۱۰ رستوران معروف تهران برای صرف افطاری

[ad_1] هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان،‌ رستوران‌های متعددی در سطح شهر تهران نظیر رستوران فلورانس، دارچین و عالی قاپو، منوی افطاری را به منوی شام خود اضافه می‌کنند. نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ منتشر شده و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ به‌روزرسانی شده است. در روزهای ماه مبارک رمضان فعالیت رستوران‌‌ها و کافه‌‌ها به

کد خبر : 45685
تاریخ انتشار : جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
۱۰ رستوران معروف تهران برای صرف افطاری

[ad_1]

هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان،‌ رستوران‌های متعددی در سطح شهر تهران نظیر رستوران فلورانس، دارچین و عالی قاپو، منوی افطاری را به منوی شام خود اضافه می‌کنند.

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ منتشر شده و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ به‌روزرسانی شده است.

در روزهای ماه مبارک رمضان فعالیت رستوران‌‌ها و کافه‌‌ها به بعد از افطار موکول می‌شود و با اضافه‌شدن منوی افطار، مشتریان روزه‌دار می‌توانند تجربه‌ متفاوت و معنوی‌ای را برای خود رقم بزنند. این منو در بعضی رستوران‌‌ها به‌صورت پکیچ و در بعضی دیگر به‌شکل بوفه‌ افطار ارائه می‌شود. پکیج افطار شامل یک بشقاب یا سینی زولبیا و بامیه، چند دانه خرما، نان و پنیر و حلیم یا آش برای هر نفر است که در کنار آن چای، شیر یا آب‌میوه سرو می‌شود. در واقع محتویات پکیج افطار رستوران‌ها معمولاً مشابه است و به همان خوراکی‌های ساده‌ منزل محدود می‌شود. به همین دلیل شاید تمایل مشتریان به بوفه‌ افطار بیشتر باشد، زیرا این بوفه حداقل ۱۰ مدل غذا و دسرهای ماه رمضان را در بر می‌گیرد و تنوع آن‌ها بسیار جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد. بوفه‌های افطار ماه رمضان در رستوران‌ها گاهی اوقات به‌همراه شام و در برخی موارد به‌صورت جداگانه سرو می‌شود. اگر با ما همراه باشید، قصد داریم تعدادی از رستوران های تهران برای افطار را به شما معرفی کنیم.

رستوران فلورانس

میز و صندلی سفید در رستوران فلورانس تهران

رستوران ایتالیایی فلورانس فضای مدرن و جذابی دارد و علاوه بر اینکه این فضا خانوادگی و دوستانه است، قسمت مجزایی به برگزاری مهمانی‌ها و جلسات اختصاص دارد. به همین دلیل کسانی که دوست دارند ضیافت افطاری خود را در رستوران برگزار کنند،‌ با خیال راحت می‌توانند این رستوران را انتخاب کنند. فلورانس از آن دسته رستوران‌هایی است که بوفه‌ افطار آن بدون شام است و بیش از ۲۵ غذا از جمله حلیم، عدسی، نیمرو و املت، شربت و نوشیدنی، کیک و انواع پنیر صبحانه و… را در بر می‌گیرد. برای شام هم می‌توانید انواع استیک و پاستا، برگر و پیتزا و هرآنچه که در یک منوی ایتالیایی وجود دارد را میل کنید.

  • تلفن: ۰۲۱۲۲۶۰۷۰۷۵
  • آدرس: خیابان شریعتی ، پایین‌تر از پل رومی ، پلاک ۱۸۰۲

رستوران گردان برج میلاد

مبلمان و دکوقرمز در رستوران  تهران

رستوران گردان برج میلاد واقع در ارتفاع ۲۷۶ متری، بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان است که بخش متحرک آن در هر ساعت ۳۶۰ درجه می‌چرخد تا بازدیدکنندگان امکان تماشای تهران در تمام جهت‌ها را داشته باشند. منوی غذای رستوران شامل بوفه‌ آزاد انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی به‌همراه انواع سالاد، نوشیدنی‌ها و مخلفات دیگر است که مهمانان باید جهت استفاده از این رستوران از ۴۸ ساعت قبل نسبت به‌ رزرو تلفنی آن اقدام کنند.

