۱۰ مدل از گران ترین خودروهای جهان در گاراژ دیوید بکهام

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز، از جمله مشهورترین بازیکنان فوتبال در سراسر جهان، دیوید بکهام است که همچنین یکی از ثروتمندترین افراد جهان هم است. بکهام با ۴۷ سال سن، ثروتی عظیم را اندوخته است که بخشی از ثروت خود را صرف خرید برخی از محبوب‌ترین خودروهای اسپرت و ابرخودروهای جهان کرده است. از خودروهای

کد خبر : 421099
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
۱۰ مدل از گران ترین خودروهای جهان در گاراژ دیوید بکهام

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز، از جمله مشهورترین بازیکنان فوتبال در سراسر جهان، دیوید بکهام است که همچنین یکی از ثروتمندترین افراد جهان هم است. بکهام با ۴۷ سال سن، ثروتی عظیم را اندوخته است که بخشی از ثروت خود را صرف خرید برخی از محبوب‌ترین خودروهای اسپرت و ابرخودروهای جهان کرده است.

از خودروهای لوکس بالارده از برندهای رولزرویس و بنتلی تا خودروهای سپور اسپرت مک‌لارن، دیوید بکهام همه آن‌ها را در گاراژ خود دارد. البته به عنوان یک بریتانیایی، بدیهی است که به اندازه کافی از استون مارتین‌ها و جگوارها در مجموعه خود داشته باشد.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از گران ترین خودروهای جهان در گاراژ دیوید بکهام بیش تر آشنا شوید.

اولین ابرخودرو دیوید بکهام اتفاقاً یک پورشه کررا ۹۱۱ بود. البته طبق گفته برخی از منابع، اولین خودروی او یک فولکس‌واگن گلف بود که در سال ۲۰۱۵ آن را برای خیریه فروخت. در زمانی که، رابطه‌اش با ویکتوریا بکهام هنوز تازه آغاز شده بود، دیوید به طور معمول با خودروی ۹۱۱ خود برای گشت و گذار با ویکتوریا در شهر رفت و آمد داشت.

بکهام در گاراژ خود تنها این ۹۱۱ را نداشت، بلکه یک ۹۱۱ توربو و یک نسخه قابل توجه از ۹۱۱ مشهور ستاره سینمایی استیو مک‌کوئین را نیز در اختیار گرفت. این خودرو حتا در فیلم سال ۱۹۷۱ با نام لومان جلوی دوربین رفت، که این فیلم تا امروز بهترین فیلم مسابقه‌ای تاریخ تلقی می‌شود.

فراری ۶۱۲ Scaglietti

بدون شک دیوید بکهام علاقه زیادی به خودروهای اسپرت با رنگ مشکی دارد و فراری ۶۱۲ اسکالیتی به طور کامل با این علاقه او همخوانی دارد. افزودن یک فراری به مجموعه برای دیوید کاملاً طبیعی بود. فراری اسکالیتی در فضای بیرون از خانه ساحلی مالیبوی بکهام دیده شد و حتا شماره پیراهن او، ۷، روی درِ صندوق عقب حک شده بود.
با موتور V12 با ظرفیت ۵.۷ لیتر که به اسکالیتی قدرت می داد، این خودرو توانایی تولید ۵۳۳ اسب بخار قدرتمند را داشت و می توانست به حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند، که بدیهی است چنین خودرویی از قیمت بالایی هم باید برخوردار باشد، زیرا گزارش شده که دیوید بکهام حدود ۴۱۰,۰۰۰ دلار برای خرید این فراری هزینه کرده است.

