۱۵ پروژه هفته دولت در لرستان به بهره‌برداری خواهد رسید

هوشمند نیوز/لرستان معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۵ پروژه هفته دولت در استان به بهره‌برداری خواهد رسید. دکتر علی فرهادی در حاشیه سفر وزیر بهداشت به لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان امسال حداقل ۴۰ پروژه در درمانی و بهداشتی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید. وی  از

کد خبر : 243496
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
۱۵ پروژه هفته دولت در لرستان به بهره‌برداری خواهد رسید



هوشمند نیوز/لرستان معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۵ پروژه هفته دولت در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر علی فرهادی در حاشیه سفر وزیر بهداشت به لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان امسال حداقل ۴۰ پروژه در درمانی و بهداشتی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی  از افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن ۱۵ پروژه  استانی در هفته دولت خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در حوزه درمان، بهداشت و تجهیزات است شامل دستگاه سی‌تی آنژو و  آنژیوگرافی دوم بیمارستان شهید مدنی خرم‌آباد و سی‌تی اسکن است.

 معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: این پروژه‌ها به مساحت ۷۰ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهند رسید.

فرهادی در خصوص آخرین وضعیت سه بیمارستان مهم در لرستان گفت: پروژه ۵۱۵ تخت‌خوابی خرم‌آباد، ۲۵۰ تخت‌خوابی کوهدشت و ۲۵۰ تخت‌خوابی شهرستان دورود را در دست احداث داریم.

وی بیان کرد: این سه پروژه از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان و از پروژه‌های اولویت‌دار دولت هستند و از طرف دیگر پروژه ۵۱۵ تخت‌خوابی خرم‌آباد در قالب ماده ۵۶ از محل وام بانکی تزریق خواهد شد و علاوه‌بر آن از محل ماده ۳۷ و اعتبارات وزارتی نیز هر سه پروژه تحت حمایت وزارت بهداشت هستند که سرعت ساخت آن‌ها بالاتر برود.

 معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: هفته گذشته نیز حدود ۴۰ میلیارد از ماده ۳۷ به این پروژه‌ها تزریق شده است.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.