رستوران گردان برج میلاد واقع در ارتفاع ۲۷۶ متری، بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان است

رستوران گردان که از جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شود، در ماه رمضان برای پکیج افطار خود تخفیفی استثنایی ارائه کرده است. سرویس‌دهی بوفه‌ افطار به‌همراه شام از اذان مغرب تا یک بامداد است، به‌عبارتی بوفه‌ افطار تا ساعت ۲۱:۳۰ و بوفه‌ شام از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۰۱:۰۰ بامداد پذیرای مهمانان است. این رستوران به مبلمان زیبا و راحت مجهز بوده و طراحی زیبای کف و سقف به‌همراه نقش برجسته دیواری که تصاویری از شاهنامه را نشان می‌دهد، از جاذبه‌های بصری آن هستند.

  • تلفن رزرو: ۰۲۱۸۸۶۲۰۳۸۱
  • آدرس: بزرگراه همت غرب، برج میلاد، رستوران گردان برج میلاد

رستوران اردک آبی

افطاری در رستوران اردک آبی تهران

رستوران اردک آبی در سال ۱۳۸۴ با ایده‌ای بسیار جدید و دوست داشتنی افتتاح شد. نحوه‌ سرو غذا به‌صورت بوفه‌های متنوع شامل بوفه صبحانه گرم، بوفه صبحانه سرد، بوفه سالادبار، بوفه سوپ و آش، بوفه نوشیدنی‌های سرد و گرم، بوفه دسر و بوفه غذا است که بدون محدودیت در وعده‌های صبحانه و ناهار و شام سرو می‌شوند. با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این رستوران بوفه‌ افطاری با منوی متنوعی از شله زرد و آش گرفته تا انواع دسر و زولبیا و بامیه را نیز سرو می‎کند. خرما، پنیر تبریزی، مغز گردوی تازه، حلوا شکری، خامه، کره‌ حیوانی، عسل، مربای آلبالو، نان سنگک تازه، نان بربری فانتزی و سبزی خوردن تازه بخشی از منوی افطار رستوران اردک آبی را تشکیل می‌دهند.

در ضمن یادتان باشد که باید از قبل میز خود را رزرو کنید یا حداقل از یک ساعت قبل از افطار در محل رستوران حاضر شوید و اسم خود را در لیست خارج از نوبت‌ها بنویسید. سالن اصلی رستوران با ظرفیت ۱۵۵ نفر و قابلیت تغییر چیدمان میزها، امکان برگزاری مهمانی‌های کوچک و بزرگ شما را به بهترین شکل فراهم کرده است و به‌راحتی می‌توانید مهمانی افطاری خود را در این رستوران برگزار کنید، به‌خصوص که امکان استفاده از پارکینگ عمومی مجتمع تندیس سنتر، یک مهمانی بدون دغدغه را برای شما کامل می‌کند.

  • تلفن: ۰۲۱۲۲۷۱۳۰۳۰
  • آدرس: تهران، میدان تجریش، پاساژ تندیس، طبقه اول
  • وب‌سایت: www.blueduck.ir

رستوران نایب سعادت آباد

افطاری در رستوران نایب سعادت آباد تهران

تهرانی‌ها این رستوران را به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و باکلاس‌ترین رستوران‌های پایتخت می‌شناسند و اکنون با گذشت ۱۲۰ سال از زمانی که برای اولین‌بار در ایران چلوکباب ابداع شد، نام نایب همچنان از اعتماد و استقبال مردم برخوردار است. رستوران نایب با بهره‌برداری توأم از ذائقه‌ ایرانی، سنت غذایی و تکنولوژی روز دنیا با رعایت استاندارد‌های بین‌المللی سرو و عرضه‌ غذا، سرویس‌های غذایی خود را آماده و به مشتریان محترم ارائه می‌کند. روزه‌داران می‌توانند یکی از دو پکیج افطاری این رستوران شامل کره، پنیر، عسل، گردو، خرما و چای یا کره، پنیر، عسل، گردو، خرما، چای، شله زرد، سوپ، زولبیا و بامیه را سفارش دهند و افطاری به‌یادماندنی برای خود بسازند. پذیرایی یک نوبت چای رایگان قبل یا بعد از سرو غذا نیز از مهمانان انجام شده و پخش موسیقی به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

