یورو پیش از انتشار داده های اشتغال در ایالات متحده دوباره به زمین می رسد

[ad_1] خرس دلار به دنبال ضعف در اقتصاد بود و یورو پیش از انتشار آمار اشتغال ایالات متحده در اواخر این هفته، در حالی که قیمت نقدی طلا افزایش یافت، دوباره جایگاه خود را به دست آورد. از زمانی که فدرال رزرو شروع به افزایش نرخ های بهره در سه ماهه دوم کرد، این روند

کد خبر : 263089
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
یورو پیش از انتشار داده های اشتغال در ایالات متحده دوباره به زمین می رسد

[ad_1]

خرس دلار به دنبال ضعف در اقتصاد بود و یورو پیش از انتشار آمار اشتغال ایالات متحده در اواخر این هفته، در حالی که قیمت نقدی طلا افزایش یافت، دوباره جایگاه خود را به دست آورد.

از زمانی که فدرال رزرو شروع به افزایش نرخ های بهره در سه ماهه دوم کرد، این روند کاملاً برای دلار بود. شاخص دلار آمریکا در اواخر سپتامبر به دلیل احساسات صعودی در اطراف ارز به اوج خود رسید. اما از آنجایی که معامله گران آخرین لفاظی های جنگ طلبانه و پیش بینی های اقتصادی ضعیف بانک مرکزی ایالات متحده را پذیرفتند، دلار آمریکا در برابر تردیدها در مورد سلامت اقتصاد ایالات متحده آسیب پذیرتر شد.

در روز پنجشنبه، 6 اکتبر، تغییر استخدام ADP برای سپتامبر منتشر می شود. انتظار می رود این شاخص از 132 هزار در ماه آگوست به 200 هزار در سپتامبر افزایش یابد. تا کنون در سال جاری، انعطاف‌پذیری در بازار کار، احساسات اطراف دلار را در مواجهه با عدم اطمینان اقتصادی قابل توجه در مورد نرخ‌های تورم بالا و رکود فنی حمایت کرده است. هر گونه ناامیدی در نتایج انتشار اخبار تجاری ADP ممکن است تأثیر نامتناسبی بر احساسات نسبت به دلار آمریکا داشته باشد. پس از آن، دوباره، اگر شگفتی‌هایی در مسیر صعودی وجود داشته باشد، ممکن است دلار آمریکا را حمایت کند.

پس از اعلام ADP، نتایج حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) برای سپتامبر در روز جمعه، 7 اکتبر خواهد بود. پس از هشدار فدرال رزرو در مورد از دست دادن حدود 1 میلیون شغل در صورت رکود، توافق بازار همچنان در مورد ارقام NFP در حال شکل گیری است. در ایالات متحده بدتر می شود. با افزایش ریسک ها نسبت به دلار، عامل دیگر حرکت بعدی فدرال رزرو در اوایل نوامبر است، زمانی که انتظار می رود بانک مرکزی به مسیر پرواز جنگ طلبانه خود ادامه دهد و تا پایان سال نرخ بهره را به سمت هدف 4.4 درصدی خود افزایش دهد.

در دیگر اخبار معاملاتی، بانک مرکزی استرالیا (RBA) هدایت نرخ بهره خود را با 0.25 درصد کمتر از حد انتظار به 2.6 درصد افزایش داد. فیلیپ لو، فرماندار RBA، افزایش قابل توجه نرخ بهره در یک دوره کوتاه را دلیل کاهش سرعت عنوان کرد.

از دیگر رویدادهای خبری تجاری قابل توجه این هفته می توان به تصمیم بانک مرکزی نیوزلند (RNBZ) در مورد نرخ بهره فردا، چهارشنبه 5 اکتبر اشاره کرد. انتظار می رود بانک مرکزی نرخ اصلی خود را از 3 درصد به 3.5 درصد افزایش دهد. هر گونه تحول غیرمنتظره می تواند جفت ارز NZD را به حرکت درآورد.

در نهایت، شاخص مدیران خرید خدمات ISM (PMI) برای بازار ایالات متحده در روز چهارشنبه، 5 اکتبر منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود این شاخص در سپتامبر در مقایسه با 56.9 در ماه آگوست به 56 کاهش یابد.

برای به روز ماندن از آخرین رویدادهای معاملاتی فارکس، تقویم Admirals Forex را نشانه گذاری کنید.

آdmirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.