یک مقام روسی می گوید روند دلارزدایی برگشت ناپذیر است، پرواز از دلار آمریکا مطمئناً شتاب می گیرد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] وزیر امور خارجه روسیه با تاکید بر اینکه این روند برگشت ناپذیر است، گفت که پرواز از دلار آمریکا “مطمئناً تسریع خواهد شد.” این مقام مسئول افزود: مسیر تحریم ها مسیر ناکجاآبادی است. کشورهای جدی و سیاستمداران هشیار نتیجه‌گیری می‌کنند و این نتایج قطعاً به نفع قطع وابستگی به غرب است.» مقام روسی در

کد خبر : 346488
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
یک مقام روسی می گوید روند دلارزدایی برگشت ناپذیر است، پرواز از دلار آمریکا مطمئناً شتاب می گیرد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

وزیر امور خارجه روسیه با تاکید بر اینکه این روند برگشت ناپذیر است، گفت که پرواز از دلار آمریکا “مطمئناً تسریع خواهد شد.” این مقام مسئول افزود: مسیر تحریم ها مسیر ناکجاآبادی است. کشورهای جدی و سیاستمداران هشیار نتیجه‌گیری می‌کنند و این نتایج قطعاً به نفع قطع وابستگی به غرب است.»

مقام روسی در مورد روند کاهش دلار در حال شتاب

به گزارش رسانه روسی تاس، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که تغییر استفاده از دلار آمریکا به عنوان وسیله مبادله در تجارت جهانی به نفع ارزهای ملی روندی برگشت ناپذیر است.

این مقام روسی همچنین تاکید کرد که تلاش فعالانه برای خنثی کردن تهدیدات امنیتی، از جمله تهدیداتی که از آمریکا سرچشمه می‌گیرد، با همکاری کشورهای مشترک المنافع مهم است. لاوروف افزود: روسیه در تدوین برنامه‌های نظامی، سیاسی و دیپلماتیک، تلاش‌های کشورهای غربی برای دامن زدن به درگیری‌ها در نزدیکی مرزهای خود را در نظر گرفته است. او ادامه داد:

ما در حال مشاهده پرواز از دلار هستیم. تا کنون، آنقدرها هم سریع نیست، اما مطمئناً شتاب خواهد گرفت. در واقع این روند برگشت ناپذیر است.

این دیپلمات ارشد روسی مدعی شد: «ایالات متحده در واقع، اندام درختی را که روی آن نشسته بود، اره کرده است، و جریان‌های مالی جهانی و اقتصاد جهانی را به‌طور کلی با استفاده از نقش مسلط دلار مدیریت می‌کند».

وی افزود: علیرغم تهدیدهایی که شرکای ما از سوی ایالات متحده و اتحادیه اروپا مبنی بر عدم همکاری با فدراسیون روسیه و جمهوری بلاروس تحت فشار تحریم‌های ثانویه و سایر مجازات‌ها دریافت کرده‌اند، جریان‌های تجاری در سراسر کشورهای مستقل مشترک المنافع در حال افزایش است. وی تاکید کرد: تجارت در سال گذشته بیش از 6 درصد افزایش یافته و بالغ بر 100 میلیارد دلار بوده است.

لاوروف در پایان افزود: «توافقنامه تجارت آزاد خدمات بین کشورهای CIS که در حال حاضر آماده امضا است، انگیزه‌ای برای گسترش بیشتر تعاملات اقتصادی خواهد بود».

مسیر تحریم ها مسیر ناکجاآبادی است. کشورهای جدی [and] سیاستمداران هوشیار در حال نتیجه گیری های مرتبط هستند و این نتیجه گیری ها قطعاً به نفع قطع وابستگی به غرب است.

به گزارش تاس، روز جمعه، آنتون سیلوانوف، وزیر دارایی روسیه نیز به خبرنگاران گفت که روسیه از استفاده از دلار آمریکا برای پرداخت هزینه صادرات و کاهش تسویه حساب به دلار با پیمانکاران دور می‌شود.

این مقام مسئول افزود: اکنون تمرکز ما بر تسویه ارزهای ملی، روبل و ارز کشورهای دوست است.

تسویه دلار به تدریج کاهش می یابد، به ویژه برای عرضه کالاهای صادراتی روسیه، تسویه حساب بین پیمانکاران ما، تا پرداخت برای شرکای تجاری خارجی ما آسان تر و راحت تر شود.

اخیرا وزیر امور خارجه روسیه گفته است که کشورهای بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) برای مقابله با «اقدامات مخرب کشورهای غربی» به گسترش نفوذ جهانی خود فشار می آورند. طبق گزارش ها، کشورهای بریکس نیز در حال تلاش برای ایجاد شکل جدیدی از ارز هستند. نوریل روبینی، اقتصاددان، انتظار دارد یک ارز ذخیره جهانی دوقطبی با یوان چین به عنوان جایگزینی برای دلار آمریکا تغییر کند.

نظر شما در مورد روند دلارزدایی چیست؟ آیا فکر می کنید دلار آمریکا جایگاه خود را به عنوان ارز ذخیره جهانی از دست خواهد داد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.