. این فیلم اولین حضور بتگرل در یک فیلم سینمایی پس از ایفای نقش آلیسیا سیلورستون در سال ۱۹۹۷ در فیلم Batman & Robin خواهد بود.

Blue Beetle

  • تاریخ انتشار: سال ۲۰۲۲/۲۰۲۳

یک فیلم اختصاصی دیگر برای HBO Max که مثل Batgirl در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. این فیلم قرار است نسخه جیمی ریس شخصیت بلو بیتل را به تصویر بکشد، سومین و نسخه حاضر این قهرمان. توانایی‌های بلو بیتل از یک سوسک فضایی که به ستون فقراتش متصل است سرچشمه می‌گیرد. اکثراً این شخصیت را در کنار گروه‌های تین تایتانز (Teen Titans)، یانگ جاستیس (Young Justice) و همینطور دوستش، بوستر گلد (Booster Gold)، دیده‌ایم. مشخص نیست که آیا دیگر ابرقهرمانان در Blue Beetle حضور خواهند داشت یا نه اما احتمالاً به زودی خبری در این باره منتشر شود. فیلم برداری Blue Beetle در اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. زولو ماریدونا ایفاگر نقش جیمی ریس و آنخل مانوئل سوتو کارگردان اثر است که فیلم‌نامه آن توسط گرث دانت الکوسر نوشته شده.


خرید فانکو پاپ شزم

Supergirl

  • تاریخ انتشار: سال ۲۰۲۲/۲۰۲۳

یک فیلم از شخصیت سوپرگرل برای چندین سال است که در حال توسعه قرار دارد اما حالا برادران وارنر بازیگر مورد نظرشان را برای ایفای این نقش در DCEU پیدا کردند؛ ساشا کال. احتمال زیادی وجود دارد که این اثر خیلی سریع پیش برود. در یک جلسه بین سرمایه‌گذاران در سال ۲۰۲۱، مشخص شد که دی‌سی فیلمز قصد دارد یک فیلم بر اساس شخصیت سوپرگرل را در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ منتشر کند.

Green Lantern Corps

  • تاریخ انتشار: سال ۲۰۲۲/۲۰۲۳

فیلم Green Lantern Corps جزو اولین دسته از آثار اعلام شده برای DCEU در سال ۲۰۱۴ بود اما هیچ کدام از آن فیلم‌های اعلام شده مثل Cyborg و Justice League 2 تا به حال منتشر نشده‌اند. استودیو در طی این سال‌ها سفارش چندین فیلم‌نامه را به نویسندگان مختلف داده است که طبق گزارشات آخرین آن‌ها از جف جانز در سال ۲۰۱۹ بود. با این حال، مهم‌ترین نکته در مورد روند توسعه Green Lantern Corps این است که این فیلم در برنامه سال ۲۰۲۲/۲۰۲۳ برادران وارنر قرار گرفته. علاوه بر این، شخصیت جان استورات (John Stewart) از فیلم Zack Snyder’s Justice League حذف شد چرا که برادران وارنر جای دیگری برای او برنامه دارد که می‌تواند مربوط به Green Lantern Corps باشد. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که آیا این فیلم قرار است در همان دنیای سریال HBO Max بر اساس شخصیت‌های گرین لنترن قرار داشته باشد یا خیر.

Zatanna

  • تاریخ انتشار: سال ۲۰۲۲/۲۰۲۳

تا به این جا، DCEU به سراغ خدایان، بیگانه‌ها و هر چیزی که بین این دو قرار دارند رفته است به جز جادو و جادوگران اصلی دی‌سی. چنین چیزی با یک فیلم از شخصیت زاتانا که توانایی‌های جادویی دارد تغییر پیدا خواهد کرد. فیلمی بر اساس زاتانا مدتی است که در دستور ساخت قرار گرفته اما تولید آن تازه در حال آغاز است. در اوایل سال ۲۰۲۱ تأیید شد که دی‌سی فیلمز به عنوان برنامه سال ۲۰۲۲/۲۰۲۳ خود قصد انتشار یک فیلم بر اساس شخصیت زاتانا دارند. امرالد فنل در حال نوشتن فیلم‌نامه است اما هنوز کارگردانی برای این پروژه معرفی نشده. با توجه به این که فنل اخیراً یک اسکار به خاطر فیلم‌نامه‌اش برای فیلم Promising Young Woman برده و نامزد بهترین کارگردان نیز شده، به نظر او می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای این فیلم دی‌سی باشد.