  • تلفن: ۰۲۱۲۲۰۶۳۶۱۳
  • آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، پاساژ ابریشم
  • وب‌سایت:  nayeb.com

رستوران البرز

فضای لوکس در رستوران البرز تهران

چلوکبابی البرز در سال ۱۳۴۶ توسط مرحوم «برماس» تأسیس شد. از همان ابتدا هدف این رستوران ارائه‌ غذا با بهترین کیفیت و بالابردن استاندارد بود. این رستوران در سال ۱۳۵۰ به مکان فعلی آن یعنی خیابان سهروردی شمالی نبش کوچه‌ نیکوقدم منتقل شد و امروزه با بیش از ۱۲۰ نفر پرسنل متخصص، دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP مصمم‌تر و منسجم‌تر از گذشته به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کند. انواع غذاهای ایرانی، دریایی، گریل، نوشیدنی، پیش غذا و سالاد در منوی این رستوران به‌چشم می‌خورد. از چلوکباب مخصوص مجلسی و چلوکباب فیله تکه‌ای مخصوص البزر گرفته تا چلوکباب زعفرانی و کباب برگ مخصوص و کباب کوبیده ممتاز را می‌توانید در رستوران البرز نوش جان کنید.

در ایام ماه مبارک رمضان، رستوران البرز بوفه‌ای برای افطار در نظر می‌گیرد که شامل حلیم، شله زرد، انواع نان، زولبیا و بامیه، کره و عسل، شیر، شیر کاکائو، پنیر، انواع مربا  و سبزی خوردن است؛ بااین‌حال مقدار بوفه به‌اندازه‌ای است که اشتهای شما برای خوردن شام از بین نمی‌رود و می‌توانید از غذاهای خوشمزه‌ این مجموعه برای شام سفارش دهید.

  • تلفن: ۰۲۱۸۸۵۳۴۷۵۷
  • آدرس: تهران، سهروردی شمالی، بالاتر از چهارراه شهید بهشتی، نبش کوچه نیکوقدم
  • وب‌سایت: www.alborzrest.com

کافه رستوران بارولا

افطاری در رستوران بارولا تهران

کافه رستوران بارولا با ظرفیت حدود ۲۵۰ نفر، فضای مناسبی برای برگزاری دورهمی‌ها و جشن‌ها دارد. داشتن فضای باز از مزایای این رستوران است که امکان خوردن یک نوشیدنی خوشمزه در فضای باز را برای مهمانان فراهم می‌کند. همچنین برای علاقه‌مندان به سالاد، کیوسکی به‌طور مجزا در نظر گرفته شده که به کیوسک زرد معروف است.

بوفه‌ افطار بارولا شامل انواع پیش غذاهای گرم مثل سوپ و آش و آب‌میوه‌های طبیعی تازه می‌شود، انواع فینگر فود و دسرهای تک‌نفره‌ شیرین و غذاهای هیجان‌انگیز دیگر را نیز می‌توانید سفارش دهید.

  • تلفن: ۰۲۱۲۶۳۰۹۱۶۱
  • آدرس: تهران، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، بین الف و ب، مجتمع تجاری میلان، طبقه دوم

سفره‌خانه سنتی عالی قاپو

فضای سنتی در رستوران عالی قاپو تهران

صرف افطاری همراه با موسیقی زنده قطعاً جذاب‌تر و خوشمزه‌تر خواهد بود، پس این تجربه‌ را در سفره‌خانه‌ عالی قاپو از دست ندهید. بوفه‌ افطار عالی قاپو شامل انواع آش و سوپ، انواع سالاد و نوشیدنی، کشک بادمجان، نان و پنیر و میوه و… می‌شود و سپس می‌توانید از غذاهای سنتی ایرانی منوی آن، یک وعده شام لذیذ سفارش دهید. فضای سنتی، تخت‌های سنتی که افراد باید دور هم روی تخت بنشینند، نقاشی‌‌های شاهنامه‌ای و اساطیری و از همه جالب‌تر پرسنلی که پوشش و ظاهرشان تداعی‌کننده‌ رستوران‌های قدیمی هستند، از مزایای منحصربه‌فرد این رستوران به شمار می‌رود.

