یک توکن باید یک پایه اقتصادی باشد نه یک ترفند قابل جمع‌آوری برای پیشرفت متاورس – اخبار حمایت شده بیت کوین

[ad_1] حمایت شده است این هفته، pax.world $PAXW، توکن ابزار اختصاصی خود برای متاورس را راه اندازی کرد. فرآیند طراحی و راه اندازی $PAXW درک روشنی از اهداف ذاتی توکن، پتانسیل عظیم، و خطرات احتمالی بیایید از بالا شروع کنیم: توکن ابزاری یک ارز دیجیتال است که هدف خاصی را در یک اکوسیستم خاص انجام

کد خبر : 274698
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
یک توکن باید یک پایه اقتصادی باشد نه یک ترفند قابل جمع‌آوری برای پیشرفت متاورس – اخبار حمایت شده بیت کوین

[ad_1]

این هفته، pax.world $PAXW، توکن ابزار اختصاصی خود برای متاورس را راه اندازی کرد. فرآیند طراحی و راه اندازی $PAXW درک روشنی از اهداف ذاتی توکن، پتانسیل عظیم، و خطرات احتمالی

بیایید از بالا شروع کنیم:

توکن ابزاری یک ارز دیجیتال است که هدف خاصی را در یک اکوسیستم خاص انجام می دهد. توکن های Utility به دارندگان این حق را می دهند که اقدامات خاصی را در یک شبکه بلاک چین یا برنامه غیرمتمرکز انجام دهند – در این مورد، $PAXW بومی pax.world است. این یک توکن ابزاری و حکومتی است که به صورت یکپارچه درآورده شده، ذخیره شده و در بلاکچین ایمن نگه داشته می شود.

یکی از اهداف $PAXW این است که به دارنده توکن سهمی در حاکمیت پلتفرم بدهد. به طور معمول، توکن‌های حاکمیتی می‌توانند کلید حق رای، اظهار نظر در جهت پروژه، مشارکت‌های جدید و ویژگی‌های پلتفرم آتی را داشته باشند. در این راستا، $PAXW نقش اساسی در فرآیند تصمیم گیری DAO (سازمان مستقل غیرمتمرکز) که به زودی منتشر خواهد شد، یک مدل حکومتی است که pax.world برای دستیابی به آن تلاش می کند.

علاوه بر کارکردهای متعدد آن به عنوان وسیله پرداخت، تجارت و سرمایه گذاری، ارز دیجیتال می تواند در طیف گسترده ای از پلتفرم ها و اکوسیستم ها نیز خرج یا معامله شود. بسیاری از تکرارهای متاورس به طور موثر به شکل شبکه های اجتماعی گسترده یا بازی های ویدیویی هستند. با این حال، pax.world یک متاورل است که به عنوان جامعه ای کارآمد عمل می کند که تجارت، تجارت، فرهنگ، آموزش، نوآوری، شبکه سازی و اجتماعی شدن را تسهیل می کند.

برای اینکه این جامعه مجازی شکوفا شود و آزادی، انصاف و خلاقیت را تسهیل کند، تیم باید pax.world را نه تنها از نظر عملیاتی – بدون شک مهم – بلکه در طراحی و استقرار حاکمیت آن و در زمینه‌های مستحکم، بر بستری محکم بسازد. اقتصاد بازی

فهرست توکن برای این بلوک ساختمانی دوم بسیار مهم است. یک اقتصاد قوی در بازی نیاز به ذخیره قوی ارزش کاربردی دارد، و توکن‌ها بخشی از این عملکرد را تشکیل می‌دهند – وسیله‌ای برای رسیدن به یک جامعه پر رونق pax.world. یک متاورس فقط به اندازه جامعه خود قوی است و توکنیزاسیون یک راه حل غیرمتمرکز است که جوامع را قادر می سازد تا در ایجاد و اداره یک جامعه (مثلاً از طریق DAO) بدون دخالت یک شخص ثالث جزئی مشارکت کنند.

با توجه به جنبه های فوق استفاده از توکن که در pax.world قابل اجرا است، تیم تصمیم گرفته است تا قبل از افتتاحیه بزرگ pax.world، توکن را فهرست کند. شروع به گسترش اقتصاد فراجهانی pax.world است. توکن ایجاد شده است تا از همان مزایای یک توکن حاکمیتی و یک توکن ابزار استفاده کند. انتخاب زمان مناسب برای انتشار توکن نیازمند زمان و تلاش است. برخی ممکن است این سوال را مطرح کنند که آیا تیم قبل از افتتاح عمومی pax.world با صدور یک توکن، گاری را قبل از اسب قرار داده است یا خیر.

