یک همراه مجهز به هوش مصنوعی برای علاقه مندان به رمزگذاری – اخبار بیت کوین

[ad_1] امسال، جهان شاهد افزایش محبوبیت نرم‌افزار هوش مصنوعی (AI) با تعداد زیادی از پلتفرم‌های پیشرفته مانند Chatgpt 3.5، Chatgpt 4.0، DALL-E، Stable Diffusion و سایر ابزارهای نوآورانه مانند Midjourney بوده است. و بارد گوگل اینترنت را طوفانی می کند. در میان این انقلاب تکنولوژیکی، کریس مارشالک، مدیر عامل Crypto.com اخیراً میزبان یک بحث بپرسید

کد خبر : 354251
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۳۰
یک همراه مجهز به هوش مصنوعی برای علاقه مندان به رمزگذاری – اخبار بیت کوین

[ad_1]

امسال، جهان شاهد افزایش محبوبیت نرم‌افزار هوش مصنوعی (AI) با تعداد زیادی از پلتفرم‌های پیشرفته مانند Chatgpt 3.5، Chatgpt 4.0، DALL-E، Stable Diffusion و سایر ابزارهای نوآورانه مانند Midjourney بوده است. و بارد گوگل اینترنت را طوفانی می کند. در میان این انقلاب تکنولوژیکی، کریس مارشالک، مدیر عامل Crypto.com اخیراً میزبان یک بحث بپرسید (AMA) بود که در آن آخرین پیشنهاد صرافی – یک همراه کاربر مبتنی بر هوش مصنوعی به نام امی را معرفی کرد.

آموزش کریپتو با امی، آخرین پیشنهاد هوش مصنوعی Crypto.com، با فناوری بالا پیش می رود

ربات گفتگوی جدید Crypto.com، Amy، برای کمک به کاربران در تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت کریپتو طراحی شده است و اطلاعاتی در مورد دارایی‌ها و پروژه‌های رمزنگاری مختلف در اختیار آنها قرار می‌دهد. با قابلیت‌های هوش مصنوعی، امی می‌تواند «اطلاعات تقریباً هم‌زمان» را در مورد آخرین پیشرفت‌ها در دنیای رمزنگاری و همچنین بینش‌هایی درباره رویدادهای تاریخی که صنعت را شکل داده‌اند، به کاربران ارائه دهد. از فناوری بلاک چین گرفته تا فهرست‌بندی قیمت، این شرکت می‌گوید امی در تمام جنبه‌های چشم‌انداز ارزهای دیجیتال به خوبی آشناست و آن را به منبعی برای هر کسی که به دنبال گسترش دانش خود در این زمینه است تبدیل می‌کند.

این شرکت اعلام کرد که Amy بر اساس ChatGPT از OpenAI است، اما Amy به طور خاص برای اطلاعات ارزهای دیجیتال و بلاک چین طراحی شده است. در حال حاضر، Crypto.com Amy را به‌عنوان آزمایشی در مرحله بتا راه‌اندازی کرده است و کاربران منتخبی که از حساب crypto.com/price استفاده می‌کنند، مجاز خواهند بود به چت ربات مجهز به هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند. این شرکت فاش کرد: «دسترسی به Amy به طور پیوسته برای کاربران بیشتری از Crypto.com در هفته‌های آینده افزایش خواهد یافت. “Crypto.com همچنین امی را با تجربیات اضافی Crypto.com در طول زمان، از جمله در برنامه Crypto.com آشنا می کند.”

Crypto.com تنها تجارت ارز دیجیتالی نیست که محصول هوش مصنوعی را توسعه می دهد. در 1 مارس 2023، بایننس یک پلتفرم هنری غیرقابل تعویض (NFT) با هوش مصنوعی به نام Bicasso رونمایی کرد. این پلتفرم یک دوره محدود از 10000 منت را انجام داد و سپس نرم افزار را به روی کاربران عمومی بست، و اکنون یک لیست انتظار برای پیوستن وجود دارد. در اطلاعیه روز سه‌شنبه، Crypto.com تصریح کرد که امی «مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌کند». این شرکت همچنین بیان کرد که “آموزش های حاصل از این آزمایشی در ادامه راه اندازی Amy و همچنین پروژه های آینده مبتنی بر هوش مصنوعی از Crypto.com اعمال خواهد شد.”

Marszalek خاطرنشان کرد: «ساخت اکوسیستم از ابتدا برای Crypto.com تمرکز اولویت داشته است. ما تعهدات خود را برای ساختن و نوآوری مسئولانه دوچندان کردیم و امی آخرین نمونه از حرکت باورنکردنی ما است.

برچسب ها در این داستان

ai، Amy، هوش مصنوعی، Binance، Blockchain، chatbot، Crypto.com، Cryptocurrency، آموزش، نوآوری، NFTs، openai، فناوری

نظر شما در مورد ظهور ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت ارزهای دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.