یک اشاره دیگر به حضور شخصیت دردویل در MCU در کنار مرد عنکبوتی فاش شد!

اخیرا قرار بود تا یک رویداد به نام Celebrity Fan Fest برگزار شود که طی آن چارلی کاکس (Charlie Cox) حضور پیدا کرده و با طرفداران خود صحبت کند. با این حال جالب است بدانید که دقیقا چند روز پیش از تاریخ اصلی برگزاری، حضور این کاراکتر به دلیل رفتن سر صحنه فیلملرداری کنسل شد.

کد خبر : 80688
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
یک اشاره دیگر به حضور شخصیت دردویل در MCU در کنار مرد عنکبوتی فاش شد!


اخیرا قرار بود تا یک رویداد به نام Celebrity Fan Fest برگزار شود که طی آن چارلی کاکس (Charlie Cox) حضور پیدا کرده و با طرفداران خود صحبت کند. با این حال جالب است بدانید که دقیقا چند روز پیش از تاریخ اصلی برگزاری، حضور این کاراکتر به دلیل رفتن سر صحنه فیلملرداری کنسل شد. حال با توجه به برنامه کاری کاکس در دنیای سینما، می‌تواند اشاره به این موضوع داشته باشد که او در پروژه بعدی دنیای سینمایی مارول، یعنی Spider-Man 3 همکاری خواهد داشت. در واقع فیلمبرداری Spider-Man 3 به پایان رسیده، اما اخیرا تایید شد که برخی از بخش‌های این فیلم هنوز در دست کار بوده و نیاز به فیلمبرداری مجدد، به علاوه برخی صحنه‌های اضافه دارد. این خبر مدتی پیش بود که منتشر شد و دقیقا در تقابل با آن، می‌بینیم که چارلی کاکس برای قرار کاری و حضور جلوی دوربین، رویداد امضا زدن کاغذ برای طرفداران خود را کنسل می‌کند.

به هر حال هم‌اکنون تنها اثری که کاکس قرار بود تا در آن حضور داشته باشد یک اثر درام به نام Kin است که فیلمبرداری آن مدتی پیش انجام شده بود. همچنین گزارش شده که این پروژه جدید که کاکس در آن حضور دارد، یک فیلم سینمایی جدید بوده و مربوط به کارهای قبلی او نیست. در نتیجه می‌توان گفت که این بازیگر یا در فیلم‌های آینده مارول، و یا در سریال She-Hulk که هم‌اکنون در حال رد کردن پروسه فیلمبرداری است، حضور خواهد داشت.

هنگام پخش سریال مختص به شخصیت دردویل گفته می‌شد که اتفاق‌های این اثر نیز مانند Agents of SHIELD و Agent Carter در جهان سینمایی مارول اتفاق افتاده و در آینده شاهد حضور مبارز نابینا در فیلم‌ها و پروژه‌های مارول خواهیم بود. اما از آنجا که اخیرا مولتی‌ورس سینمایی مارول نیز تایید شده، می‌توان نتیجه گرفت که شاید این سریال‌های قدیمی نتفلیکس در یک جهان موازی اتفاق افتاده‌اند. به هر حال اخیرا در تریلر سریال انیمیشنی What If…? کاپیتان آمریکا را به شکل یک زامبی مشاهده کرده‌ایم و تایید شده که این سریال، بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است! در نتیجه دیگر هرچیزی ممکن است تا در MCU اتفاق بیوفتد؛ از نشستن کورگ (Korg) در کنار ددپول (Deadpool) گرفته، تا بردن تی چالا (T’Chala) به فضا توسط یاندو (Yandu)!



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.