خرید لگو ماشین بتمن

Static Shock

  • تاریخ انتشار: سال ۲۰۲۲/۲۰۲۳

در دی‌سی فن‌دام سال ۲۰۲۰ فیلمی بر اساس شخصیت استاتیک شاک معرفی شد که مایکل بی. جوردن و رجینالد هادلین تهیه کنندگان آن خواهند بود. در حال حاضر رندی مک‌کینون فیلم‌نامه این فیلم را می‌نویسند، هر چند مشخص نیست که آیا Static Shock اثری برای سرویس HBO Max خواهد بود یا خیر. والتر هامادا، رئیس دی‌سی فیلمز، اشاره کرده که این فیلم می‌تواند به صورت مستقیم به سرویس استریم راه پیدا کند اما هنوز چنین چیزی تأیید نشده است. Static Shock نیز یکی از فیلم‌هایی خواهد بود که برای سال ۲۰۲۲/۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

Wonder Woman 3

  • تاریخ انتشار: سال ۲۰۲۴ به بعد

سومین فیلم اختصاصی شخصیت واندر وومن کمی پس از انتشار Wonder Woman 1984 در سال ۲۰۲۰ تأیید شد. پتی جنکینز به عنوان نویسنده و کارگردان این دنباله باز خواهد گشت و گل گدوت نیز نقش خود را به عنوان دایانا پرینس دوباره ایفا می‌کند. انتظار می‌رود که فیلم سوم واندر وومن در دنیای مدرن جریان داشته باشد، نه یک بازه زمانی در گذشته اما هنوز جزئیات داستان این اثر مشخص نشده است. جنکینز در حال حاضر در حال کار روی Star Wars: Rogue Squadron برای لوکاس‌فیلم است که تاریخ انتشارش برای ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ تعیین شده، پس انتظار نمی‌رود سومین فیلم واندر وومن زودتر از سال ۲۰۲۴ منتشر شود.

The Amazons

  • تاریخ انتشار: نامشخص

یک اسپین‌آف از فیلم‌های واندر وومن که روی آمازون‌ها و جزیره تمیسکیرا (Themyscira) تمرکز دارد و داستانش توسط پتی جنکینز و جف جانز تهیه شده است. این فیلم نام موقت The Amazons را دارد و جنکینز به عنوان تهیه کننده نیز در آن دخیل خواهد بود اما کارگردانی‌اش را برعهده ندارد. از انتشار Wonder Woman 1984 به بعد، خبر خاصی درباره این اسپین‌آف نشده است.


خرید خط چشم مدل واندر وومن

Blackhawk

  • تاریخ انتشار: نامشخص

استیون اسپیلبرگ سال‌ها می‌خواست که یک فیلم بر اساس بلک‌هاوک بسازد؛ داستانی درباره یک خلبان با عنوان بلک‌هاوک و اسکادران بلک‌هاوکش که در طول جنگ جهانی دوم جریان دارد. اما تازه الآن این فرصت برای او پیش آمده است. اسپیلبرگ در سال ۲۰۱۸ به این پروژه پیوست که فیلم‌نامه آن توسط دیوید کپ که سال‌ها با او همکاری داشته، نوشته می‌شود. برنامه این بود که تولید فیلم پس از اتمام ساخت West Side Story توسط اسپیلبرگ آغاز شود اما در عوض او به سراغ The Fabelmans رفت. در حال حاضر، Blackhawk هنوز در دستور ساخت برادران وارنر قرار دارد.

