یورو پس از رونق قوی از سوی ECB Hawkish ثابت می ماند

[ad_1] اخبار و تحلیل EUR/USD یورو/دلار آمریکا نزدیک به بالاترین حد پنج هفته ای باقی می ماند پیش‌بینی بانک مرکزی اروپا مبنی بر اینکه احتمالاً نرخ‌ها در ماه جولای دوباره افزایش خواهند یافت، پشتوانه آن است با این حال، سودها سریع بوده اند و بانک مرکزی اروپا تنها بانک مرکزی نیست که نرخ ها را

کد خبر : 361571
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
یورو پس از رونق قوی از سوی ECB Hawkish ثابت می ماند

[ad_1]

اخبار و تحلیل EUR/USD

  • یورو/دلار آمریکا نزدیک به بالاترین حد پنج هفته ای باقی می ماند
  • پیش‌بینی بانک مرکزی اروپا مبنی بر اینکه احتمالاً نرخ‌ها در ماه جولای دوباره افزایش خواهند یافت، پشتوانه آن است
  • با این حال، سودها سریع بوده اند و بانک مرکزی اروپا تنها بانک مرکزی نیست که نرخ ها را افزایش می دهد

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه معامله EUR/USD

یورو/دلار آمریکا همچنان نزدیک به بالاترین حد پنج هفته گذشته است و چشم انداز تورم را به سمت بالا بازبینی می کند

یورو در روز جمعه ثابت ماند، اما همچنان به نظر می رسد که به لطف بانک مرکزی اروپا که نرخ های وام های کلیدی خود را یک بار دیگر در روز پنجشنبه افزایش داد، هفته را با اوج به پایان می رساند.

با توجه به سرسختی تورم منطقه یورو، این تصمیم به طور گسترده ای انتظار می رفت، همانطور که در واقع پیش بینی کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا مبنی بر اینکه احتمالاً در اوایل ماه آینده دوباره افزایش خواهد یافت، چنین بود. ارزیابی او مبنی بر اینکه تورم برای مدت طولانی در بلوک ارزی، مانند جاهای دیگر، بسیار بالا بوده است، به طور گسترده مشترک است. بازنگری های رو به بالا در پیش بینی های تورم بانک مرکزی اروپا بر این نکته تاکید داشت. پیش بینی های به روز شده روز پنجشنبه نشان داد که افزایش قیمت سالانه به 5.4 درصد در سال جاری رسیده است که 0.1 درصد بیشتر از پیش بینی های مارس است. انتظارات برای دو سال آینده نیز به همان میزان اصلاح شد.

EUR/USD پس از این تصمیم به بالاترین حد پنج هفته اخیر رسید، اما نتوانسته است در معاملات روز جمعه آسیا و اروپا ادامه دهد. با این حال، در حال حاضر تضاد آشکاری بین بانک مرکزی اروپا، که همچنان سیاست‌های پولی خود را به شدت سخت‌تر می‌کند، و فدرال رزرو آمریکا که تصمیم گرفته است سری طولانی افزایش نرخ بهره خود را برای سنجش تأثیرات آن متوقف کند، وجود دارد، هرچند که انتظار دارد تعادل این افزایش را داشته باشد. تا در زمان مناسب به پرورش آنها ادامه دهیم.

البته قابل بحث است که فدرال رزرو بیشتر از بانک مرکزی اروپا از منحنی مبارزه با تورم جلوتر بوده است و سیاست پولی آن موثرتر بوده است. اما در هر صورت یورو در حال حاضر از حمایت قابل توجهی از چشم انداز نرخ های بالاتر برخوردار است.

البته شایان ذکر است که بازارها به قیمت گذاری در یک افزایش دیگر نرخ بهره آمریکا در ماه آینده بسیار نزدیک هستند، بنابراین گاوهای یورو باید با احتیاط همراه باشند. نظرسنجی احساسات مصرف کننده را از نزدیک تماشا کردم. با این حال، این ممکن است به تنهایی برای ضربه زدن به هفته پرفروش یورو کافی نباشد.

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

نمودار با استفاده از نمای معاملاتی گردآوری شده است

افزایش روز پنجشنبه یورو/دلار آمریکا، آن را بیشتر از یک خط روند صعودی که در حال حاضر به شدت در حال افزایش بود، از پایین‌ترین نقطه ژوئن و 7 ژوئن بالاتر برده و آن را به یک باند معاملاتی بازگردانده است که با حداقل بسته شدن 11 می 1.09124 و حداکثر بسته شدن 3 می 1.10613 محدود شده است. دومی یک اوج نزدیک به پانزده ماه بود.

واضح است که این احتمال وجود دارد که گاوها از نظر فنی و شاید از نظر بنیادی کمی جلوتر از خودشان باشند. با این حال، جالب است که ببینیم آیا یورو می تواند تا پایان این هفته در این گروه باقی بماند یا خیر. اگر بتواند، گاوها ممکن است پایگاهی به اندازه کافی محکم بسازند تا شاهد به چالش کشیدن دوباره آن اوج های اخیر، احتمالاً در هفته آینده باشند.

پشتیبانی روانی واضحی در دسته 1.09 وجود دارد، اما این بسیار به بازار فعلی نزدیک است. پایین تر از آن، باید در منطقه 1.0860 از 15 تا 17 می، و در صورت تسلیم شدن، پشتیبانی خط روند در 1.08214 وجود داشته باشد.

شاخص احساسات خود IG، معامله‌گران را نسبت به سودهای بیشتر از اینجا کمی محتاط می‌داند، به طوری که 63 درصد از آنها کوتاهی خالص دارند. این ممکن است نشان‌دهنده چیزی جدی‌تر از خرید بیش از حد احتمالی باشد که شاخص‌های قدرت نسبی آن را نشان می‌دهند. اما افراد غیرمتعهد ممکن است بخواهند مدتی صبر کنند و ببینند که آیا سودهای این هفته باقی می ماند یا خیر.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -32٪ 35% -2٪
هفتگی -31٪ 8% -12%

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.