۱۶۰۰ نفر به تماشای نمایش «پروین» نشستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی ، سایه و کارگاه نمایشِ مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر را به تفکیک اجراها اعلام کرد. بر اساس این گزارش، نمایش «پروین» به کارگردانی حسین کیانی که از ۸ خرداد

کد خبر : 215357
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
۱۶۰۰ نفر به تماشای نمایش «پروین» نشستند



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی ، سایه و کارگاه نمایشِ مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر را به تفکیک اجراها اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، نمایش «پروین» به کارگردانی حسین کیانی که از ۸ خرداد میزبان علاقه‌مندان در تالار اصلی تئاتر شهر بوده است، با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، تاکنون در مجموع ۱۰ اجرا، میزبان یک هزار و ۶۷۷ تماشاگر بوده به فروشی معادل ۱۱۷ میلیون ۹۵۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «اسب‌های انباری» به کارگردانی رضا کرمی‌زاده که از روز اول خرداد در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۰۱ تماشاگر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۱۴ اجرا و جذب یک هزار و ۵۲۳ تماشاگر، معادل ۶۹ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «بهشت حکیم‌الله» به کارگردانی ویدا موسوی که از اول خرداد در تالار سایه تئاتر شهر با ظرفیت ۷۲ صندلی و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تا به امروز با مجموع ۱۴ اجرا و ۵۵۰ تماشاگر، ۱۵ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «بی‌چرا زندگان» به کارگردانی الهام شعبانی که از روز دوم خرداد در تالار قشقایی تئاتر شهر با ظرفیت ۹۶ تماشاگر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه است، تاکنون با مجموع ۱۳ اجرا و یک هزار و ۸۹۸ تماشاگر، به فروشی معادل ۳۶ میلیون و ۵۹۴ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «یه روز دیگه» به کارگردانی نادیا فرجی که از روز هشتم اردیبهشت در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ صندلی و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با ۱۰ اجرا و ۲۶۰ تماشاگر، به فروشی معادل ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

نمایش «نازگل» به کارگردانی میثم یوسفی که از روز بیست و پنجم اردیبهشت در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ تماشاگر روی صحنه رفته، تا کنون با مجموع ۲۸ اجرا و ۲ هزار و ۵۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۴۰ و ۵۰ هزار تومان، به فروشی معادل ۴۹ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۵۰ تومان رسیده است.

نمایش «بچه‌های تک استریت کارلو» به کارگردانی آشا محرابی که از ۲۵ اردیبهشت با قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۲۱ اجرا، پذیرای یک هزار و ۹۶۰ تماشاگر بوده و به فروشی معادل ۴۱ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۷۷۰ تومان دست پیدا کرده است.

۵۷۵۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.