Hourman

  • تاریخ انتشار: نامشخص

یک فیلم بر اساس شخصیت آئرمن با نویسندگی گاوین جیمز و نیل وایدنر با مشارکت چرنین اینترتینمنت، یک استودیو که عمده شهرتش به واسطه کار روی تریلوژی ریبوت Planet of the Apes به دست آمده، در حال توسعه است. هنوز مشخص نیست که کدام نسخه از این شخصیت قرار است در فیلم حضور داشته باشد. برادران وارنر سال‌ها تلاش کرده است تا از شخصیت آئرمن یک اقتباسی بسازد که شامل یک تلاش با رکس تایلر (Rex Tyler) می‌شود اما به نظر حالا این کار انجام خواهد شد.

Joker 2

  • تاریخ انتشار: نامشخص

تاد فیلیپس در حال نوشتن یک دنباله برای Joker است و انتظار می‌رود واکین فینیکس برای ایفای مجدد نقش شاهزاده جرم و جنایت بازگردد. Joker در ابتدا قرار بود فقط یک فیلم تک قسمتی باشد اما موفقیت تبلیغاتی‌اش و همین طور بردن چندین جایزه، از جمله بهترین بازیگر اسکار توسط فینیکس، باعث ادامه یافتنش شدند. Joker 2 در اوایل مرحله تولید است اما کار روی آن پیش می‌رود.


خرید کفش راحتی طرح جوکر

ریبوت سوپرمن

  • تاریخ انتشار: نامشخص

به جای دنباله Man of Steel، برادران وارنر به دنبال گزینه‌های دیگری در رابطه با سوپرمن است که یکی از آن‌ها یک ریبوت با مشارک استودیو بد روباتِ جی. جی. آبرامز است. این فیلم بدون نام از سوپرمن توسط تا نهیسی کوتس نوشته می‌شود و یک بازیگر سیاه‌پوست نقش مرد پولادین را در آن ایفا می‌کند، هر چند الزاماً این سوپرمن همان کلارک کنت نخواهد بود. این فیلم یک ریبوت است که می‌خواهد از طرق جدید به سراغ روایت‌های سوپرمن برود. شایان توجه است که این فیلم سوپرمن از پروژه ول زادِ (Val-Zod) مایکل بی. جوردن برای HBO Max متفاوت است که قرار است به صورت سریال عرضه شود.

Justice League Dark

  • تاریخ انتشار: نامشخص

برنامه‌های بد روبات با برادران وارنر شامل ساخت یک جهان بر اساس جاستیس لیگ دارک خواهد بود که شامل چند فیلم و سریال می‌شود. هنوز فیلم مشخصی برای این یونیورس اعلام نشده است اما احتمالاً فیلم Zatanna به آن متصل خواهد بود. در حال حاضر، اولین پروژه مربوط به این یونیورس، یک سریال بر اساس جاستیس لیگ دارک برای سرویس HBO Max است که جی. جی. آبرامز در کنار بن استفنسون تهیه‌کنندگی آن را برعهده خواهد داشت.


برای کدام یک از فیلم‌های دی سی بعد از The Suicide Squad بیش‌تر هیجان دارید؟ فکر می‌کنید کدام فیلم‌ها شکست می‌خورند و کدام‌ها موفق خواهند شد؟ دوست داشتید چه فیلم‌های دیگری در این لیست حضور می‌داشتند؟ دیدگاه‌هایتان را با ویجیاتو در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.


به مطالعه ادامه دهید:

  • حضور دوباره کریستوفر نولان و زک اسنایدر در جهان DC غیر ممکن نیست
  • جی. کی. سیمونز در فیلم Batgirl احتمالا نقش جیمز گوردون را ایفا می‌کند
  • آیا ادغام وارنرمدیا و دیسکاوری منجر به ساخت جاستیس لیگ ۲ می‌شود؟
  • چرا ساخت Joker 2 نسبت به فیلم بقیه ویلن‌های دی‌سی در اولویت است؟
  • فیلم‌های اختصاصی از شخصیت‌های دی‌سی که پس از جوکر باید ساخته شوند
منبع: ScreenRant
برچسب‌هاجوخه انتحاردی سی
کپی شد

https://vgto.ir/baj

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.