هامر H2 با روکش زره پوش

همانند فراری اسکالیتی خانه ساحلی مالیبوی، هامر نیز شماره ۷ پیراهن او را با اعداد رومی نشان می‌دهد و حتا حروف اول نام همسرش VB را بر روی صندلی‌های این هامر H2 جای داده است. چیزی که عجیب است این است که بکهام یک نسخه کوچک هامر برای بازی پسرش به قیمت ۳۰,۰۰۰ دلار خریده است، تا او را سرگرم کند.
۹۲ درصد ثروتمندان جهان تاجرند. از تجارت دوری نکن ( آراد برندینگ )

استون مارتین V8 Vantage Volante

نخستین ابرخودروی بریتانیا همانی است که دیوید بکهام آن را در رنگ قرمز در گاراژ خود نگه می‌دارد. این استون مارتین ولانته با توان ۴۳۲ اسب بخار، یک خودروی کروک است که وقتی دیوید بکهام قصد دارد در سواحل تفریح کند، از آن استفاده می کند.

جگوار برقی XK140

با نگاهی به گاراژ دیوید بکهام می توان متوجه شد که او عاشق خودروهای کلاسیک انگلیسی است، همچنین بکهام یک سرمایه‌گذار عمده در شرکت فناوری خودروی الکتریکی لوناز است، که خودروهای کلاسیک قدیمی را الکتریکی می‌کند.

دیوید بکهام یک جگوار XK140 الکتریکی را برای پسرش، بروکلین، خرید، در میان خودروهای امروزی ابرلوکس و اس‌یووی‌ها، جگوار کلاسیک او با سیستم قدرت الکتریکی، بدون شک، یکی از خودروهای منحصربه‌فرد در خانواده بکهام است.

مازراتی MC20

در سال ۲۰۲۱، دیوید بکهام با برند اتومبیل‌سازی ایتالیایی مازراتی همکاری کرد تا خودروی ابرلوکس جدید آن‌ها، MC20 را تبلیغ کند. طبیعتاً، مازراتی یک MC20 منحصر به فرد برای او طراحی کرد که از شهر میامی الهام گرفته بود، زیرا بکهام یکی از سهام داران اصلی باشگاه فوتبال اینتر میامی است.
خودروی شخصی‌سازی شده MC20 او با رنگ مورد علاقه اش (سیاه) به وی اهدا شد. همچنین، در برخی از قسمت های این خودرو از رنگ صورتی استفاده شده که نمادی از شهر و باشگاه میامی است.

به عنوان یک فوتبالیست و شخص مشهور ثروتمند در جهان، بکهام بدون شک گران قیمت ترین نسخه این خودرو را با قیمتی به ارزش ۳۱۹،۰۰۰ دلار خریداری کرد. موتور قدرتمند ۳.۸ لیتری هشت سیلندر خورجینی مک‌لارن MP4-12C توانایی تولید قدرت غول‌آسا ۶۱۶ اسب بخار را دارد. دیوید بکهام در خرید از عادت‌های خود پیروی کرد و همانند سایر خودروهایش، آن را به رنگ مشکی خریداری کرد.

جگوار F-Type Project 7

در گاراژ دیوید بکهام، خودروهایی از جمله رنج روور، استون مارتین و جگوار وجود دارد. در نهایت، با توجه به این که او یک سوپراستار بریتانیایی است، منطقی است که او از تمام کمپانی های خودروسازی بریتانیایی در گاراژ خود نماینده ای داشته باشد. با این حال، جگوار F-Type Project 7 یکی از منحصر به فردترین خودروها در مجموعه دیوید بکهام است، زیرا تنها ۲۵۰ واحد از آن تولید شده‌ است و همین موضوع باعث می شود به یکی از گران ترین خودروهای جهان در کلیکسون دیوید بکهام تبدیل شود.

F-Type Project 7 با موتور هشت سیلندر خورجینی ۵.۰ لیتری، که توانایی تولید ۵۷۵ اسب بخار را دارد، با قیمتی حدود ۱۵۰،۰۰۰ دلار برای این سوپر استار بریتانیایی خرج برداشت، که امروز قیمت آن با توجه به کم‌یاب بودنش چند برابر شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.