یکی از بنیانگذاران شرمنده FTX متهم به انتقال 684 هزار دلار دارایی های رمزنگاری شده در حین بازداشت خانگی – اخبار بیت کوین

[ad_1] به گفته یک تحلیلگر در 29 دسامبر 2022، سام بنکمن-فرید (SBF)، یکی از بنیانگذاران شرمنده FTX، ممکن است 684000 دلار از دارایی های رمزنگاری شده را در حبس خانگی نقد کرده باشد. اگر وجوه توسط SBF خرج شده باشد، برخلاف شرایط آزادی دادگاه است که توجه داشته باشید که مدیر سابق FTX مجاز نیست

کد خبر : 300013
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
یکی از بنیانگذاران شرمنده FTX متهم به انتقال 684 هزار دلار دارایی های رمزنگاری شده در حین بازداشت خانگی – اخبار بیت کوین

[ad_1]

به گفته یک تحلیلگر در 29 دسامبر 2022، سام بنکمن-فرید (SBF)، یکی از بنیانگذاران شرمنده FTX، ممکن است 684000 دلار از دارایی های رمزنگاری شده را در حبس خانگی نقد کرده باشد. اگر وجوه توسط SBF خرج شده باشد، برخلاف شرایط آزادی دادگاه است که توجه داشته باشید که مدیر سابق FTX مجاز نیست بیش از 1000 دلار بدون اجازه دادگاه خرج کند.

تحلیلگر کشف کرد وجوه مرتبط با کیف پول های SBF و Alameda در حالی که بنیانگذار FTX در بازداشت خانگی است جابجا شده است.

روز پنجشنبه، یک تحلیلگر به نام “Bowtiediguana” منتشر شده یک تاپیک توییتری که نشان می دهد سام بنکمن-فرید ممکن است 684 هزار دلار در زمانی که در حبس خانگی به سر می برد خرج کرده باشد. با توجه به Bowtiediguana، در آگوست 2020، SBF موافقت کرد که به طور موقت صرافی غیرمتمرکز (dex) Sushiswap را پس از تصمیم موسس ناشناس آشپز Nomi، در اختیار بگیرد. هنگامی که معامله انجام شد، SBF یک آدرس عمومی اتریوم را به اشتراک گذاشت و سرآشپز Nomi مالکیت Sushiswap را به آدرس SBF منتقل کرد.

یکی از بنیانگذاران شرمنده FTX متهم به انتقال 684 هزار دلار از دارایی های رمزنگاری شده در حین بازداشت خانگی شد

Bowtiediguana در توییتی نوشت: «پس از انتشار SBF، کیف پول او تمام توکن‌های رمزنگاری باقیمانده خود را به یک آدرس جدید اتریوم که یک ساعت قبل ایجاد شده بود ارسال کرد. “در عرض 3 ساعت، بیش از 100 سپرده جدید از آدرس های مختلف به این کیف پول واریز شد که بیشتر آنها پیوندهایی به صندوق سرمایه گذاری منسوخ SBFs Alameda Research داشتند.” این تحلیلگر ادامه داد:

در کمتر از [four] ساعت، 570 [ethereum] به ارزش تقریبی 684000 دلار از این کیف پول جدید به مقاصد مختلف منتقل شد. وجوه به یک صرافی بدون KYC مستقر در سیشل و از طریق شبکه بیت کوین ارسال شد [Ren Protocol]، پل با بودجه Alameda. شاید وکلای SEC بخواهند به این موضوع توجه کنند؟

Bowtiediguana گفت: آدرس مورد بحث این آدرس اتریوم است که “یک میلیون دلار دیگر از 11 کیف پول با عنوان Alameda Research دریافت کرد.” “[Five] تراکنش های جداگانه 51 اتریوم برای انتقال وجوه به کیف پول های جدید استفاده شد [and] سپس به صرافی مستقر در سیشل. [Three] تراشه های 200 هزار USDT نیز از کیف پول متصل SBF به صرافی Fixedfloat ارسال شد.»

نخ Bowtiediguana نشان می دهد که یک فرد تصمیم گرفت ایمیل بزند اطلاعات به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد آخرین حرکات زنجیره ای. دیگران رگولاتور ایالات متحده را در موضوع توییتر تگ کردند و گفت: «@secgov شما دادید [SBF] 2 بند بلند. لطفاً به این جنایتکار رسیدگی کنید.» در حال حاضر تأیید نشده است که واقعاً چه کسی وجوه را منتقل کرده است، اما بسیاری حدس می‌زنند که SBF بوده است.

از زمان دستگیری SBF و آزادی بعدی او، وجوه مربوط به FTX و Alameda در حال جابجایی بوده است و نقل و انتقالات توسط کاراگاه های زنجیره ای دستگیر شده اند. وجوه مرتبط با Alameda دو روز پیش منتقل شد و طبق گزارش ها به Fixedfloat و Changenow ارسال شد و سپس به BTC تبدیل شد. در نمونه‌ای دیگر، یک کیف پول با برچسب Alameda پس از حذف آن از Aave در 29 دسامبر، 11.37 بیت کوین پیچیده (WBTC) را به یک کیف پول ارسال کرد.

در همان روز، کیف پول دیگری با برچسب Alameda 22500 USDC را در 29 دسامبر ارسال کرد. هر دوی این تراکنش ها یک روز پس از جابجایی تعداد زیادی از توکن های ERC20 مرتبط با Alameda در روز چهارشنبه، 28 دسامبر انجام شد.

برچسب ها در این داستان

Alameda Funds، تحلیلگر، Analyst Findings، آگوست 2020، Bowtiediguana، صرافی Changenow، Chef Nomi، ERC20 Tokens، ETH، Ethereum، Exchange Fixedfloat، ftx، هم بنیانگذار FTX، سقوط FTX، وجوه FTX، Rechain Procole، Onchainntocolu، Sam Bankman-Fried، sbf، SBF Alameda، SBF FTX، SEC، کمیسیون بورس و اوراق بهادار، Sushiswap، USDT

نظر شما در مورد حرکات زنجیره ای که توسط تحلیلگر Bowtiediguana گرفته شده است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس تحریریه: استفانی کیت / گتی ایماژ

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.