یورو/ پوند به بالاترین حد یک هفته اخیر رسید، در میان شرط‌بندی‌ها برای افزایش سریع نرخ بهره بانک مرکزی اروپا، به 0.8900 رسید.

[ad_1] اشتراک گذاری: EUR/GBP در روز چهارشنبه کشش مثبت قوی به دست آورد و به بالاترین سطح یک هفته ای رسید. ارقام قوی تر تورم از سه اقتصاد بزرگ منطقه یورو، یورو را تقویت می کند. یک پیکاپ متوسط ​​تقاضا برای پوند انگلیس مانع از حرکت قوی به سمت بالا نمی شود. متقاطع

کد خبر : 327381
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
یورو/ پوند به بالاترین حد یک هفته اخیر رسید، در میان شرط‌بندی‌ها برای افزایش سریع نرخ بهره بانک مرکزی اروپا، به 0.8900 رسید.

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • EUR/GBP در روز چهارشنبه کشش مثبت قوی به دست آورد و به بالاترین سطح یک هفته ای رسید.
  • ارقام قوی تر تورم از سه اقتصاد بزرگ منطقه یورو، یورو را تقویت می کند.
  • یک پیکاپ متوسط ​​تقاضا برای پوند انگلیس مانع از حرکت قوی به سمت بالا نمی شود.

متقاطع EUR/GBP پیشنهادات تهاجمی را در روز چهارشنبه دریافت می کند و بر روی جهش روز قبل از نزدیکی حمایت 100 روزه SMA نزدیک به منطقه 0.8755-0.8750 یا پایین ترین سطح یک ماهه است. حرکت صعودی قوی در جلسه اواسط اروپا بدون وقفه باقی می ماند و قیمت های نقدی را به بالاترین سطح یک هفته ای، در حدود منطقه 0.8875-0.8880 در آخرین ساعت افزایش می دهد.

عملکرد نسبی این ارز مشترک در بحبوحه افزایش شرط بندی ها برای افزایش بیشتر نرخ بهره توسط بانک مرکزی اروپا (ECB) در ماه های آینده صورت می گیرد. انتظارات با نشانه هایی از بازگشت تورم در فرانسه، اسپانیا و آلمان – سه اقتصاد بزرگ منطقه یورو – افزایش یافت. این به نوبه خود، بازده اوراق قرضه دو ساله حساس به نرخ آلمان را به بالاترین سطح خود از زمان بحران مالی 2008 می رساند.

جدای از این، عقب نشینی شدید دلار آمریکا از بالاترین سطح چند هفته ای، یورو را بیشتر تقویت می کند و افزایش خوبی را به سوی متقاطع EUR/GBP ایجاد می کند. در همین حال، ارزش پول سبز ضعیف‌تر، به نفع پوند بریتانیا است، که همچنان با خوش‌بینی اخیر در مورد توافقنامه بریتانیا و اتحادیه اروپا در مورد پروتکل جدید ایرلند شمالی حمایت می‌شود. علاوه بر این، گمانه زنی ها برای افزایش بیشتر نرخ بهره توسط بانک انگلستان (BoE) می تواند افزایش را برای متقاطع محدود کند.

از منظر فنی، گاوهای EUR/GBP در نزدیکی SMA 100 روزه انعطاف‌پذیری نشان داده‌اند و افزایش متعاقب آن از چشم‌انداز سودهای بیشتر پشتیبانی می‌کند. از این رو، برخی از قدرت های متعاقب، بازگشت به سمت بازیابی علامت 0.8900، اکنون احتمالاً یک امکان متمایز به نظر می رسد. این حرکت می تواند به سمت مانع میانی 0.8950-0.8955 در مسیر رسیدن به قله YTD، در اطراف منطقه 0.8980 که در فوریه لمس شد، گسترش یابد.

سطوح فنی برای تماشا

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.