یک DAO در حال تلاش برای جمع آوری 4 میلیارد دلار برای خرید Denver Broncos است – Bitcoin News

یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) می خواهد تیم لیگ ملی فوتبال (NFL) Denver Broncos را خریداری کند. DAO به نام “Buy the Broncos DAO” (BBD) می خواهد تیم NFL را به عنوان یک جامعه به دست آورد و “مالکیت را در دستان طرفداران قرار دهد.” یک DAO تازه تأسیس می‌خواهد حق امتیاز Denver Broncos را

کد خبر : 169442
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
یک DAO در حال تلاش برای جمع آوری 4 میلیارد دلار برای خرید Denver Broncos است – Bitcoin News


یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) می خواهد تیم لیگ ملی فوتبال (NFL) Denver Broncos را خریداری کند. DAO به نام “Buy the Broncos DAO” (BBD) می خواهد تیم NFL را به عنوان یک جامعه به دست آورد و “مالکیت را در دستان طرفداران قرار دهد.”

یک DAO تازه تأسیس می‌خواهد حق امتیاز Denver Broncos را بخرد

یک DAO تازه تاسیس به نام “Buy the Broncos DAO” (BBD) در حال پیروی از DAO های مختلفی است که در سال گذشته ایجاد شده اند. سال گذشته، یک DAO بود که سعی کرد یک نسخه کمیاب از قانون اساسی ایالات متحده را خریداری کند، اما Constitutiondao در حراج برنده نشد. در اکتبر، یک گروه هنری NFT DAO آلبوم اسرارآمیز و منتشرنشده Wu-Tang Clan را به دست آورد، و DAO دیگری در سال جاری تلاش برای خرید کلان خانه بدنام One Bel Air به مساحت 105000 فوت مربع را فاش کرد.

اسکرین شات از پورتال وب buythebroncos.com.

روز شنبه، پروژه BBD به مک کنزی سیگالوس، خبرنگار CNBC توضیح داد که DAO امیدوار است امتیاز فوتبال Denver Broncos را به دست آورد. سیگالوس از CNBC با شان اوبراین، که یکی از سازمان دهندگان تلاش BBD است، صحبت کرد. اوبراین به خبرنگار گفت: “ما می دانیم که کمی دیوانه کننده به نظر می رسد، اما کمی هم بد است.” “هدف اساسا ایجاد زیرساختی است تا هواداران از همه اقشار بتوانند مالک دنور برونکوس باشند.”

BBD در حال تلاش برای جمع آوری 4 میلیارد دلار برای انجام ماموریت خرید تیم NFL است. این گروه دارای یک حساب کاربری توییتر به نام دوبله است @buythebroncos و در زمان نوشتن، حساب رسانه های اجتماعی بیش از 800 دنبال کننده دارد. BBD همچنین دارای یک وب سایت است که هدف آن را توضیح می دهد و جزئیاتی دارد که هر کسی می تواند در DAO شرکت کند.

وب سایت DAO تاکید می کند که اگر DAO در ماموریت خود شکست بخورد، سرمایه گذاران می توانند وجوه خود را پس بگیرند. سؤالات متداول پورتال وب BBD فاش می کند: “اگر ما قادر به خرید تمام یا بخشی از Broncos نباشیم، گزینه هایی برای بازپرداخت خواهید داشت.”

جارد پولیس، فرماندار کلرادو می گوید که برای کمک به تلاش های DAO هیجان زده خواهد بود.

جالب اینجاست که گزارش مک‌کنزی سیگالوس همچنین اشاره می‌کند که در کنفرانس ETH Denver، فرماندار کلرادو، جارد پولیس به شرکت‌کنندگان توضیح داد که از این ایده خوشش آمده است. پولیس در رویداد ETH Denver گفت: “من هیجان زده خواهم بود که خودم بخشی از آن باشم.” «چالش این است که پول زیادی می‌طلبد… اما می‌دانید که اگر تخیل شما به اندازه کافی بزرگ باشد، ممکن است اتفاق بیفتد. و هر کاری که بتوانم برای تحقق آن انجام دهم، خوشحال خواهم شد.

در حالی که BBD در حال تلاش برای جمع آوری 4 میلیارد دلار برای خرید Denver Broncos است، گزارشی از ESPN اشاره می کند که “قیمت احتمالا تعیین خواهد شد. [a] رکورد برای هر امتیاز ورزشی در آمریکای شمالی.”

برچسب ها در این داستان

4 میلیارد دلار، BBD، خرید Broncos، خرید Broncos DAO، cnbc، فرماندار کلرادو، DAO، DAO جمع آوری کمک مالی، DAOs، Denver Broncos، ESPN، امتیاز فوتبال، تیم فوتبال، جمع آوری کمک مالی، Jared Polis، MacKenzie Sigalos، تیم NFL، NFT، امتیازات ورزشی آمریکای شمالی، عمارت One Bel Air، خرید تیم NFL، قانون اساسی ایالات متحده، آلبوم قبیله Wu-Tang

نظر شما در مورد DAO که قصد خرید Denver Broncos را دارد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.