یک استراتژی معاملاتی اسکالپینگ ساده بر اساس اندیکاتورهای Stochastic و Moving. – اسکالپینگ – 1 مارس 2023

[ad_1] اسکالپینگ یک استراتژی تجاری محبوب است که توسط معامله گران در بازارهای مالی برای استفاده از تغییرات کوچک قیمت استفاده می شود. این شامل ورود و خروج سریع از معاملات، گاهی در عرض چند ثانیه یا چند دقیقه، برای سود بردن از نوسانات کوچک قیمت است. یکی از رایج ترین اندیکاتورهایی که توسط اسکالپرها

کد خبر : 327418
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
یک استراتژی معاملاتی اسکالپینگ ساده بر اساس اندیکاتورهای Stochastic و Moving.  – اسکالپینگ – 1 مارس 2023

[ad_1]

اسکالپینگ یک استراتژی تجاری محبوب است که توسط معامله گران در بازارهای مالی برای استفاده از تغییرات کوچک قیمت استفاده می شود. این شامل ورود و خروج سریع از معاملات، گاهی در عرض چند ثانیه یا چند دقیقه، برای سود بردن از نوسانات کوچک قیمت است. یکی از رایج ترین اندیکاتورهایی که توسط اسکالپرها استفاده می شود، نوسانگر استوکاستیک است که حرکت حرکت قیمت را اندازه گیری می کند و میانگین متحرک که روند حرکت قیمت را در طول زمان نشان می دهد. در این مقاله، ما یک استراتژی ساده اسکالپینگ را بررسی می کنیم که از این دو شاخص استفاده می کند.

نوسانگر تصادفی یک شاخص حرکتی است که قیمت پایانی یک دارایی را با محدوده قیمت آن در یک دوره مشخص مقایسه می کند. این اندیکاتور قدرت یک روند را اندازه گیری می کند و معکوس های احتمالی روند را شناسایی می کند. بین 0 تا 100 در نوسان است که مقادیر بالای 80 نشان دهنده شرایط خرید بیش از حد و مقادیر زیر 20 نشان دهنده شرایط فروش بیش از حد است.

میانگین متحرک یک شاخص پیروی از روند است که میانگین قیمت یک دارایی را در یک دوره مشخص نشان می دهد. این به معامله گران کمک می کند تا جهت روند و تغییر روند بالقوه را شناسایی کنند. میانگین متحرک را می توان با استفاده از بازه های زمانی مختلف، مانند میانگین متحرک 50 روزه، 100 روزه یا 200 روزه محاسبه کرد.

استراتژی که در مورد آن بحث خواهیم کرد، یک استراتژی اسکالپینگ ساده است که از نمودار 5 دقیقه ای و شاخص های نوسان ساز تصادفی و میانگین متحرک استفاده می کند. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • مرحله 1: شناسایی روند ابتدا، باید جهت روند را با استفاده از شاخص میانگین متحرک شناسایی کنیم. اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک باشد، روند صعودی است و ما فقط باید به دنبال فرصت های خرید باشیم. اگر قیمت کمتر از میانگین متحرک باشد، روند نزولی است و ما فقط باید به دنبال فرصت های فروش باشیم.
  • مرحله 2: شناسایی شرایط بیش از حد خرید و فروش بیش از حد در مرحله بعد، ما باید از نوسانگر تصادفی برای شناسایی شرایط خرید و فروش بیش از حد استفاده کنیم. اگر نوسانگر تصادفی بالای 80 باشد، بازار بیش از حد خرید شده است و باید به دنبال فرصت های فروش باشیم. اگر نوسانگر تصادفی زیر 20 باشد، بازار بیش از حد فروش است و باید به دنبال فرصت های خرید باشیم.
  • مرحله 3: ورود به معامله هنگامی که روند و شرایط خرید یا فروش بیش از حد را شناسایی کردیم، می توانیم وارد معامله شویم. اگر روند صعودی باشد و نوسانگر استوکاستیک زیر 20 باشد، می توانیم وارد معامله خرید شویم. اگر روند نزولی باشد و نوسانگر تصادفی بالای 80 باشد، می توانیم وارد معامله فروش شویم. باید حد ضرر خود را در نوسان بالا یا پایین اخیر و سود برداشت خود را 2 برابر استاپ ضرر تنظیم کنیم.
  • مرحله 4: خروج از معامله ما باید زمانی که قیمت به سطح سود برداشت یا توقف ضرر ما رسید، از معامله خارج شویم. اگر قیمت به سطح سود ما رسید، باید سود خود را برداریم و از معامله خارج شویم. اگر قیمت به حد ضرر ما رسید، باید ضرر را بپذیریم و از معامله خارج شویم.

می توانید اندیکاتورها و ربات های ما برای اسکالپینگ را از لینک موجود در فروشگاه ما دانلود کنید https://www.mql5.com/fa/users/master-mql4/seller

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.