یک وب سایت جدید به شما امکان می دهد متن کامل را در بلاک چین بیت کوین جستجو کنید

[ad_1] Preturino به کاربران اجازه می دهد تمام متن های ساده موجود در بلاک چین بیت کوین را از زمان بلوک پیدایش جستجو کنند. Preturnio، یک موتور جستجوی تمام متن برای بلاک چین بیت کوین، معرفی شده است که به کاربران امکان می دهد تراکنش های بیت کوین را که شامل متن قابل خواندن است

کد خبر : 351828
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۱۹
یک وب سایت جدید به شما امکان می دهد متن کامل را در بلاک چین بیت کوین جستجو کنید

[ad_1]

Preturino به کاربران اجازه می دهد تمام متن های ساده موجود در بلاک چین بیت کوین را از زمان بلوک پیدایش جستجو کنند.

Preturnio، یک موتور جستجوی تمام متن برای بلاک چین بیت کوین، معرفی شده است که به کاربران امکان می دهد تراکنش های بیت کوین را که شامل متن قابل خواندن است اسکن کنند.

Preturnio پلتفرمی است که امکان جستجوی متن ساده را در هر تراکنش coinbase، نوشته ترتیبی مبتنی بر متن یا اسکریپت OP_RETURN از زمان بلوک پیدایش فراهم می‌کند. تمام داده ها در بلاک چین بیت کوین به صورت بومی در قالب هگزا دسیمال ذخیره می شوند و Preturnio نتایج جستجو را ارائه می دهد که به فرمتی قابل خواندن تبدیل می شوند. OP_RETURN یک اپکد منحصر به فرد در زبان اسکریپت بیت کوین است که به داده ها امکان می دهد بدون نیاز به صرف بیت کوین در خروجی تراکنش جاسازی شوند.

این در سال 2014 به پروتکل بیت کوین اضافه شد تا در درجه اول امکان ایجاد سرویس های مهر زمانی ساده، کم هزینه و ایمن را فراهم کند. OP_RETURN در برنامه های مختلف از جمله امضای دیجیتال، محضر و اثبات مالکیت مفید بوده است. پروژه Ordinals که اخیراً راه اندازی شده است، بحث مهمی را در مورد زمان داده های تغییرناپذیر در بیت کوین ایجاد کرده است.

صفحه اسناد وب سایت می گوید: «صرف نظر از اینکه در مورد این موضوع چه موضعی دارید، واقعیت این است که تعداد زیادی متن ساده در بلاک چین بیت کوین دفن شده است، بنابراین Preturnio ایجاد شد تا جستجوی این متن را آسان تر و لذت بخش تر کند. “

Preturnio در سه حوزه جستجو می کند که متن ساده را می توان به سرعت یافت: داخل یک تراکنش coinbase، داخل یک اسکریپت OP_RETURN، و در داخل یک متن یا نوشته ترتیبی مبتنی بر HTML. Preturnio هر بلوک استخراج شده از زمان بلوک پیدایش را جستجو می کند تا یک مطابقت را در داخل تراکنش برای متن/الگوی مورد نظر کاربر پیدا کند. این وب‌سایت گزینه‌های جستجوی مختلفی را ارائه می‌دهد، با رابطی که مطابق با صفحه اسناد، تا حد امکان کاربرپسند طراحی شده است. کاربران به سادگی متن مورد نظر خود را وارد کرده و روی نماد جستجو کلیک کرده یا ENTER را فشار دهند. آنها می توانند یک کلمه، یک عبارت یا تقریباً هر مجموعه ای از کاراکترها را جستجو کنند.

اسناد Preturnio شامل نمونه های جستجو می شود. این پلتفرم انواع مختلف جستجو از جمله جستجوی یک کلمه یا یک عبارت را ارائه می دهد. Preturnio برای هر معامله ای که شامل آن عبارت یا بخشی از آن باشد، نتایج را برمی گرداند. برای مطابقت با یک عبارت دقیق، پرس و جو را در دو گیومه (“”) قرار دهید. وب سایت فقط زمانی که در این نقل قول ها قرار می گیرد، جستجوی تحت اللفظی انجام می دهد. این وب سایت می افزاید: «به خاطر سپردن این مهم است. «برای عبارات جستجو با بیش از یک کلمه، Preturnio فقط برای تراکنش‌هایی که همه کلمات در آن عبارت هستند بازمی‌گردد – اگر تراکنش حاوی یکی از کلمات عبارت باشد اما نه همه، در نتایج جستجو گنجانده نمی‌شود.»

هدف Preturnio ارائه ویژگی‌های جستجوی ساده و مؤثر است که یافتن اطلاعات مناسب در بیت کوین را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.