یکی از بستگان خانواده خرده‌فروشی ثروتمند ایالات متحده به دلیل تجارت داخلی زندانی می‌شود

[ad_1] توسط نیت ریموند بوستون (رویترز) – یکی از اعضای یک خانواده ثروتمند که در خرده‌فروشی‌هایی مانند مالک DSW، Designer Brands Inc و American Eagle Outfitters Inc سرمایه‌گذاری‌ها و رهبری داشته است، روز سه‌شنبه به دلیل تجارت داخلی به یک سال زندان محکوم شد. دادستان ها از داگلاس وودلاک قاضی منطقه ای ایالات متحده در

کد خبر : 336587
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۵۱
یکی از بستگان خانواده خرده‌فروشی ثروتمند ایالات متحده به دلیل تجارت داخلی زندانی می‌شود

[ad_1]

توسط نیت ریموند

بوستون (رویترز) – یکی از اعضای یک خانواده ثروتمند که در خرده‌فروشی‌هایی مانند مالک DSW، Designer Brands Inc و American Eagle Outfitters Inc سرمایه‌گذاری‌ها و رهبری داشته است، روز سه‌شنبه به دلیل تجارت داخلی به یک سال زندان محکوم شد.

دادستان ها از داگلاس وودلاک قاضی منطقه ای ایالات متحده در بوستون خواسته بودند تا دیوید شوتنشتاین را به نزدیک به چهار سال زندان محکوم کند و گفت که او و دو دوستش 4.5 میلیون دلار از طریق اطلاعات داخلی که از اعضای خانواده اش به دست آورده بود، به دست آوردند.

شوتنشتاین در ابتدا موافقت کرد که علیه آن دوستان، کریس بورتنووسکی و رایان شاپیرو، همکاری کند و شهادت دهد. اما او در ماه نوامبر از قرارداد همکاری خود عقب نشینی کرد و باعث شد که دادستان از اتهامات علیه آنها صرف نظر کند.

وکلای او مدعی شدند که او پس از اینکه اضطراب او را به خودکشی واداشت، چاره ای جز توقف همکاری نداشت و پس از اعتراف او به جرم کلاهبرداری در اوراق بهادار در سال گذشته، استدلال کردند که حبس در خانه مجازات کافی خواهد بود.

دادستان ها گفتند که Schottenstein در سال های 2017 و 2018 بیش از 600,000 دلار مبادله کرد و اطلاعاتی را که از یکی از خویشاوندانش در مورد اعلامیه های ادغام و درآمد مربوط به DSW به دست آورد، که اکنون Designer Brands نامیده می شود، کسب کرده است. Aphria Inc. و Rite Aid Corp.

دادستان ها گفتند که او قبل از اعلام درآمد DSW در سال 2017 معامله کرده است. در مورد اخبار مربوط به توافقنامه ادغام 2018 بین Albertsons و Rite Aid که بعداً فسخ کردند. و پیشنهادی در سال 2018 توسط برندهای رشد سبز برای شرکت Aphria که شکست خورد.

او این اطلاعات را از یک پسر عموی دوم، جوی شوتنشتاین، که در هیئت مدیره برندهای طراح و برندهای رشد سبز حضور داشت، آموخت. پدر او جی شوتنشتاین، رئیس اجرایی طراحان برندز و مدیر اجرایی American Eagle است.

جی و جوی شوتنشتاین قبلاً از طریق یک سخنگوی از “رفتار غیرقانونی و نقض اعتماد آنها” ابراز شوک کرده بودند.

دادستان ها گفتند که دیوید شوتنشتاین همچنین به Bortnovsky، یکی از بنیانگذاران صندوق سرمایه گذاری Sakal Capital Management، و Shapiro، که ارائه دهنده خدمات انتقال پول زندانیان JPay را تأسیس کرد و در هیئت مدیره یک کنیسه فلوریدا با Schottenstein نشسته بود، اخطار داد.

در حالی که دادستان ها اتهامات جنایی علیه بورتنوفسکی و شاپیرو را رد کرده اند، یک پرونده مدنی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده همچنان در حال بررسی است. آنها منکر تخلف می شوند.

(گزارش توسط نیت ریموند در بوستون؛ ویرایش توسط کریس ریس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.