یکی از بنیانگذاران Terraform Labs به اتهام کلاهبرداری در کره جنوبی – بیت کوین نیوز

[ad_1] گزارش‌های محلی اخیر نشان می‌دهد که شین هیون سونگ، همچنین به نام دانیل شین، یکی از بنیان‌گذاران آزمایشگاه‌های Terraform، توسط دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول به اتهام کلاهبرداری متهم شده است. به همراه 9 نفر دیگر، شین مظنون به فریب سرمایه گذاران و جمع آوری حدود 460 میلیارد وون (350 میلیون دلار) قبل از

کد خبر : 350899
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۰۰
یکی از بنیانگذاران Terraform Labs به اتهام کلاهبرداری در کره جنوبی – بیت کوین نیوز

[ad_1]

گزارش‌های محلی اخیر نشان می‌دهد که شین هیون سونگ، همچنین به نام دانیل شین، یکی از بنیان‌گذاران آزمایشگاه‌های Terraform، توسط دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول به اتهام کلاهبرداری متهم شده است. به همراه 9 نفر دیگر، شین مظنون به فریب سرمایه گذاران و جمع آوری حدود 460 میلیارد وون (350 میلیون دلار) قبل از شکست پروژه ترا است.

دانیل شین با 9 همکار دیگر Terra متهم شد

KBS World، یک نشریه منطقه ای کره جنوبی، فاش کرده است که ده نفر از جمله دانیل شین در کره جنوبی متهم شده اند. این مظنونان با وجود اینکه بازداشت نشده اند، به تخلفات مالی، اختلاس و کلاهبرداری متهم شده اند. مقامات کره جنوبی مشکوک هستند که این گروه از افراد 460 میلیارد وون (350 میلیون دلار) از راه های غیرقانونی مرتبط با پروژه بلاک چین Terra جمع آوری کرده اند.

بر اساس گزارش KBS، Shin مسئول نظارت بر پرداخت‌های terrausd (UST) (اکنون به عنوان USTC) به مدت چهار سال از ژوئیه 2018 شروع شده است. دادستان‌ها دلایلی دارند که معتقدند تبلیغات نادرست در این دوره مورد استفاده قرار گرفته است. هفت نفر از ده مظنونی که متهم شدند برای آزمایشگاه های Terraform کار می کردند، در حالی که یک نفر کارگزار مالی شین بود. اگرچه دادستانی قصد دارد 246.8 میلیارد وون (184.7 میلیون دلار) را ضبط کند، اما این روند بسیار روان نبوده است.

در یک حکم اخیر، دادگاه سئول اعلام کرد که دارایی اصلی Terra که اکنون به عنوان LUNC شناخته می شود، یک اوراق بهادار نیست. در نتیجه، دفتر دادستانی سئول در مصادره دارایی های رمزنگاری دانیل شین به دلیل این ماده مشکل داشت. پس از یازده ماه تحقیقات، دفتر دادستانی سئول اکنون متهم را به محاکمه می کشد. قابل ذکر است که در گزارش کیفرخواست از یکی از بنیانگذاران کوون دو هیونگ، که معمولاً به نام دو کوون شناخته می شود، اشاره ای نشده است.

برچسب ها در این داستان

بلاک چین، یکی از بنیانگذاران، دارایی های ارز دیجیتال، دانیل شین، اتهامات کلاهبرداری، متهم، سرمایه گذاران، پیگرد قانونی، کره جنوبی، پروژه Terra، آزمایشگاه های terraform، محاکمه

نظر شما در مورد متهم شدن دانیل شین توسط دادستانی سئول چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.