۱۸ آذرماه، آخرین فرصت ارائه آثار هنرمندان برای دریافت مهر اصالت در کرمان است

[ad_1] ایسنا/کرمان معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به برگزاری داوری مهر اصالت گفت: هنرمندان صنایع‌دستی تا ۱۸ آذرماه جاری مهلت دارند آثار هنری خود را به معاونت صنایع‌دستی ارسال کنند. کاظم حسین‌زاده امروز هشتم آذرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: داوری مهر اصالت علاوه بر ارتقا و بهبود

کد خبر : 436935
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
۱۸ آذرماه، آخرین فرصت ارائه آثار هنرمندان برای دریافت مهر اصالت در کرمان است

[ad_1]

ایسنا/کرمان معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به برگزاری داوری مهر اصالت گفت: هنرمندان صنایع‌دستی تا ۱۸ آذرماه جاری مهلت دارند آثار هنری خود را به معاونت صنایع‌دستی ارسال کنند.

کاظم حسین‌زاده امروز هشتم آذرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: داوری مهر اصالت علاوه بر ارتقا و بهبود کیفی محصولات تولیدی، به ایجاد رقابت سالم بین صنعتگران و هنرمندان کمک می‌کند.

وی بیان کرد: تسهیل در شناسایی هنرمندان فعال، انتخاب و معرفی آثار برگزیده و ایجاد انگیزه، بروز استعدادها، نوآوری و خلاقیت در تولید صنایع‌دستی از دیگر اهداف این رویداد ملی است که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان به انتشار فراخوان داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی در سال ۱۴۰۲ و شرایط شرکت هنرمندان در این دوره افزود: استفاده از مواد مصرفی مرغوب در تولید، حفظ حقوق مالکیت معنوی در طراحی و تولید، توجه به کیفیت مطلوب اثر در فرآیند تولید و محصول نهایی و رعایت طراحی مناسب و اصولی از ضوابط اولیه راهیابی آثار به هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی است.

وی بیان کرد: شرکت در این فراخوان برای تمامی تولیدکنندگان انفرادی و کارگاهی صنایع‌دستی دارای مجوز و یا فاقد مجوز که تولیدات قابل تکثیر داشته باشند، مجاز است و اخذ تائیدیه فعالیت برای افراد حقیقی و اخذ مجوز ثبت کارگاه برای اشخاص حقوقی از معاونت صنایع‌دستی استان الزامی است.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و فعالان حوزه صنایع‌دستی برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمان مراجعه کرده و طبق شرایط و ضوابط بر اساس دستورالعمل وزارت میراث‌فرهنگی نسبت به تحویل آثار برای شرکت در داوری مهر اصالت ملی اقدام کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.