یورو گاوها برای شعله ور کردن مجدد به بانک مرکزی اروپا نگاه می کنند

[ad_1] پیش نمایش ECB نکات کلیدی: هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید مشترک شدن در خبرنامه بیشتر بخوانید: فدرال رزرو فعلاً متوقف می شود، اما سیگنال نرخ اوج بالاتر، قیمت طلا به سمت معکوس تغییر می کند با

کد خبر : 360980
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
یورو گاوها برای شعله ور کردن مجدد به بانک مرکزی اروپا نگاه می کنند

[ad_1]

پیش نمایش ECB نکات کلیدی:

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشتر بخوانید: فدرال رزرو فعلاً متوقف می شود، اما سیگنال نرخ اوج بالاتر، قیمت طلا به سمت معکوس تغییر می کند

با نزدیک شدن به یک هفته شلوغ برای بانک های مرکزی، تصمیم بانک مرکزی اروپا (ECB) در مورد نرخ تا حدودی در زیر رادار قرار گرفته است زیرا تمرکز زیادی روی دلار آمریکا و فدرال رزرو ایالات متحده بوده است. بسیاری از اینها ممکن است ناشی از ادامه لفاظی های جنگ طلبانه از سوی بانک مرکزی اروپا باشد که تا حد زیادی در کاهش حساسیت بازارها نسبت به اظهارنظرها یا انتشار داده های اخیر قیمت گذاری شده است.

بازارها انتظار افزایش ۲۵ واحدی در ثانیه را در این هفته دارند، در حالی که قیمت های آتی نشان دهنده افزایش دیگری در ماه ژوئیه قبل از توقف است. پیش‌بینی‌ها و نظرات کارکنان بانک مرکزی اروپا پس از جلسه ممکن است نشانه روشن‌تری در مورد اینکه بانک‌های مرکزی از اینجا به کجا می‌روند به ما بدهد، با این حال من انتظار هیچ غافلگیری قابل توجهی ندارم. مانند بسیاری از بانک های مرکزی، افزایش ۲۵ واحدی در ثانیه در روز پنجشنبه، نرخ سپرده بانک مرکزی اروپا را در بالاترین سطح خود از سال ۲۰۰۸ قرار خواهد داد.

image1.png

منبع: Refinitiv

معمای تورم و رکود منطقه یورو

در زمینه تورم، منطقه یورو اخیراً شاهد نکات مثبتی بوده است، اما سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا تاکید کرده اند که هنوز کار برای انجام دادن وجود دارد. تورم سرفصل از زمانی که در اکتبر 2022 به اوج خود رسید، در مسیر نزولی ثابتی قرار داشته است. جدیدترین چاپ با 6.1٪، کمترین نرخ تورم از فوریه 2022 به ثبت رسیده است که دلیل عمده آن کاهش قیمت انرژی است. فشارهای زیربنایی قیمت همچنان در سایر بخش ها نگران کننده است و تورم قیمت مواد غذایی نقطه گیر خاصی است. به نظر می رسد بانک مرکزی اروپا بر این عقیده است که پیاده روی تا رسیدن به نرخ قابل قبول/محدود کننده ممکن است حرکت هوشمندانه تری باشد تا مکث و بازگشت به افزایش، همانطور که توسط بانک کانادا و بانک مرکزی استرالیا دیده ایم.

دیشب، فدرال رزرو در صورتی که بخواهید، “مکث شاهین” ارائه داد، همانطور که پاول، رئیس فدرال رزرو، نیاز به کاهش سرعت و ارزیابی اقتصاد را با نزدیک شدن فدرال رزرو به اوج نرخ درک شده خود تکرار کرد. این نباید تأثیر زیادی بر تصمیم امروز بانک مرکزی اروپا یا تصمیمات رو به جلو داشته باشد. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، قبلاً بر این موضوع تأکید کرده بود که بانک مرکزی اروپا مراقب فدرال رزرو خواهد بود، اما تصمیمات خود را بر اساس داده های موجود اتخاذ خواهد کرد.

مشکل اصلی پیشروی بانک مرکزی اروپا احتمالاً رشد آهسته‌تر است، زیرا داده‌های تولیدی دیرهنگام به کندی اشاره می‌کنند زیرا مصرف‌کنندگان نیازها را در اولویت قرار می‌دهند. تورم بخش خدمات یکی از مواردی است که بانک مرکزی اروپا احتمالاً روی آن تمرکز خواهد کرد و همچنین گردشگران اروپایی با ترس از افزایش بیشتر قیمت ها سرعت خود را افزایش می دهد.

در همین حال، تجدید نظر داده های تولید ناخالص داخلی از سه ماهه اول منتشر شده اخیراً تأیید می کند که منطقه یورو وارد یک رکود فنی شده است. برآوردهای سه ماهه چهارم و اول از رشد 0.1 درصدی به انقباض 0.1 درصدی کاهش یافت که می تواند یورو را تحت فشار در حرکت رو به جلو قرار دهد و صفحه بانک های مرکزی اروپا را اضافه کند.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

سناریوهای احتمالی و تاثیر

افزایش نرخ با دوویش شیب: افزایش 25bps در این مرحله قطعی به نظر می رسد، زیرا پیش بینی های کارکنان و لفاظی کلی احتمالاً تأثیر بیشتری خواهند داشت. اینکه آیا پیش‌بینی‌های اقتصادی پس از بازنگری سه ماهه چهارم سال 2022 و داده‌های تولید ناخالص داخلی سه ماهه اول 2023 تغییر می‌کند یا نه، باید دید، اما بدون شک این یک نقطه بحث خواهد بود. هرگونه اشاره به بازگشت تورم به هدف زودتر از حد انتظار یا نگرانی های بیشتر در مورد رشد رو به جلو می تواند پیامدهای منفی داشته باشد و یورو را پایین بیاورد.

افزایش نرخ با شاهین شیب: افزایش 25 واحدی در ثانیه به دنبال ادامه نگرانی ها در مورد قیمت های اصلی و خدمات بدون اشاره واقعی به رکود فنی اخیر می تواند به عنوان گرفتن “موقعیت هاوکیش” از بانک مرکزی اروپا تلقی شود. این امر همراه با هرگونه اشاره در مورد افزایش بیشتر می تواند باعث افزایش خرید یورو در کوتاه مدت تا میان مدت شود.

image2.png

چشم انداز فنی

EURUSD از دیدگاه فنی در ماه گذشته در محدوده 250 پیپ باقی مانده است زیرا به دنبال جهت روشن است. دیروز ما یک رالی صعودی قبل از FOMC داشتیم با EURUSD که از آغاز نشست آسیایی این سودها را تسلیم کرد تا در حدود 1.0800 معامله شود.

با این حال، قیمت شکسته است و بسته شدن روزانه شمع را بالاتر از MA 100 روزه چاپ کرده است و این جفت صعودی بدون بسته شدن روزانه زیر دستگیره حمایت 1.0680 باقی می ماند. قیمت‌های بالاتر همچنان جهت میان‌مدت مورد علاقه من برای EURUSD هستند، اما از منظر روزانه و افزایش ۲۵ واحدی در ثانیه از سوی بانک مرکزی اروپا می‌تواند EURUSD را به مناطق 1.0700 بازگرداند.

مناطق پشتیبانی

مناطق مقاومت

یورو/دلار آمریکا نمودار روزانه

image3.png

منبع: Tradingview، تهیه شده توسط زین واودا

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال را یاد بگیرید

پیشنهاد شده توسط زین وودا

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.