در عوض، اکنون زمان ایده آل برای اعلام این خبر است. و این نتیجه ترکیبی از فرصت‌ها و تهدیدها است: به طور خلاصه، انتشار $PAXW به pax.world این امکان را می‌دهد تا با فعال کردن عملکردهایی مانند رویدادها، تجربیات، و بازارها، جوامعی را ایجاد کند، در حالی که پایه‌های یک حکومتداری قوی را نیز بنا می‌کند. چارچوب.

شهروندان با استفاده از بلاک چین کربن خنثی Polygon (MATIC) از $PAXW برای خرید زمین و پرداخت هزینه خدمات داخلی استفاده خواهند کرد. $PAXW به عنوان رسانه اولیه مبادله در بازار pax.world برای محصولات و خدمات مجازی، از جمله مشاغل، اجراهای زنده و رویدادها، تبلیغات، آموزش و آموزش عمل خواهد کرد که همگی از طریق صدور NFT امکان پذیر شده اند.

شهروندان همچنین از توکن‌های $PAXW در شرط‌بندی استفاده می‌کنند و به جوایز انحصاری، از جمله NFT‌های نسخه محدود و برنامه‌های VIP از گفتگوها و رویدادها دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، شرط‌بندی، پاداش‌هایی را که شهروندان pax.world برای دستاوردهای خود دریافت می‌کنند، از جمله بازدید از مکان‌ها، تکمیل تکالیف، ایجاد محتوا، و مشارکت جامعه افزایش می‌دهد.

همانطور که $PAXW به جامعه مجازی کاملاً کارآمدی که تیم پیش بینی می کند تکامل می یابد، به ایجاد جوامع و بازارهای فردی کمک می کند. با این حال، چندین خطر وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

پروژه ای که توسط DAO اداره می شود مانند pax.world باید اطمینان حاصل کند که به کاربرانش امتیازات حاکمیتی منصفانه و مناسب داده می شود. با این حال، دسترسی اولیه غیرقانونی به یک توکن می‌تواند به کسانی که منابع بیشتری مانند «نهنگ‌های رمزنگاری» دارند، اجازه دهد تا از این مدل با دسترسی نامتناسب به توکن و قدرت تصمیم‌گیری که اعطا می‌کند، استفاده کنند و در نتیجه جامعه مجازی را به یک الیگارشی تبدیل کنند. از آغاز. هنگام ایجاد یک کشور جدید، کاربر تلاش می کند تا از شرایط اقتصادی که در آن نهادهای خصوصی کنترل بیشتری بر سرمایه و تصمیم گیری نسبت به دولت یا بانک مرکزی دارند، اجتناب کند.

خطر دیگر این است که کاربران برای مدت طولانی توکن ها را نگه می دارند. این نوسانات عرضه می تواند بر قدرت و وزن فردی توکن ها در حق رای تأثیر بگذارد و مشروعیت تصمیمات خاص اتخاذ شده توسط DAO را تضعیف کند.

سطح بالاتری از عدم اطمینان نظارتی زیربنای این خطرات است. در حال حاضر، متاورس در دوران «غرب وحشی» خود است و تنظیم‌کننده‌ها به زودی می‌توانند قوانین مربوط به انتشار توکن‌ها و نقش آن‌ها در اداره جوامع مجازی را تغییر دهند.

به این معنا نیست که شروع یک اقتصاد مجازی با فهرست توکن های کاربردی و حاکمیتی بدون چالش است. با این حال، در بازاری مملو از حقه‌ها، که در آن رویکرد غیرمسئولانه برخی از نهادها، عمدتاً متا، نسبت به متاورس به عنوان یک مفهوم، به اعتبار بخش آسیب می‌رساند، اعتبار حیاتی و کمبود آن است.

در مقاله اخیر Invezz، آلیس دیویس نوشت: “در پی اخیر خرابی توکن های میم و پروژه های شکست خورده مانند Terra و Voyager، جستجوی پروژه های توکن ابزار با کیفیت بالا در دستور کار متوسط ​​سرمایه گذاران کریپتو قرار گرفته است.”

با فهرست شدن $PAXW، تیم در حال ایجاد یک توکن است که دنیای کاملی از عملکردهای اساسی برای رشد و توسعه مداوم جامعه pax.world را باز می کند. با انجام این کار، تیم همچنین در حال آمیختن آدامانتیوم به ستون فقرات این دنیای مجازی است، در نتیجه تضمین می‌کند که $PAXW دارای ارزش واقعی و اعتباری است که به هزینه و به نفع شهروندان pax.world به دست می‌آید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد pax.world، لطفاً از:

سایت اینترنتی: https://pax.world/

لیست MEXC: https://qrco.de/MEXCpaxworld

تلگرام: https://qrco.de/Telegram-paxworld

توییتر: https://qrco.de/Twitter-paxworld

متوسط: https://qrco.de/Medium-paxworld

CMC: https://qrco.de/CMCpaxworld


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.