یک مقام دولتی می گوید: هند اقداماتی را در مورد رمزارزها در سال جاری اعمال می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] به گفته آجی ست، وزیر امور اقتصادی این کشور، دولت هند در حال برنامه ریزی برای اعمال «تدابیری در مورد رمزارزها» در سال جاری است. وزیر دارایی هند می گوید مقررات ارزهای دیجیتال در نشست آتی وی در G20 وزرای دارایی و روسای بانک مرکزی مورد بحث قرار خواهد گرفت. هند می تواند امسال

کد خبر : 316244
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
یک مقام دولتی می گوید: هند اقداماتی را در مورد رمزارزها در سال جاری اعمال می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

به گفته آجی ست، وزیر امور اقتصادی این کشور، دولت هند در حال برنامه ریزی برای اعمال «تدابیری در مورد رمزارزها» در سال جاری است. وزیر دارایی هند می گوید مقررات ارزهای دیجیتال در نشست آتی وی در G20 وزرای دارایی و روسای بانک مرکزی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

هند می تواند امسال اقدامات رمزنگاری را معرفی کند

طبق گزارش ها، آجی ست، وزیر امور اقتصادی هند روز شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بودجه در بمبئی گفت که هند در سال جاری “تدابیری در مورد ارزهای دیجیتال” ارائه خواهد کرد.

رسانه‌های محلی به نقل از او می‌گویند: «فناوری دارایی‌های کریپتو مانند بلاک چین و سایرین را می‌توان استفاده کرد، اما استفاده از آن در بخش مالی می‌تواند خطرات متعددی داشته باشد. این مقام رسمی توضیح داد:

در طول سال جاری، اقداماتی در مورد کریپتو انجام خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی افزود: در هند، هیچ کس در مورد استفاده از رمزارز به عنوان ارز صحبت نمی کند. خطرات با استفاده از آن به عنوان نشانه است.”

دولت هند چندین سال است که روی قانون رمزنگاری کار می کند. پیش نویس لایحه کریپتو در سال 2019 رونمایی شد اما هرگز در پارلمان مطرح نشد.

هند در مورد قانون رمزگذاری با کشورهای G20 بحث می کند

بنا به گزارش‌ها، وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، روز جمعه در مصاحبه‌ای پس از بودجه با Network18 Group اعلام کرد که به دنبال توسعه یک روش استاندارد جهانی (SOP) برای تنظیم دارایی‌های کریپتو در نشست آتی G20 خود است. تحت ریاست جمهوری هند، قرار است اولین نشست وزرای دارایی گروه 20 و روسای بانک مرکزی در 24 تا 25 فوریه در بنگالورو برگزار شود.

سیتارامان گفت:

ما به دنبال SOP جهانی هستیم که برای تنظیم دارایی‌های کریپتو در دسترس و مورد توافق قرار می‌گیرد و در عین حال بانک مرکزی را به عنوان مرجع انتشار ارزهای دیجیتال به رسمیت می‌شناسد.

مابقی دارایی‌هایی که در خارج ایجاد شده‌اند و از فناوری‌های مالی بسیار مفید استفاده می‌کنند. وزیر دارایی خاطرنشان کرد: حتی آنها باید مورد بحث قرار گیرند زیرا مقررات نمی تواند توسط یک کشور به تنهایی انجام شود، باید یک اقدام جمعی باشد زیرا فناوری هیچ مرزی را در هم نمی شکند.

سیتارامن در طول سخنرانی خود در مورد بودجه هفته گذشته اشاره ای به دارایی های رمزنگاری نکرد. با این حال، لایحه مالی امسال شامل چندین جریمه مالیاتی جدید مربوط به مالیات کریپتو کسر شده در منبع (TDS) بود. بررسی اقتصادی امسال 2023 همچنین نیاز به “رویکرد مشترک برای تنظیم اکوسیستم کریپتو” را برجسته کرد.

بانک مرکزی هند، Reserve Bank of India (RBI)، بارها ممنوعیت ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین و اتر را توصیه کرده است. Shaktikanta Das، رئیس RBI اخیراً با اشاره به اینکه کریپتو می‌تواند اقتدار بانک مرکزی را تضعیف کند، گفت:

اگر کریپتو در هند مجاز باشد، RBI کنترل تراکنش های نظارتی را از دست خواهد داد. کریپتو که به عنوان یک دارایی مالی ظاهر می شود، استدلالی کاملاً نابجا است.

رئیس بانک مرکزی هند همچنین هشدار داده است که اگر کریپتو ممنوع نشود، ممکن است منجر به بحران مالی بعدی شود. در همین حال، RBI در حال حاضر در حال اجرای آزمایشی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود (CBDC)، روپیه دیجیتال است.

آیا فکر می کنید هند در سال جاری اقداماتی را در مورد کریپتو ارائه خواهد کرد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.