۱۰ انیمه که بر اساس کمیک‌های DC ساخته شده‌اند

[ad_1] تعدادی از انیمه‌ها را می‌توان یافت که از کمیک‌های انتشارات دی‌سی اقتباس کرده‌اند اما برای این که لیست انیمه‌های دی سی کمی طولانی‌تر شود، باید کمی تعریف انیمه را تغییر داد تا بتوان ساخته‌های کره‌ای را نیز به حساب آورد. مخاطبان می‌دانند که انیمه‌های سنتی در ژاپن ساخته می‌شوند و بیش‌تر به مانگاها برای

کد خبر : 53707
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
۱۰ انیمه که بر اساس کمیک‌های DC ساخته شده‌اند

[ad_1]

تعدادی از انیمه‌ها را می‌توان یافت که از کمیک‌های انتشارات دی‌سی اقتباس کرده‌اند اما برای این که لیست انیمه‌های دی سی کمی طولانی‌تر شود، باید کمی تعریف انیمه را تغییر داد تا بتوان ساخته‌های کره‌ای را نیز به حساب آورد.

مخاطبان می‌دانند که انیمه‌های سنتی در ژاپن ساخته می‌شوند و بیش‌تر به مانگاها برای اقتباس کردن نگاه می‌کنند. این مخاطبان همچنین می‌دانند که برای انیمه‌سازان خیلی نادر است تا به سراغ کمیک‌های غربی به عنوان منبع اقتباس بروند. خیلی از طرفداران هستند که چنین چیزی را خلاف خلوص هنر ژاپنی می‌دانند و از چنین کاری ناراحت و خشمگین می‌شوند. با این حال، در دوران مدرن انیمه دیگر فقط یک استایل ژاپنی انیمیشن محسوب نمی‌شود.

در ادامه می‌توانید با ۱۰ مورد از انیمه‌های دی سی آشنا شوید که سازندگان ژاپنی برای ساخت آن‌ها به کمیک‌های غربی توجه کرده و آن‌ها را منبع اقتباس خود قرار داده‌اند.


۱۰. Black Star and the Golden Bat

Black Star and the Golden Bat از دوره‌ای سرچشمه می‌گیرد که انیمه تازه در ابتدای مرحله جهان شدن بود. با این که مشخص است تیم سازنده Black Star and the Golden Bat از بتمن برای طراحی شخصیت داستان خود الهام گرفته‌اند اما این انیمه مسیری کاملاً متفاوت نسبت به چیزی که طرفداران غربی از شوالیه تاریکی انتظار دارند را پیش می‌گیرد.

امروزه، خط بین این که چه آثاری انیمه محسوب می‌شوند و چه آثاری خیر، شدیداً تار و محو شده است؛ چرا که استودیوهای غربی هر روز بیش‌تر از دیروز استایل هنری خود را نزدیک به این آثار شرقی می‌کنند یا حتی سفارشات خود را به استودیوهای شرقی می‌سپارند. با این حال، Black Star and the Golden Bat در همان سال ۱۹۷۹ نیز روی این خط تار راه می‌رود؛ انیماتورهای کره‌ای از استایل انیمیشنی ژاپنی و سورس متریال غربی برای ساخت این انیمه استفاده کرده بودند.


خرید اکشن فیگور سوپرمن

۹. Batman: Gotham Knight – Have I Got a Story for You

Batman: Gotham Knight هم به طرفداران انیمه و هم به طرفداران بتمن این فرصت را می‌دهد تا در دنیای بتمنِ کریستوفر نولان زمان بیش‌تری را بگذرانند. اگر ترکیب بتمن کریستوفر نولان و انیمه برای این که نسبت به تماشای این اثر ترغیب شوید کافی نیست، شاید یک انیمه اورجینال به نام من این بلک (Man In Black) بتواند این کار را کند.

علاوه بر تماشای نبرد بتمن با یک ویلن های تک (High-Tech) جدید، کسانی که به تماشای بخش Have I Got a Story for You بنشینند چهار طرفدار جوان بتمن هستند که روایت متفاوت خود را از افسانه بتمن بازگو می‌کنند. هر داستان، دنیای بتمن را در جنبه‌ای متفاوت پیش می‌برد.

