یورو پس از داده های مربوط به فعالیت های تجاری کاهش می یابد، چشم به بانک های مرکزی است

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: در این تصویر 28 فوریه 2013، زنی در توکیو اسکناس های 10000 ینی ژاپنی را می شمارد. رویترز/شوهی میانو/تصویر نوشته تام وستبروک و آلون جان سیدنی/لندن (رویترز) – پس از آنکه داده‌های مربوط به فعالیت در اقتصادهای کلیدی بسیار ضعیف‌تر از حد انتظار بود، یورو در روز دوشنبه کاهش یافت

کد خبر : 378889
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
یورو پس از داده های مربوط به فعالیت های تجاری کاهش می یابد، چشم به بانک های مرکزی است

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: در این تصویر 28 فوریه 2013، زنی در توکیو اسکناس های 10000 ینی ژاپنی را می شمارد. رویترز/شوهی میانو/تصویر

نوشته تام وستبروک و آلون جان

سیدنی/لندن (رویترز) – پس از آنکه داده‌های مربوط به فعالیت در اقتصادهای کلیدی بسیار ضعیف‌تر از حد انتظار بود، یورو در روز دوشنبه کاهش یافت و بازارها را در آغاز هفته مملو از جلسات بانک‌های مرکزی که در آن سرمایه‌گذاران انتظار افزایش نرخ بهره را در اروپا و ایالات متحده دارند، لرزاند.

پس از اینکه داده‌های PMI نشان داد فعالیت‌های تجاری در فرانسه و آلمان منقبض شده است، واحد پول رایج اروپا با 0.43 درصد کاهش به 1.1076 دلار رسید.

سایمون هاروی، رئیس تجزیه و تحلیل FX در مونکس اروپا، گفت که رشد آهسته‌تر منطقه یورو احتمال «سرمایه‌های ورودی مورد نیاز برای بازگرداندن یورو به محدوده‌های 1.12 تا 1.20 دلاری قبل از جنگ اوکراین را کاهش می‌دهد».

در این هفته سرمایه‌گذاران چیزهای بیشتری را تماشا می‌کنند – فدرال رزرو در روز چهارشنبه جلسه خود را به پایان می‌رساند، پس از آن بانک مرکزی اروپا (ECB) یک روز بعد و بانک ژاپن در روز جمعه، و همچنین درآمدهای بسیاری از شرکت‌های سنگین‌وزن.

سرمایه گذاران انتظار دارند که بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو نرخ بهره را 25 واحد پایه افزایش دهند و تمرکز در هر دو مورد روی سیگنال هایی است که در جلسات سپتامبر ارسال می کنند. نرم‌شدن گیج‌های تورم ممکن است به اتاق فدرال رزرو اجازه دهد تا به مکث اشاره کند.

باب ساویج، رئیس استراتژی بازارها در BNY Mellon (NYSE:) گفت: «هفته گذشته بازارها به سناریوی فرود نرم برای بازارهای ایالات متحده اعتقاد داشتند که در آن (فدرال رزرو) به افزایش های خود پایان می دهد … و سپس شاهد کاهش مداوم شاخص قیمت مصرف کننده بدون رکود خواهیم بود.

معامله گران می گویند که بانک ژاپن از بین سه بانک مرکزی احتمالاً با تغییر در سیاست کنترل منحنی بازده به عنوان یک احتمال، یک شگفتی در بازار ایجاد می کند.

ین آخرین بار در روز با کاهش 0.28 درصدی به 141.45 ین و یورو با 0.6 درصد کاهش به 156.7 ین رسید.

جمعه گذشته، پس از گزارش رویترز مبنی بر اینکه بانک ژاپن تمایل دارد سیاست کنترل منحنی بازده خود را بدون تغییر نگه دارد، واحد پول ژاپن به 141.92 در هر دلار سقوط کرد، همچنین بر روی ضربدرها کاهش یافت.

تحلیلگران در Commonwealth Bank of Australia (OTC:) نوشتند: “اگر BOJ برنامه YCC خود را تعدیل کند، بازارهای مالی بدون توجه به منطق BOJ، احتمالاً آن را به عنوان شروع یک چرخه تشدید سیاست ها در نظر خواهند گرفت. تحت چنین سناریویی ما در نظر می گیریم و می توانیم حدود 2 تا 4 ین را در روز از دست بدهیم.”

پوند در 1.2849 دلار ثابت بود، فرانک سوئیس به 0.8677 در هر دلار نرم شد و همه اینها 0.22 درصد افزایش را در 101.3 باقی گذاشت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.