۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و تا حدود سه ماه دیگر سرود حماسی لیگ قهرمانان اروپا که در شروع بازی ها پخش می‌شود را نخواهیم شنید. رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی به همراه ۱۵ تیم دیگر راهی این مرحله شده‌اند و باید حالا حدود ۹۰ روز برای آغاز

کد خبر : 276587
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۰۸
۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و تا حدود سه ماه دیگر سرود حماسی لیگ قهرمانان اروپا که در شروع بازی ها پخش می‌شود را نخواهیم شنید. رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی به همراه ۱۵ تیم دیگر راهی این مرحله شده‌اند و باید حالا حدود ۹۰ روز برای آغاز دوباره این رقابت ها انتظار بکشند. اما قرعه کشی این رقابت های روز دوشنبه برگزار خواهد شد و تیم ها حداقل تا آن زمان می دانند که با چه تیمی روبرو خواهند شد. با هم نگاهی به تیم های راه یافته به مرحله ۱/۸ نهایی می‌اندازیم؛

۱۶- آینتراخت فرانکفورت

افسانه آینتراخت فرانکفورت ادامه دارد و برنده لیگ اروپا پس از پیروزی خارج از خانه سه شنبه شب مقابل اسپورتینگ، حالا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است. آنها ممکن است تیمی باشند که اکثر تیم های راه یافته به مرحله حذفی می خواهند در مرحله یک هشتم نهایی با آن روبرو شوند، اما اگر ۱۸ ماه گذشته را مرور کنیم ، می‌بینیم الیور گلاسنر و بازیکنانش را نمی توان دست کم گرفت.

۱۵- کلوب بروژ

بروژ پس از اینکه به طور شگفت‌انگیزی صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی تنها پس از چهار بازی رزرو کرد، تا حدودی پای خود را از روی گاز برداشت و در نهایت به عنوان یکی از تیم های راه یافته به مرحله بعد نام خود را ثبت کرد. دفاع متوسط قهرمان بلژیک احتمالاً در مراحل حذفی تحت سخت‌ترین آزمون قرار خواهد گرفت.

۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

۱۴- لایپزیش

لایپزیش پس از شکست در دو بازی ابتدایی خود، به شیوه ای چشمگیری به رقابت ها بازگشت، و در چهار بازی پایانی خود پیروز شد تا برای سومین بار در چهار فصل گذشته جایگاه خود را در دور حذفی تضمین کند. پیروزی خارج از خانه ۴-۰ چهارشنبه مقابل شاختار، روند شکست ناپذیری آنها از ابتدای اکتبر را به ۱۰ بازی رساند و اگر مارکو رز بتواند این روند را در تا اوایل سال ۲۰۲۳ حفظ کند، می تواند حریف دشواری برای یکی از تیم های دور بعد باشد.

۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

۱۳- پورتو

تیم دیگری که در دو بازی ابتدایی خود در مرحله گروهی شکست خورد پورتو بود، اما وضعیت پورتو یک پله بهتر از لایپزیش پیش رفت و نه تنها در چهار بازی بعدی خود پیروز شد، بلکه با صدرنشینی به مرحله بعدی صعود کرد. تیم کنسیسائو که با رفن و آمدهای زیاد تابستان چهره‌ی جدیدی ضیدا کرده می‌تواند رقیب سرسختی برای حریفان احتمالی دور بعد باشد.

۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

۱۲- آث میلان

آث میلان با پیروزی ۴-۰ مقابل ردبول سالزبورگ به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و برای اولین بار از سال ۲۰۱۴ در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد. قهرمان ایتالیا هنوز یک یا دو سطح کمتر از مدعیان واقعی لیگ قهرمانان اروپا به نظر می‌رسد، اما تعداد کمی از تیم‌های صعود کرده از رویارویی با روسونری در دور بعد لذت خواهند برد.

۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

۱۱- تاتنهام

عملکرد تاتنهام این فصل قانع کننده نبود، اما اسپرز از مرحله گروهی به مرحله بعد رفت و این کار را پس از گلزنی هوجبرگ در وقت اضافه مقابل مارسی انجام داد. رکورد آنتونیو کونته در لیگ قهرمانان اروپا هنوز قانع کننده نیست، اما اگر او بتواند در سال ۲۰۲۳ برخی از مهم‌ترین بازیکنان هجومی خود را به تناسب اندام بازگرداند، آن‌ها این استعداد را دارند که در رقابت‌ها غافلگیرکننده باشند.

۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

۱۰- بورسیا دورتموند

دورتموند در مرحله گروهی با سه تساوی متوالی به کار خود پایان داد، پس از فاجعه فصل گذشته، رسیدن به دور حذفی اولویت اصلی این تیم بود. آنها امیدوارند که جود بلینگهام در زمان از سرگیری مسابقات در ماه فوریه همچنان در بالاترین سطح خود باشد.

۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

۹- اینتر

شکست اینتر در برابر بایرن در روز سه شنبه نشان می دهد که آنها هنوز یک سطح پایین تر از تیم های مدعی واقعی اروپا هستند، اما آنها می توانند به تلاش های خود در این رقابت ها افتخار کنند. شاگردان سیمونه اینزاگی با گرفتن چهار امتیاز از بارسلونا نشان دادند که استعداد و نگرش لازم برای انجام کار در شرایطی که فشار زیاد است را به خوبی دارند و امیدوارند که روملو لوکاکو را در مرحله حذفی در اختیار داشته باشند.

۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

۸- بنفیکا

بنفیکا که در گروه پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس قرار گرفته بود، نه تنها توانست به مرحله حذفی راه پیدا کند، بلکه توانست به عنوان سرگروه به این شاهکار در گروهش پایان دهد. راجر اشمیت که هنوز در تمام رقابت‌ها در این فصل شکست نخورده است، جوانان و تجربه را به طرز ماهرانه‌ای ترکیب کرده و تیمی را در ورزشگاه دالوز ایجاد کرده است که پتانسیل لازم را برای حداقل رسیدن به یک چهارم نهایی را مثل فصل قبل خواهد داشت.

۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

۷- چلسی

چلسی گراهام پاتر همچنان مرموز است، اما آنها به عنوان به عنوان سرگروه راهی دور حذفی شدند و اکنون در تعطیلات فرصت دارند تا به طور کامل بفهمند که سرمربی جدیدشان قبل از یک هشتم نهایی چه انتظاری از آنها دارد. آبی‌ها در این رده‌بندی همچنان یک پله پایین‌تر از تیم‌های مدعی به نظر می‌رسند، اما آنها قطعاً پتانسیل لازم برای کاهش این فاصله را دارند.

۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

۶- ناپولی

ناپولی با شکست در آنفیلد نتوانست مرحله گروهی کاملی را پشت سر بگذارد، اما شکی نیست که آنها تا اینجای فصل همچنان سوژه اصلی لیگ قهرمانان اروپا هستند. اکنون سوال بزرگ این است که آیا تیم لوچیانو اسپالتی می‌تواند روند فوق العلاده خود را برای مدت طولانی حفظ کند تا بتواند در سال ۲۰۲۳ نیز بتوانند در رقابت ها بدرخشند یا خیر.

۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

۵- لیورپول

تنها یک تیم (بایرن مونیخ) در مرحله گروهی امتیاز بیشتری نسبت به لیورپول به دست آورد، و با این حال، آنها همچنان نتوانستند در صدر گروه خود قرار گیرند زیرا ناپولی با یک گل رودررو از آنها جلو افتاد. با این حال، اگر قرمزها بتوانند ستاره‌های خود را به بالاترین فرم برسانند و تا زمان شروع دور حذفی، بازی های خوبی ارائه بدهند، ناامیدی از نبودن در میان تیم‌های اولیه جبران خواهد شد.

۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

۴- پاری سن ژرمن

آیا گل وقت های تلف شده ژائو ماریو در اسرائیل به عنوان لحظه ای که پی اس جی را به سوی نگون بختی خواهد فرستاد معروف خواهد شد؟ شاید حالا اینطور به نظر نرسد، اما گل ششم بنفیکا مقابل ماکابی حیفا در روز سه شنبه، قهرمان فرانسه را به مقام دوم در گروه H محکوم کرد و با این حال می تواند کاتالیزوری باشد که آنها را با حریف دلهره آوری در مرحله یک هشتم نهایی روبرو کند.

۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

۳- رئال مادرید

پس از شکست مادرید مقابل لایپزیش، رئال به پیروزی مورد نیاز خود در برابر سلتیک دست یافت تا به عنوان صدرنشین گروه F راهی مرحله یک هشتم شود. مدافعان عنوان قهرمانی کار سختی برای رسیدن دوباره به قهرمانی پیش رو دارد اما فصل گذشته کهکشانی ها این را ثابت کردند زمانی که هیچ کس فکرش را هم نمی‌کند آنها تخصص خود را در این رقابت ها به نمایش می‌گذارند.

۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

۲- بایرن مونیخ

تنها تیمی که در مرحله گروهی این فصل رکورد شش از شش را به ثبت رسانده است، به نظر می رسد بایرن دوران پس از رابرت لواندوفسکی در آلیانز آرنا را به خوبی پشت سر گذاشته است. شاگردان ناگلزمن برخی ضعف های اولیه را برطرف کرده‌اند و اگر بتوانند هسته اصلی تیم خود را در سال ۲۰۲۳ آماده نگه دارند، تیمی خواهند بود که دیگران دوست ندارند با آنها روبرو شوند.

۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

۱- منچستر سیتی

سیتی مرحله گروهی خود را با پیروزی ۳-۱ مقابل سویا به پایان رساند و ثابت کرد که حتی زمانی که ارلینگ هالند در زمین نیست، می تواند بازی ها را برنده شود. با این حال، او برای دور حذفی بازخواهد گشت و در آن زمان است که می بینیم آیا او واقعاً همان بازیکنی است که سیتی برای قهرمانی در لیژ قهرمانان اروپا به دنبال آن بوده است یا خیر.

۱۶ مدعی در انتظار باز شدن گوی قرعه کشی

بیشتر بخوانید:

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.