یک شانس بزرگ برای فرزندآوری 

[ad_1] آنجایی که موجودی از گوشت و پوست و وجود والدین متولد می‌شود. از ابتدای خلقت همیشه انسان آرزوی جاودانگی داشته و تولید مثل یکی از راه‌های بقای نسل و ادامه حیات ژن وی محسوب می‌شده است. متاسفانه طول دوره تولید مثل زنان نسبت به مردان محدود است و بر خلاف مردان که تا سالهای

کد خبر : 317707
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
یک شانس بزرگ برای فرزندآوری 

[ad_1]

آنجایی که موجودی از گوشت و پوست و وجود والدین متولد می‌شود. از ابتدای خلقت همیشه انسان آرزوی جاودانگی داشته و تولید مثل یکی از راه‌های بقای نسل و ادامه حیات ژن وی محسوب می‌شده است.
متاسفانه طول دوره تولید مثل زنان نسبت به مردان محدود است و بر خلاف مردان که تا سالهای پیری انجامش به تولید اسپرم ادامه می‌دهند و هر سه ماه این اسپرم نوسازی می‌شود ، زنان با ذخیره تخمدان مشخصی متولد می‌شوند که نه تنها نوسازی نمی‌شود بلکه از همان لحظه تولد رو به کاهش میگذارد. در کنار این کاهش دائمی از حدود ۳۵ سالگی کیفیت تخمک ها نیز کاهش یافته و شانس بارداری خانم کم میشود.
در جوامع مدرن و با توجه به تغییر سبک زندگی ، افزایش سن ازدواج و به موازات آن افزایش سن فرزندآوری، خانمها از این نظر یک نگرانی پایین نسبت به آینده باروری خود دارند و گاهی بین اهداف غیر مادرانه زندگی و مادر شدن دچار سرگشتگی و اضطراب می‌شوند. خوشبختانه در سالهای اخیر با پیشرفت تگنیک های فریز تخمک و فریز جنین این امکان در اختیار بانوان و دختران عزیز گذاشته شده است که با فریز تخمک یا جنین در سالهای مناسب ، به نوعی باروری خود را پس انداز کنند و زمانی که آمادگی کافی برای فرزند آوری داشتند درصورتی که ذخایر یا کیفیت تخمکشان در آن زمان مناسب نبود از تخمک یا جنین خودشان برای تجریه حس ناب مادری استفاده کنند.
برای این موضوع دختران یا زنان عزیز باید به مراکز نازایی که امکانات کافی برای فریز تخمک و جنین و نگهداری آنها برای سال‌های طولانی (حداقل ده تا پانزده سال ) را دارند مراجعه کنند و معمولا پس از انجام یک سری آزمایشات در یکی از سیکل‌های قاعدگی روند مصرف دارو و نهایتا تخمک کشی انجام خواهد شد.
داروها از روز اول یا دوم سیکل قاعدگی مصرف می‌شوند و تخمک‌کشی با یک بیهوشی بسیار کوتاه مدت انجام خواهد شد. نیاز به استراحت بعد از این عمل نیست و فقط در همان روز از انجام رانندگی باید پرهیز کنند.

*فلوشیپ درمان نازایی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.