یک ماینر ناشناس بیش از 51 درصد از قدرت هش BSV را فرمان می دهد، رشته های متوالی بلوک های خالی زنجیره را غیرقابل اعتماد می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] یک ماینر تنها توانسته است از بخش بزرگی از بلاک چین بیت کوین (بیت کوین ساتوشی ویژن) سبقت بگیرد و بیش از 80 درصد از هش ریت را در 17 اکتبر به دست آورد. امروز، قدرت هش ماینر ناشناخته حدود 54 درصد از قدرت محاسباتی بیت کوین و در طول آخرین زمان را در

کد خبر : 271306
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
یک ماینر ناشناس بیش از 51 درصد از قدرت هش BSV را فرمان می دهد، رشته های متوالی بلوک های خالی زنجیره را غیرقابل اعتماد می کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

یک ماینر تنها توانسته است از بخش بزرگی از بلاک چین بیت کوین (بیت کوین ساتوشی ویژن) سبقت بگیرد و بیش از 80 درصد از هش ریت را در 17 اکتبر به دست آورد. امروز، قدرت هش ماینر ناشناخته حدود 54 درصد از قدرت محاسباتی بیت کوین و در طول آخرین زمان را در اختیار دارد. هفت روز، ماینر رادارگریز 64.5٪ را تصرف کرد.

قدرت هش ناشناخته 64 درصد از زنجیره Bitcoinsv را در 7 روز گذشته تصاحب کرده است، بلوک های خالی BSV زنجیره را در مواقعی بی فایده می کند.

Bitcoinsv (BSV) با یک ماینر ناشناخته که پروژه را با استخراج بلوک های خالی ترول می کند و اکثریت زیادی از قدرت هش را به دست می آورد، سر و کار داشته است. آمار Coin Dance نشان می دهد که ماینر 80 درصد از هش ریت را بین 17 تا 18 اکتبر 2022 به دست آورده است.

جالب اینجاست که این ماینر ناشناس در جریان محاکمه افترا بین کریگ رایت، مردی که ادعا می‌کند ساتوشی ناکاموتو است، و بیت‌کوینر هادلونات مستعار، هش‌ریت بلاک چین را به دست گرفت. رایت شکایت را باخت و هودلونات از تمام ادعاهای مربوط به پرونده افترا تبرئه شد.

ساتوشی خودخوانده، که با نام دیگر کریگ رایت شناخته می شود، نیز به پرداخت 348257 دلار برای جبران هزینه های دادگاه هادلونات محکوم شد. در حالی که پرونده دادگاه هنوز به نتیجه نرسیده بود، معدنچی ناشناس چند روز قبل از پایان شکایت تلاش های خود را برای هش افزایش داد.

یک ماینر ناشناس بیش از 51 درصد از قدرت هش BSV را فرمان می دهد، رشته های متوالی بلوک های خالی زنجیره را غیرقابل اعتماد می کند.
آمار Coin Dance در روز شنبه، 23 اکتبر 2022. معیارهای 24 ساعته نشان می دهد که ماینر مخفی کاری حدود 54٪ از قدرت محاسباتی Bitcoinsv و بیش از 64٪ را در طول هفته گذشته فرمان می دهد.

ماینر به جای ماینینگ بلوک‌هایی با ده‌ها هزار تراکنش، بلاک‌های تقریباً خالی را استخراج کرد که بلاک چین را برای مدت طولانی غیرقابل استفاده می‌کرد. ماینر BSV از آدرس BSV “1KPST” استفاده می کند و تا به امروز ماینر موفق به استخراج 31111 BSV شده است.

هنگام نوشتن این مقاله، در ساعت 8:30 صبح (ET)، ماینر ناشناس BSV شش بلوک آخر را تصاحب کرد و هر یارانه بلاک فقط یک تراکنش دارد (مسدود کردن 762740 برای مسدود کردن 762,745). حمله اخیر علیه BSV اولین بازی در بلاک چین نیست که یک ماینر مخرب پروژه را ترول می کند.

یک ماینر ناشناس بیش از 51 درصد از قدرت هش BSV را فرمان می دهد، رشته های متوالی بلوک های خالی زنجیره را غیرقابل اعتماد می کند.
Bitcoinsv (BSV) دارای حدود 321 پتاهاش در ثانیه (PH/s) هش ریت SHA256 است که به این معنی است که تقریباً 15 تا 20 مگاوات توان دارد. بین 17 و 18 اکتبر، ماینر ناشناس 80 درصد از هش ریت BSV را به دست آورد.

