یک یادآوری کوچک؛مهمترین وعده‌های حمید سجادی چه بود؟+جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید حمید سجادی با کسب ۱۶۳ رای موافق و ۱۰۷ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع توانست از مجلس برای حضور در وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد بگیرد و به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود. این ورزشکار مطرح سابق ایران جانشین مسعود سلطانی‌فر شد که در کابینه حسن روحانی عهده‌دار این سمت

کد خبر : 104629
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
یک یادآوری کوچک؛مهمترین وعده‌های حمید سجادی چه بود؟+جدول



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید حمید سجادی با کسب ۱۶۳ رای موافق و ۱۰۷ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع توانست از مجلس برای حضور در وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد بگیرد و به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود. این ورزشکار مطرح سابق ایران جانشین مسعود سلطانی‌فر شد که در کابینه حسن روحانی عهده‌دار این سمت بود. سجادی که جلسه تند و تیزی را با نظرات نمایندگان مخالف پشت سر گذاشت، در نهایت رأی اعتماد مجلس را از آن خود کرد تا برای یک دوره چهار ساله عهده‌دار وزارت ورزش ایران باشد؛سجادی که در دوره جوانی، از قهرمانان نامی دوهای نیمه استقامت ایران و آسیا بوده است، در دو دهه گذشته در سمت‌های مختلف به کارهای مدیریتی در ورزش اشتغال داشته و سنگین‌ترین مسئولیتش مدیرعاملی باشگاه سایپا بوده است.

سجادی در شرایطی مدیریت ورزش ایران را برعهده خواهد داشت که در نطق دفاعیه خود، صحبت‌های کلی درباره برنامه‌اش به زبان آورد؛ او با اشاره به سوابق ورزشی، درباره خاطراتش به عنوان یک ورزشکار، به مشکلاتی که پشت سر گذاشته اشاره کرد و تاکید کرد حداکثر توانش را برای تحول آفرینی در ورزش و حمایت از ورزشکاران انجام خواهد داد.

حمید سجادی با انتقاد از سرانه ورزشی ایران وعده داد که این سرانه را به استانداردهای جهانی نزدیک خواهد کرد و البته این جز در سایه عدالت سراسری رخ نخواهد داد.

او در شرایطی وارد ساختمان سئول شد که چالش‌های پرشماری پیش‌رویش وجود دارد؛ مسئله کاهش درآمدها و افزایش شدید هزینه‌ها در ورزش، باشگاهداری دولتی و هم‌چنین برنامه‌ای که کلیت ورزش ایران برای مهلت نه چندان طولانی تا المپیک پاریس باید در دستور کار خود قرار بگیرد. نماینده ورزشی‌ها که این‌بار در اداره ورزش ایران نیز هست، باید تلاش کند از این آزمون اعتماد سربلند بیرون بیاید.

در ادامه به برنامه او و وعده‌هایی که داده است می پردازیم:

وعده‌های حمید سجادی؛ وزیر ورزش
۱- واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از یک تا دو ماه آینده آغاز می‌شود.
۲- وجود چارچوب و حد و مرز داشتن قراردادها باید در دستورکار قرار گیرد و در حال تهیه سامانه‌ای هستیم که قراردادها اگر از یک رقم مشخصی بالاتر رفت به وزارت ورزش و جوانان بیاید و رصد شود، در رابطه با عدد آن هنوز به جمع بندی نرسیده‌ایم و در حال کار کارشناسی هستیم.
۳- ورزش باید از روش ترکیبی استفاده کند و تمامی ظرفیت‌های ورزشی در بخش آموزش و پرورش، دانشگاهی، نیروهای مسلح، ورزش کارگری و… باید به بهترین شکل ترکیب شده و در راستای تحقق اهداف ورزش قهرمانی مورد استفاده قرار گیرد.
۴- تجهیزات استاندارد روز باید برای ورزشکاران پارالمپیک تهیه شود و به روزرسانی تجهیزات یکی از ضرورت‌هاست که باید مدنظر قرار گیرد.
۵- برنامه ما این است که در ورزشگاه آزادی و سایر ورزشگاه های مشابه به روی مردم باز شود و به صورت پارک ورزش شاهد مشارکت مردم در ورزش همگانی باشیم.
۶- درحال طراحی یک کمیته اقتصادی هستیم تا حرکت چرخ ورزش متکی به بنیه دولتی نباشد.

۲۵۶ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.