یکی دیگر از سیگنال های اخطار با شکسته شدن Preor Low چشمک می زند

[ad_1] تجزیه و تحلیل مس توصیه شده توسط ریچارد اسنو نگاهی به ایده های تجاری برتر تحلیلگران ما در سه ماهه دوم بیاندازید شاخص اقتصادی پیشرو هشدار دیگری می دهد مس پس از رسیدن به اوج خود در اوایل ژانویه سال جاری به روند نزولی گسترده‌تری ادامه می‌دهد، با آخرین حرکت روزانه که منعکس‌کننده احساسات

کد خبر : 359715
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۲۵
یکی دیگر از سیگنال های اخطار با شکسته شدن Preor Low چشمک می زند

[ad_1]

تجزیه و تحلیل مس

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نگاهی به ایده های تجاری برتر تحلیلگران ما در سه ماهه دوم بیاندازید

شاخص اقتصادی پیشرو هشدار دیگری می دهد

مس پس از رسیدن به اوج خود در اوایل ژانویه سال جاری به روند نزولی گسترده‌تری ادامه می‌دهد، با آخرین حرکت روزانه که منعکس‌کننده احساسات نزولی بازار است. مس اغلب به‌عنوان یک شاخص اقتصادی پیشرو در نظر گرفته می‌شود، زیرا زمانی که اقتصاد در حال گسترش است، قیمت آن افزایش می‌یابد و زمانی که تقاضا کاهش می‌یابد، در دوره‌های انقباض یا کندی اقتصادی، تمایل به کاهش دارد. این به این دلیل است که مس در تولید هر چیزی الکتریکی استفاده می شود – که در دنیای مدرن محصولات/اقلام زیادی را در بر می گیرد.

داده های ناامید کننده واردات چین و کاهش ارقام صادرات، به رشد آهسته قیمت مورد انتظار در دومین اقتصاد بزرگ جهان افزوده است. بسیاری امیدوار بودند که بازگشایی چین برای بازارهای جهانی یک موهبت باشد زیرا تصور می‌شد که تقاضای متوقف شده چشم‌انداز خوش‌بینانه‌تری را برای تجارت جهانی تقویت کرده است. با این حال، داده‌های مختلط نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد حرکت بازگشایی با چالش‌هایی مواجه است، زیرا حتی چین نیز از کندی رشد تجربه شده در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته مصون نیست.

علاوه بر این، افزایش انتظارات تورمی بلندمدت که توسط نظرسنجی جمعه گذشته دانشگاه میشیگان فاش شد، تهدیدی برای تثبیت تورم در روان مصرف‌کنندگان است، چیزی که فدرال رزرو سخت تلاش می‌کند تا از آن اجتناب کند. سخنرانان فدرال رزرو امروز به طور قابل پیش بینی نسبت به این روایت هشدار دادند که فدرال رزرو ممکن است دوباره افزایش ندهد، و این موضوع را تقویت می کند که سیاست پولی محدودکننده همچنان ادامه دارد. با توجه به بحران بانکی منطقه‌ای، سقف بدهی حل‌نشده ایالات متحده و این واقعیت که فدرال رزرو اکنون رکودی را در سال 2023 پیش‌بینی می‌کند – موسیقی خلق و خوی به‌طور قابل‌توجهی آرام‌تر است.

سطوح کلیدی برای تماشای مس

پایین ترین نرخ فعلی مس پس از شکستن سطح 8140 در اوایل امروز به پایین ترین حد سالانه جدید معامله شد. در حالی که ادامه روند نزولی کشش پیدا می کند، بسته شدن امروز برای مشاهده ضروری است. حرکت درون روز نشانه کمی از عقب نشینی را نشان می دهد، اما با این وجود، بسته شدن نقطه قابل اطمینان تری برای کار با آن فراهم می کند.

اگر شمع روزانه به پایین‌ترین حد قبل بسته شود، منطقه حمایتی 7865 به‌عنوان چالش یا هدف بعدی برای خرس‌های مسی به نقطه‌ی نزولی تبدیل می‌شود. یک خطر خاص برای چشم انداز نزولی این واقعیت است که به نظر می رسد بازار از طریق RSI بیش از حد فروخته شده است، به این معنی که عقب نشینی دور از ذهن نیست. با این حال، اگر قیمت ها به طور موقت افزایش یابد، یک عقب نشینی متوسط ​​می تواند خرس های مس را بیشتر ترغیب کند و سطوح ورودی جذاب تری را فراهم کند. مقاومت (پشتیبانی قبلی) در 8188 و پس از آن 8442 است.

نمودار روزانه مس

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.