یکی از بنیانگذاران Three Arrows Capital در بحبوحه جنجال ورشکستگی، صرافی سرمایه گذاری جدید کریپتو را اعلام کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] پس از تشکیل پرونده اخیر دادگاه از سوی انحلال دهندگان Three Arrows Capital (3AC) که مدعی ناامیدی از بنیانگذاران 3AC به دلیل عدم پاسخگویی به احضاریه های ارسال شده از طریق توییتر است. سو ژو، یکی از بنیانگذاران، اخیراً در مورد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال جدید خود، Open Exchange، توییت کرده است. هدف این

کد خبر : 318308
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
یکی از بنیانگذاران Three Arrows Capital در بحبوحه جنجال ورشکستگی، صرافی سرمایه گذاری جدید کریپتو را اعلام کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پس از تشکیل پرونده اخیر دادگاه از سوی انحلال دهندگان Three Arrows Capital (3AC) که مدعی ناامیدی از بنیانگذاران 3AC به دلیل عدم پاسخگویی به احضاریه های ارسال شده از طریق توییتر است. سو ژو، یکی از بنیانگذاران، اخیراً در مورد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال جدید خود، Open Exchange، توییت کرده است. هدف این صرافی این است که به کاربران امکان داد و ستد یا استفاده از حاشیه پورتفولیو را برای ادعاهای علیه شرکت‌های ارز دیجیتال ورشکسته ارائه دهد.

بنیانگذاران 3AC صرافی رمزنگاری متمرکز بر ورشکستگی را راه اندازی کردند، جامعه با شک و تردید واکنش نشان می دهد

سو ژو، یکی از بنیانگذاران صندوق تامینی ارز دیجیتال منقرض شده Three Arrows Capital (3AC)، اظهار داشت در روز پنجشنبه که ژوئن-ژوئیه 2022 برای او و شریک زندگی‌اش، کایل دیویس، «تاریکی مطلق» بود. زو: «دوره‌ای تاریک بود، و ما در نحوه برخورد با این اتفاق بی‌نقص نبودیم، اما مصمم بودیم که تمام تلاشمان را انجام دهیم.» توییت کرد.

او در ادامه تأکید کرد که «کلمات و انحلال‌ها فقط تا این حد می‌توانند پیش بروند» و این دو می‌خواهند چیزی بسازند که «همه دردها، درس‌ها را بپذیرد و از آن برای پیشبرد کریپتو استفاده کند».

ما با فروتنی اعلام می‌کنیم که لیست انتظار ادعاها اکنون باز است و آزمایش بتا UI/UX سایت به زودی انجام می‌شود. [at] opnx.com، زو اضافه. در اواسط ژانویه 2023، خبر شروع سرمایه گذاری جدید زو و دیویس با دو مدیر اجرایی از صرافی Coinflex منتشر شد.

یکی از بنیانگذاران Three Arrows Capital در بحبوحه جنجال ورشکستگی، صرافی باز Crypto Venture را اعلام کرد
وب سایت openx.com

این صرافی قصد دارد به معامله گران اجازه دهد تا ادعای ورشکستگی را از یک پلتفرم کریپتو از کار افتاده معامله کنند و آن را به عنوان حاشیه سبد سهام نگه دارند. در حال حاضر صرافی فعال نیست و دارای لیست انتظار است. زو همچنین خاطرنشان کرد که “FLEX نشانه اصلی صرافی جدید خواهد بود.”

این وب سایت آرم پلتفرم های شکست خورده مانند Genesis، Celsius، FTX، Blockfi، Voyager، Hodlnaut، Mt Gox، Vauld، و Zipmex و همچنین آرم 3AC را نمایش می دهد. در بیانیه این وب سایت آمده است که “بازار 20 میلیارد دلاری مدعیان به شدت به دنبال راه حل هستند.”

اعلامیه ژو بود مورد استقبال قرار نگرفت در رسانه های اجتماعی، همانطور که برخی از اعضای جامعه کریپتو ابراز انزجار کردند. “بله، شما تمام حقوق کار در این صنعت را دوباره از دست دادید.” نوشت ماگدالنا گرونوسکا. او افزود: “به جای راه اندازی کلاهبرداری های جدید، باید روی صحبت با وکلای خود تمرکز کنید.” “خفه شو بازنده جهنم” پاسخ داد نیک کارتر به توییت ژو.

برچسب ها در این داستان

بازار 20 میلیارد دلاری، ورشکستگی 3AC، 3AC، پرونده ورشکستگی 3AC، ورشکستگی، Blockfi، درجه سانتیگراد، مدعیان، ادعاها، بنیانگذاران، صرافی کوینفلکس، جامعه کریپتو، صندوق تامینی کریپتو، دوره تاریک، انزجار، پلتفرم های شکست خورده، سقوط، FLEX، ftx , پیدایش, Hodlnaut, Kyle Davies, Magdalena Gronowska, مانیفست, اواسط ژانویه 2023, Mt Gox, nic carter, Open Exchange, حاشیه پورتفولیو, رمز اولیه, پذیرش, رسانه های اجتماعی, Su Zhu, Three Arrows Capital, Traders, Tweet, Vauld ، ویجر ، لیست انتظار ، وب سایت ، Zipmex

نظر شما در مورد صرافی جدید ارز دیجیتال متمرکز بر ورشکستگی و ماموریت آن برای کسب درآمد و تجارت ادعاها چیست؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.