  • تلفن: ۰۲۱۸۸۷۷۷۸۰۳
  • آدرس: تهران، میدان ونک، اول خیابان گاندی، پلاک ۵۵

رستوران حس توران

کباب کوبیده در  در رستوران حس توران تهران

در رستوران حس توران از غذاهای تکراری خبری نیست، چراکه غذاهای ایرانی به شیوه‌ای خلاقانه در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. این رستوران برای ماه مبارک رمضان علاوه بر منوی مخصوص افطار که شامل غذا و پیش غذاهای مرسوم افطار از شهرهای مختلف ایران است، برای شام انواع و اقسام غذاهای سنتی ایرانی را سرو می‌کند. پیش‌خورهای گرم و سردی که با الهام از فرهنگ غذایی مناطق مختلف ایران تهیه شده‌اند، سالادهای و شورباها،‌ آتش‌خورها و ملغمه‌ها (خورشت‌ها)، ته تغاری‌ها (ته‌چین‌ها) و غیره را می‌توانید از منوی جالب این رستوران سفارش دهید.

  • تلفن: ۰۲۱۷۵۴۲۶
  • آدرس: تهران، خیابان فرشته،‌ خیابان نیلوفر، ساختمان رویال، طبقه دوم
  • وب‌سایت:  hestooran.com

رستوران مطبح

فضای داخلی در رستوران مطبح تهران

مجموعه‌ کافه رستوران مطبح با ۱۵۰ نفر ظرفیت در هتل پارسیان استقلال قرار داشته و سه نوع فضای مختلف و مجزا دارد که شامل دو سالن مجزای کلاسیک و سالن ترکیبی و فضای باز می‌شود. این رستوران هر روز از ۸ صبح تا ۳ بامداد آماده سرویس‌دهی به مشتریان است. کافه رستوران مطبح از حضور برترین افراد حرفه ای در آشپزخانه و کافه خود استفاده می‌کند و همچنین مواد اولیه‌ تازه و مرغوب به‌صورت روزانه از منابع منحصربه‌فرد توسط سرآشپز رستوران تهیه می‌شود. از صبحانه تا انواع استیک و غذای دریایی و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و… را می‌توانید از منوی این رستوران سفارش دهید. به‌طورکلی رستوران مطبح به‌دلیل موقعیت مکانی و ویژگی‌هایی که دارد، رستورانی سطح بالا محسوب می‌شود.

بوفه‌ افطار مطبح که شامل شام هم می‌شود، به تهیه و عرضه انواع آش، حلیم، سالاد، سوپ، دسر، انواع نوشیدنی سرد وگرم، زرشک پلو، باقالی پلو و خورشت اختصاص دارد. 

  • تلفن: ۰۲۱۲۲۶۶۰۰۱۱
  • آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولیعصر، هتل بین‌الملل پارسیان

رستوران دارچین

نورپردازی رستوران دارچین در تهران

رستوران دارچین از جمله رستوران‌های تقریباً قدیمی و محبوب شهر تهران است که در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرد و همچنان مشتری‌های قدیمی خود را دارد و از محبوبیت آن کم نشده است. فضای کاملاً راحت و آرام آن باعث شده است که محیطی خانوادگی و مناسب برگزاری مهمانی فراهم شود و حتی در ماه مبارک رمضان نیز بتوان به عزیزان خود در این رستوران افطاری داد و پذیرایی گرمی از آن‌ها کرد.

بوفه‌ افطار رستوران دارچین شامل آش، شله زرد، عدسی، سوپ، نان و پنیر و خیار و گوجه، خرما، گردو، زولبیا، آب‌میوه‌های طبیعی، هندوانه، طالبی، کره، مربا، عسل، انواع نان، چای و نسکافه است. این بوفه شام ندارد و در صورت تمایل می‌توانید از منوی غذاهای ایرانی-فرنگی آن، شام خوشمزه‌‌ای سفارش دهید.

  • تلفن رزرو: ۰۲۱۸۸۷۲۶۷۰۰
  • آدرس: خیابان ولی عصر، بین خیابان بهشتی و مطهری، خیابان ناهید، پلاک ۶۸
  • وب‌سایت: www.darchin-restaurant.com 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.