یک مقام سوری می گوید آمریکا تحریم هایی را برای سرقت دارایی های کشورها و اعمال کنترل اعمال می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] وزیر امور خارجه سوریه می گوید آمریکا تحریم هایی را علیه سوریه و روسیه اعمال می کند تا دارایی های آنها را بدزدد و آنها را تحت سلطه خود نگه دارد. یک مقام روسی گفت که ایالات متحده “بزرگترین ذینفع از جنگ ها و دامن زدن به درگیری های جهانی با هدف حفظ سلطه

کد خبر : 349980
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
یک مقام سوری می گوید آمریکا تحریم هایی را برای سرقت دارایی های کشورها و اعمال کنترل اعمال می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

وزیر امور خارجه سوریه می گوید آمریکا تحریم هایی را علیه سوریه و روسیه اعمال می کند تا دارایی های آنها را بدزدد و آنها را تحت سلطه خود نگه دارد. یک مقام روسی گفت که ایالات متحده “بزرگترین ذینفع از جنگ ها و دامن زدن به درگیری های جهانی با هدف حفظ سلطه دلار در اقتصاد و تجارت جهانی است.”

یک مقام سوری می گوید تحریم های آمریکا با هدف سرقت دارایی ها و نگه داشتن کشورهای هدف تحت سلطه خود است.

فیصل مقداد وزیر امور خارجه و اتباع سوریه روز پنجشنبه با الکساندر یاکوونکو رئیس آکادمی دیپلماتیک وزارت امور خارجه روسیه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه، سانا، مقداد در دیدار خود در دمشق از آمریکا و متحدان غربی آن به دلیل اعمال تحریم های یکجانبه علیه کشورش و چندین کشور دیگر انتقاد کرد.

وی توضیح داد که غرب با ایجاد قوانینی که با اهداف و جاه طلبی های خود، بدون توجه به ویژگی های فرهنگی و مدنی سایر ملت ها و جمعیت آن ها هماهنگ باشد، تلاش می کند تا سلطه خود را بر جهان حفظ کند. شبکه خبری دولتی پرس تی وی به نقل از وزیر سوری گفت:

رژیم تحریم‌های قهری یک‌جانبه که توسط کشورهای غربی علیه تعدادی از کشورهای جهان از جمله سوریه و روسیه اعمال می‌شود، با هدف ربودن دارایی‌های این کشورها و محروم کردن آن‌ها است. [of their natural resources] و آنها را تحت هژمونی خود نگه دارند.

وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با یاکوونکو بر شباهت مواضع سیاسی دمشق و مسکو، حمایت آنها از حقوق بین الملل و اصول عدالت و برابری بین کشورها تاکید کرد.

یاکوونکو خاطرنشان کرد که تحولات اقتصادی، مالی و فناوری قابل توجهی در حال حاضر در سرتاسر جهان در حال وقوع است و بسیاری از کشورها را وادار به دنبال گزینه های اقتصادی جایگزین و اتحادهای سیاسی می کند که آنها را از هژمونی مالی غرب و تحریم های اقتصادی یکجانبه آن رها می کند. وی به نقل از سانا گفت:

ایالات متحده آمریکا بزرگترین ذینفع جنگ ها و دامن زدن به درگیری های جهانی با هدف حفظ سلطه دلار در اقتصاد و تجارت جهانی است.

در این دیدار، هر دو طرف دیدگاه‌های خود را در مورد موضوعات مختلف ژئوپلیتیک و رویدادهای جاری جهانی، در کنار تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی که حاکی از یک نظم جدید جهانی بالقوه است، به اشتراک گذاشتند.

آیا موافقید که ایالات متحده تحریم هایی را بر کشورهای هدف اعمال می کند تا دارایی های آنها را بدزدد و آنها را تحت سلطه خود نگه دارد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.