۸. DC Super Heroes vs. Eagle Talon

این پارودی در ژانر انیمه با ایده‌ای که همین لیست را به وجود آورده بازی می‌کند و با داشتن یک متاکامنتری درباره دارایی‌های معنوی شدیداً گران قیمت تحت مالکیت دی‌سی پیش می‌رود. با جلو رفتن این انیمه، طرفداران این فرصت را پیدا می‌کنند تا شخصیت‌های محبوب دی‌سی خود را به سبک رنگ آمیزی زیبای شخصیت‌های انیمه‌ای ببینند تا این که در انتهای فیلم آن‌ها تبدیل به نقاشی‌های بامزه شوند.

تماشای این که ایگل تالون سوسایتی (Eagle Talon Society) سعی در توقف جوکر دارند تا این که بودجه‌شان به اتمام می‌رسد بسیار خنده‌دار و سرگرم کننده است. البته، تمام قسمت‌های این انیمه خنده‌دار است. اگر قبل از این که ایگل تالون سوسایتی نتوانند جوکر را پیش از این که تبدیل به نقاشی‌های ساده شوند بگیرند، ژاپن غرق در آشوب خواهد شد و فرصت تماشای انیمه‌های اقتباس‌های شده از کمیک‌های دی‌سی از دست می‌رود.

۷. Batman: Gotham Knight – Crossfire

بعد از این که مخاطبان به تماشای شکست خوردن من این بلک در کالکشن Batman: Gotham Knight نشستند، دو افسر پلیس را می‌بینند که مسئول انتقال این ویلن جدید به تیمارستان آرکهام شده‌اند. این بخش از Batman: Gotham Knight، طرفداران را درگیر بحث عدالتی ویجنلتی‌وار می‌کند.

همچنین در بخش Crossfire با توضیح برخی از تفاوت‌ها بین فیلم‌های Batman Begins و The Dark Knight کریستوفر نولان، یک جهان‌سازی عالی را انجام می‌دهد. در حالی که آنتالوژی Batman: Gotham Knight به عنوان داستانی کنون (Canon) در نظر گرفته نمی‌شود اما هر اطلاعات جدیدی درباره گاتهام نولان لذت بخش است.


خرید انیمه Batman Ninja

۶. Batman: Gotham Knight – Field Test

با وجود این که شوالیه تاریکی یک نابغه است که بدون داشتن توانایی فرا انسانی به جنگ جرائم می‌رود اما او پرهیز می‌کند تا با استفاده از آپگرید‌هایی، زرهش را مثل همتای مارولی‌اش، آیرون من، دارای عملکردهای فرا انسانی کند. برای کسانی که این پرسش را مطرح می‌کنند که چرا بتمن کارایی خودش را با وجود قرار رفتن در کنار شخصیت‌هایی مثل سوپرمن و فلش محدود می‌کند، بخش Field Test یکی از بهترین پاسخ‌ها را ارائه می‌کند.

در این بخش آپگریدی به زره بتمن اضافه می‌شود که با استفاده از امواج الکترومغناطیس، باعث می‌شود گلوله‌ها منعکس شوند. در انتهای فیلم، شوالیه تاریکی مجبور می‌شود این ویژگی جدید را به لوشس فاکس (Lucius Fox) پس بدهد چرا که بیش از حد گلوله‌ها را به خوبی منعکس می‌کند. ظاهراً یک سطح منعکس کننده گلوله برای بروس وین خیلی شبیه به دست گرفتن یک تفنگ در نظر گرفته می‌شود.

۵. Batman Ninja

یکی از بهترین کراس‌اوورهای بین کمیک‌های دی‌سی و دنیای انیمه به شکل Batman Ninja عرضه می‌شود. این اثر انیمه‌ای، خانواده خفاشی بتمن را به ژاپن فئودال با یک استایل خاص که حتی بین آثار انیمه‌ای دیگر نیز متفاوت است منتقل می‌کند.

Batman Ninja یکی از بهترین انیمه‌های دی سی محسوب می‌شود. مخاطبان این انیمه نه تنها توانستند تیم دریک (Tim Drake) را با مدل موی تاپ نات (Top Knot)، بلکه توانستند شاهد این باشند که جوکر، تو فیس (Two Face) و پویزن آیوی (Poison Ivy) با ربات‌های غول پیکر به مبارزه بپردازند. در کنار تمام این موارد، تاکاشی اوکازاکی، خالق Afro Samurai، روی طراحی شخصیت‌های Batman Ninja کار کرده بود.

