یک اقتصاد قوی، در حال رشد و انعطاف پذیر

[ad_1] پس زمینه بودجه 2022 گام‌های دیگری را که باید برداشته شوند، تشریح می‌کند – گام‌هایی که مشاغل جدید و با درآمد خوبی برای کانادایی‌ها ایجاد می‌کند. کمک به افراد بیشتری برای پیوستن به طبقه متوسط؛ و کانادا را به عنوان یک رهبر اقتصادی برای دهه های آینده معرفی کرد. 7 آوریل 2022 با تغییر

کد خبر : 189900
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۵۱
یک اقتصاد قوی، در حال رشد و انعطاف پذیر

[ad_1]

پس زمینه

7 آوریل 2022

با تغییر اقتصاد جهانی، کانادا همه چیزهایی را که ما برای پیشرفت به آن نیاز داریم در اختیار دارد. نیروی کار ما یکی از تحصیلکرده ترین نیروی کار در جهان است. ما مؤسسات تحقیقاتی در سطح جهانی و منابع فراوان انرژی پاک داریم. ما تنها کشوری در جهان هستیم که به کل G7 و اتحادیه اروپا دسترسی تجارت آزاد دارد.

اما کشورهای دیگر در رقابت بین المللی برای سرمایه گذاری و نوآوری به سرعت پیش می روند. ما باید کارهای بیشتری انجام دهیم تا اطمینان حاصل شود که مشاغل کانادایی – در هر اندازه – قادر به موفقیت هستند.

بودجه 2022 گام‌های دیگری را که باید برداشته شوند، تشریح می‌کند – گام‌هایی که مشاغل جدید و با درآمد خوبی برای کانادایی‌ها ایجاد می‌کند. کمک به افراد بیشتری برای پیوستن به طبقه متوسط؛ و کانادا را به عنوان یک رهبر اقتصادی برای دهه های آینده معرفی کرد.

راه اندازی صندوق رشد پیشرو در جهان در کانادا

بودجه 2022 ایجاد صندوق رشد کانادا را برای جذب سرمایه گذاری قابل توجه بخش خصوصی برای کمک به تحقق اهداف مهم سیاست اقتصادی ملی پیشنهاد می کند:



سرمایه اولیه این صندوق طی پنج سال آینده 15 میلیارد دلار خواهد بود و به ازای هر یک دلار سرمایه گذاری، سه دلار سرمایه خصوصی را هدف قرار خواهد داد.


ایجاد آژانس نوآوری و سرمایه گذاری کانادایی

در کانادا، یک آژانس نوآوری و سرمایه‌گذاری جدید – مشابه آژانس‌هایی که در فنلاند و اسرائیل موفق بوده‌اند – به طور فعال با صنایع و کسب‌وکارهای جدید و تأسیس‌شده کانادایی کار خواهد کرد تا به آنها کمک کند سرمایه‌گذاری‌های مورد نیاز برای نوآوری، رشد، ایجاد شغل و رقابتی بودن در اقتصاد جهانی در حال تغییر





کاهش مالیات برای کسب و کارهای کوچک در حال رشد کانادا

کسب‌وکارهای کوچک در حال حاضر از کاهش نرخ مالیات فدرال 9 درصدی در 500000 دلار از درآمد مشمول مالیات اولیه خود بهره می‌برند، در مقایسه با نرخ مالیات عمومی شرکت‌های فدرال که 15 درصد است. زمانی که سطح سرمایه‌ای که در کانادا به 15 میلیون دلار می‌رسد، یک کسب‌وکار دیگر به این نرخ پایین‌تر دسترسی ندارد. با این حال، قطع تدریجی دسترسی به نرخ مالیات پایین‌تر به سرعت – و سپس الزام یک کسب‌وکار کوچک به پرداخت مالیات بیشتر – می‌تواند برخی از کسب‌وکارها را از ادامه رشد و ایجاد شغل منصرف کند.




این اقدام برای سال‌های مالیاتی که از ۷ آوریل ۲۰۲۲ یا پس از آن شروع می‌شوند، اعمال می‌شود.


مواد معدنی حیاتی و استراتژی های صنعتی پاک کانادا

مواد معدنی حیاتی – که در همه چیز از تلفن گرفته تا هواپیما استفاده می شود – تقاضای جهانی دارند و کانادا به وفور از آنها برخوردار است. در مجموع، بودجه 2022 پیشنهاد می کند:





زیرساخت زنجیره تامین بهتر

برای کمک به ایجاد زنجیره‌های تامین انعطاف‌پذیرتر و کارآمدتر، بودجه 2022 پیشنهاد می‌کند 603.2 میلیون دلار طی پنج سال به حمل و نقل کانادا ارائه شود، از جمله:




[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.