یکی دیگر از فصل های منحصربفرد تشکیل پرونده مالیاتی امروز افتتاح می شود

[ad_1] 21 فوریه 2022 اتاوا، انتاریو آژانس درآمد کانادا آژانس درآمد کانادا (CRA) به طور رسمی فصل ثبت مالیات را باز کرده است، به این معنی که کانادایی ها اکنون می توانند مالیات بر درآمد و اظهارنامه مزایای سال 2021 خود را به صورت آنلاین ارسال کنند. آنها همچنین می توانند برگه مالیات بر درآمد

کد خبر : 169304
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
یکی دیگر از فصل های منحصربفرد تشکیل پرونده مالیاتی امروز افتتاح می شود

[ad_1]

21 فوریه 2022 اتاوا، انتاریو آژانس درآمد کانادا

آژانس درآمد کانادا (CRA) به طور رسمی فصل ثبت مالیات را باز کرده است، به این معنی که کانادایی ها اکنون می توانند مالیات بر درآمد و اظهارنامه مزایای سال 2021 خود را به صورت آنلاین ارسال کنند. آنها همچنین می توانند برگه مالیات بر درآمد و اظهارنامه سود را ارسال کنند. این یک فصل منحصربفرد دیگر برای تشکیل پرونده مالیاتی خواهد بود، زیرا ما هنوز با چالش هایی روبرو هستیم کووید -19 پاندمی. با این حال، یکی از مواردی که ثابت می ماند این است که کانادایی ها باید اظهارنامه مالیات بر درآمد و مزایای خود را ارسال کنند تا بتوانند مزایا و اعتباراتی را که ممکن است به آنها تعلق می گیرد، دریافت کنند.

همانطور که اعتماد کرده اید، ما اینجا هستیم تا اطلاعات مربوط به مزایا، اعتبارات و کسورات را ارائه دهیم که می تواند به کانادایی ها و خانواده هایشان کمک کند تا میزان مالیاتی را که بدهی دارند کاهش دهند یا بازپرداخت مالیات خود را افزایش دهند.

در هر فصل ثبت مالیات، بسیاری از کانادایی ها برای راهنمایی و خدمات به ما مراجعه می کنند. ما اینجا هستیم برای شما ما دائماً برای بهبود خدمات خود تلاش می کنیم تا بتوانیم تعامل با ما را به یک تجربه مثبت تبدیل کنیم.

در اینجا آنچه باید برای این فصل ثبت مالیات بدانید آمده است:

گزینه های بایگانی – گزینه های زیادی برای تشکیل پرونده در دسترس شماست. شما می توانید یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. صفحه راه های انجام مالیات خود را بررسی کنید.

مهلت ها – آخرین مهلت اکثر کانادایی ها برای ارسال اظهارنامه مالیات بر درآمد و مزایای خود برای سال 2021 است 30 آوریل 2022. از آنجا که این تاریخ یک شنبه است، اگر CRA آن را دریافت کند یا در تاریخ یا قبل از آن مهر پست شده باشد، بازگشت شما به موقع در نظر گرفته می شود. 2 مه 2022. به طور مشابه، اگر پرداخت شما توسط CRA دریافت شود یا در یک موسسه مالی کانادایی در تاریخ یا قبل از آن پردازش شود، به موقع در نظر گرفته می شود. 2 مه 2022.

هشت مرحله قبل از تشکیل پرونده – برای اطلاع از آخرین اطلاعات مالیاتی، از صفحه آماده شدن برای انجام مالیات خود دیدن کنید! ما هشت مرحله برای کمک به شما داریم

درباره مالیات خود بدانید – درباره تشکیل اظهارنامه مالیات بر درآمد و مزایای خود سوالی دارید؟ نگران نباش! ما یک ابزار یادگیری آنلاین جدید راه‌اندازی کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند در مورد مالیات‌ها بیاموزید تا بتوانید آن‌ها را خودتان انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر به «درباره مالیات های خود بیاموزید» بروید.