۴. Batman: Gotham Knight – In Darkness Dwells

کیلر کراک (Killer Croc) همیشه برای برخی از طرفداران یکی از محبوب‌ترین ویلن‌های بتمن بوده است اما مخاطبان خیلی کمی می‌توانند بگویند که یک نسخه انیمه‌ای از این شخصیت را دیده‌اند. حتی طرفداران کم‌تری می‌توانند بگویند که شاهد حضور نسخه‌ای انیمه‌ای از کلیر کراک بوده‌اند که سر و کله‌اش در دنیای بتمن کریستوفر نولان پیدا شود. البته، کسانی In Darkness Dwells را دیده باشند می‌توانند بگویند هر دوی این موارد را تجربه کرده‌اند.


خرید کاور کوسن طرح واندر وومن

۳. Batman: Gotham Knight – Working Through Pain

بخش Working Through Pain، بروس وین را در یک وظعیت روان‌شناسانه قرار می‌دهد تا به طور سمبلیک غرق شدنش در تاریکی را توصیف کند. پس از این که به شکم بروس در حین کند و کاو سیستم فاضلاب گاتهام شلیک می‌شود، او قبل از این که به آموزش‌های تحمل دردش فلش‌بک بزند، زخمش را داغ می‌کند.

تماشای این که بروس با در آغوش گرفتن تاریکی روی دردش کار می‌کند، بسیار زیباست. تا این که بروس در انتهای Working Through Pain به جای این که کمک آلفرد را قبول کند، کنار تعدادی سلاح گرم قرار می‌گیرد.

۲. Galactic Wonder Princess

اگر از طرفدار پروتاگونیست‌های انیمه‌ای مونث هستید، انیمه کره‌ای Galactic Wonder Princess یکی از گزیه‌های شماست. با این که واندر پرینسس در اثری با نام خود تا حدود اواسط فیلم حضور ندارد اما از وقتی که سر و کله‌اش پیدا می‌شود، کاملاً مشخص می‌کند که از روی واندر وومن دی‌سی اقتباس گرفته شده است.

Galactic Wonder Princess یکی از بهترین مثال‌ها از این است که انیمیشنی که خارج از ژاپن و با محتوای غیرژاپنی ساخته شده است، هنوز هم می‌تواند به عنوان انیمه محسوب شود. تیم خالق پشت Galactic Wonder Princess در کره جنوبی اثر خود را ساختن در حالی که منبع اقتباسشان از ایالات متحده بود.

۱. Batman: Gotham Knight – Deadshot

تقابل بین بتمن و ددشات (Deadshot) این فرصت را ایجاد می‌کند تا شاهد یک دوگانگی بین ویجلنتی منطقی و غیرمنطقی باشیم. همچنین یک درگیری عالی برای به اتمام رساندن یک آنتالوژی انیمه‌ای را رقم می‌زند تا توضیح دهد چرا بروس وین از استفاده از سلاح گرم برای مبارزه با جرم و جنایت سر بازمی‌زند.

Deadshot یکی از بهترین انیمه‌های دی سی محسوب می‌شود اما بیش از هر چیز دیگری به عنوان بخش نهایی آنتالوژی انیمه‌ای Batman: Gotham Knight می‌درخشد.


به مطالعه ادامه دهید:

  • ۱۰ ویلن دنیای مارول و معادل آن‌ها در دنیای انیمه‌ها
  • کدام یک از اعضای اونجرز می‌تواند یک تایتان را شکست دهد؟
  • نحوه تماشای آثار دنیای انیمیشنی DC به ترتیب وقایع داستانی
  • چرا ظاهر بسیاری از ویلن‌های کمیک بوکی سبز و بنفش رنگ است؟
  • کدام یک از اعضای جاستیس لیگ می‌تواند یک تایتان را شکست دهد؟
منبع: Comic Book Resources
برچسب‌هابتمندی سی
کپی شد

https://vgto.ir/9s6

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.