Bitcoinsv سال گذشته مورد حمله قرار گرفت و با یک سازمان دهی مجدد 100 بلاکی مواجه شد

در اواسط ژوئیه 2021، صرافی‌های رمزنگاری سپرده‌های BSV را پس از گرفتن 78 درصد از هش‌ریت BSV در آن ماه متوقف کردند. در هفته اول آگوست 2021، زمانی که یک ماینر 51 درصدی به زنجیره بیت کوین ها حمله کرد، شبکه به زانو درآمد. به گفته موسس بلاک‌چیر، نیکیتا ژاورونکوف، در روز سه‌شنبه، 3 آگوست 2021، شبکه BSV یک سازمان مجدد 100 بلاکی را تحمل کرد که «570 هزار تراکنش را پاک کرد».

در 17 اکتبر 2022، زمانی که ماینر ناشناس حدود 80 درصد از شبکه را به تصرف خود درآورد، سازمانی که در پروژه BSV به نام انجمن بیت کوین نامیده می شود، گفت که قصد دارد علیه ماینر مخفی کاری اقدام کند.

انجمن بیت‌کوین در حال انجام اقداماتی برای تماس با تمامی صرافی‌ها و ماینرها برای مسدود کردن تمام پاداش‌های بلاک مرتبط با این ماینر مخرب است و به دنبال اتهامات جنایی علیه نهاد/نهادهای مسئول خواهد بود.

پیام انجمن بیت‌کوین (BA) همچنین اشاره می‌کند که ماه‌ها استخراج‌کننده را ردیابی کرده است و افزایش حضور باعث ایجاد «مشکلات شبکه برای استخراج‌کنندگان صادق و کسب‌وکارهایی که با شبکه Bitcoinsv تعامل دارند» شده است.

در همان به‌روزرسانی پست وبلاگ، BA اصرار دارد که «تولید یک بلوک خالی ذاتاً یک اقدام ناصادقانه بر اساس قوانین مندرج در وایت پیپر نیست». در همان روز، BA همچنین مقاله‌ای را در سایت bitcoinsv.com منتشر کرد که ادعا می‌کرد «ماین کردن بلوک‌های خالی به شبکه بیت‌کوین آسیب می‌زند».

در 23 اکتبر، ارزش دارایی کریپتو بومی bitcoinsv (BSV) 3 درصد در برابر دلار آمریکا و 1.8 درصد در برابر بیت کوین (BTC) کاهش یافت. از سال تا به امروز، توکن BSV در برابر دلار آمریکا 72.7 درصد از دست داده است و BSV 90.5 درصد از بالاترین رکورد ثبت شده در تاریخ 16 آوریل 2021 کاهش یافته است.

طی 24 ساعت گذشته، BSV شاهد 25.19 میلیون دلار حجم تجارت جهانی بوده است و بخش زیادی از معاملات از کره جنوبی نشات می گیرد. بر اساس داده‌های cryptocompare.com، وون کره امروز 46.68 درصد از جفت‌های تجاری جهانی BSV را تشکیل می‌دهد. تتر (USDT) دومین جفت تجاری بزرگ BSV با 35.69٪ از کل معاملات BSV است و پس از آن سکه USD (USDC) با 8.45٪ از مبادلات BSV قرار دارد.

برچسب ها در این داستان

100 بلاک مجدد، 100 بلاک، 51%، 51% حمله، BA، انجمن بیت کوین، bitcoinsv، Bitcoinsv (BSV)، بلاک مجدد، سازماندهی مجدد بلاک چین، بلاک چین، BSV، رقص سکه، معیارهای سکه، کانال استریم Coingeek، Hashpower، Hashrate، نقدینگی، لوکاس نوزی، بازیگر بدخواه، نیکیتا ژاورونکوف، ریورگ، سازماندهی مجدد، وون کره جنوبی، تال، استخر طال، معدنچی ناشناس

نظر شما در مورد ماینر ناشناخته در زنجیره BSV که مقدار زیادی یارانه بلوک خالی را استخراج می کند چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.