T4A برای مزایای مرتبط با کووید-19 – اگر مزایای مشمول مالیات COVID-19 را از CRA در سال 2021 دریافت کرده اید، مانند مزایای بازیابی کانادا، یک برگه T4A تا پایان سال برای شما پست می شود. فوریه 2022. ساکنان کبک یک برگه T4A و یک برگه RL-1 دریافت خواهند کرد. در صورتی که در حساب من ثبت نام کرده باشید و دسترسی کامل داشته باشید، برگه های T4A برای مزایای مربوط به COVID-19 نیز به صورت آنلاین ارائه می شود. برگه‌های اطلاعاتی T4A، از جمله اطلاعات مربوط به مزایای مرتبط با کووید-19، از طریق سرویس «پر کردن خودکار بازگشت من» در نرم‌افزار تشکیل پرونده مالیاتی تأیید شده نیز در دسترس است. این سرویس به طور خودکار بخش هایی از اظهارنامه مالیات بر درآمد و سود را با اطلاعاتی که CRA در پرونده دارد پر می کند. برای استفاده از این سرویس، باید در حساب من ثبت نام کرده باشید.

برنامه مالیات بر درآمد داوطلبانه جامعه (CVITP) – اگر درآمد متوسطی دارید، وضعیت مالیاتی ساده ای دارید و به کمک نیاز دارید، یک داوطلب CVITP ممکن است بتواند اظهارنامه مالیاتی شما را به صورت رایگان تکمیل و ارسال کند. خدمات در حال حاضر هم به صورت حضوری و هم از طریق ابزارهای مجازی مانند ویدئو کنفرانس ارائه می شود. برای پیدا کردن یک کلینیک، لطفاً از صفحه وب کلینیک های مالیاتی رایگان ما دیدن کنید. اگر در کبک زندگی می کنید، لطفاً برای اطلاعات بیشتر به برنامه کمک مالیات بر درآمد – داوطلبانه مراجعه کنید.

هزینه های دفتر خانه – ممکن است واجد شرایط درخواست کسر تا سقف 500 دلار برای هزینه های دفتر خانه در سال مالیاتی 2021 با استفاده از روش نرخ ثابت موقت باشید، اگر بیش از این کار کرده باشید. 50% از زمان خارج شدن از منزل برای مدت حداقل چهار هفته متوالی به دلیل کووید -19. این روش همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد اگر کارفرمای شما در این مدت به شما امکان کار از خانه را به دلیل COVID-19 داده است.

حساب من – این پورتال امن به شما امکان می دهد مالیات و مزایای خود را به صورت آنلاین مدیریت کنید. می توانید آدرس، اطلاعات سپرده مستقیم، وضعیت تأهل و موارد دیگر را به روز کنید. همچنین می‌توانید برای اعلان‌های ایمیل ثبت‌نام کنید و به خدمات دیجیتالی مانند Auto-fill my return و Express NOA در نرم‌افزار تأیید شده بایگانی مالیات دسترسی داشته باشید. اگر صاحب یک کسب و کار هستید، می توانید برای حساب تجاری من نیز ثبت نام کنید.

اعلان های ایمیل – از 7 فوریه 2022، برای استفاده از حساب من باید یک آدرس ایمیل ارائه دهید. اگر اطلاعات مهمی مانند آدرس یا اطلاعات سپرده مستقیم شما در سوابق CRA تغییر کرده باشد، ایمیلی دریافت خواهید کرد. این اعلان‌ها می‌توانند به‌عنوان یک هشدار اولیه درباره فعالیت‌های احتمالی کلاهبرداری عمل کنند.

هنوز به دنبال اطلاعات بیشتر هستید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! برای اطلاعات مفیدتر آنچه را که برای نکته مالیاتی فصل ثبت مالیات در سال 2022 باید بدانید، بررسی کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.