یک نفر به سادگی در IPO – استراتژی های معاملاتی – 26 ژوئن 2023 شرکت نمی کند

[ad_1] اگر پول دارید، پس به دنبال فرصتی هستید تا آن را تا حد امکان سودآور کنید. یا برعکس، تا حد امکان قابل اعتماد. به نظر می رسد که IPO فرصتی است که دقیقاً همین است. به طور کلی، IPO برای سرمایه گذاران نیست. در اینجا دلیل آن است. عرضه اولیه عمومی یکی از گزینه‌هایی

کد خبر : 366668
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
یک نفر به سادگی در IPO – استراتژی های معاملاتی – 26 ژوئن 2023 شرکت نمی کند

[ad_1]

اگر پول دارید، پس به دنبال فرصتی هستید تا آن را تا حد امکان سودآور کنید. یا برعکس، تا حد امکان قابل اعتماد. به نظر می رسد که IPO فرصتی است که دقیقاً همین است. به طور کلی، IPO برای سرمایه گذاران نیست. در اینجا دلیل آن است.

عرضه اولیه عمومی یکی از گزینه‌هایی است که تاجران می‌توانند سودآوری برای توسعه کسب‌وکار خود جمع‌آوری کنند. این مکانیزمی است که توسط شرکت ها برای انتشار سهام خود و ارائه آنها به فعالان بازار استفاده می شود.

چگونه پول قرض کنیم

فرض کنید یک شرکت خاص برای توسعه کسب و کار خود نیاز به افزایش سرمایه دارد. سپس چندین راه دارد. اگر هر بانکی اجازه دهد، شرکت می تواند از بانک وام گرفته و آن را در یک دوره زمانی بعدی با بهره بانکی بازپرداخت کند. یک شرکت می تواند اوراق قرضه را در بازار منتشر کند و مبلغ کوپن را برای پرداخت به سرمایه گذارانی که آن اوراق را خریداری می کنند انتخاب کند. باز هم، وجوه باید با بهره بازگردانده شود. نه به بانک، بلکه به سرمایه گذاران.

گزینه سومی نیز وجود دارد. انتشار و فروش سهام خود در بازار و مبادله آنها با بخشی از خود شرکت است. یعنی شرکت باید بخشی از سود احتمالی را از طریق پرداخت سود سهام با سرمایه گذار تقسیم کند. اما شرکت نیازی به بازگرداندن پول ندارد، می تواند از آن برای توسعه تجارت خود استفاده کند.

کسی که تمام ریسک ها را می پذیرد

بنابراین، سرمایه گذار هنگام خرید سهام، تمام ریسک ها را به عهده می گیرد. و شرکت صادرکننده سهام تقریباً بدون ریسک است. ناگفته نماند که در ازای ریسک، سرمایه گذار انتظار دریافت سود سهام را دارد. علاوه بر این، او امیدوار است سهامش افزایش قیمت پیدا کند. اما در اینجا ما تفاوت های ظریف داریم. مهمترین چیز این است که این سهام را با چه قیمتی خریداری می کنید. واقعیت این است که شرکت ها در طول رشد بازارها، IPO را انجام می دهند. این کار به منظور فروش با قیمت بالاتر انجام می شود.

با این حال، سرمایه گذار گزینه های دیگری در آن دوره دارد. به عنوان مثال، تعداد زیادی سهام شناخته شده و قابل اعتماد در حال رشد در بازار ثانویه وجود دارد. چنین سهامی دارای سابقه مظنه هستند و می توانید هنگام تصمیم گیری به آن اعتماد کنید. امکان سرمایه گذاری در آنجا با درجه خاصی از ریسک وجود دارد. با توجه به اینکه IPO عملا قرعه کشی است.

قرعه کشی با ریسک دوگانه

علاوه بر این، با شرکت در IPO دو بار ریسک می کنید. اول اینکه قیمت باید بلافاصله بالا برود. همیشه اینطوری نمی شود. ثانیاً، حتی اگر خوش شانس باشید، باید به موقع خارج شوید تا از پمپاژ و تخلیه جلوگیری کنید.

بنابراین، IPO تنها یکی از گزینه های کسب درآمد در بازار است. و این گزینه به دور از قابل اعتمادترین است. مواظب پولت باش! هوشمندانه ریسک کنید

راه حل های من: محصولات ولادیمیر توروپوف برای معامله گران

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.