یورو نزدیک به اوج یک ساله خود با فشار ریسک های اقتصادی آمریکا بر دلار توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. اسکناس‌های دلار آمریکا و یورو در این تصویر دیده می‌شوند که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر نوشته کوین باکلند توکیو (رویترز) – در حالی که اقتصاد مقاومتی اروپا با خطرات سرایت بانکی در ایالات متحده، بن بست سقف بدهی و رکود بالقوه در تضاد بود، یورو در برابر

کد خبر : 351534
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۴۴
یورو نزدیک به اوج یک ساله خود با فشار ریسک های اقتصادی آمریکا بر دلار توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. اسکناس‌های دلار آمریکا و یورو در این تصویر دیده می‌شوند که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

نوشته کوین باکلند

توکیو (رویترز) – در حالی که اقتصاد مقاومتی اروپا با خطرات سرایت بانکی در ایالات متحده، بن بست سقف بدهی و رکود بالقوه در تضاد بود، یورو در برابر دلار در نزدیکی بالاترین سطح یک سال اخیر خود قرار گرفت.

این ارز حساس به ریسک تلاش کرد تا بالاتر از مرز کلیدی 66 سنت باقی بماند، در حالی که بیت کوین ارز دیجیتال پیشرو به دنبال نوسانات وحشیانه در جلسه قبل، جایگاه خود را در حدود 29400 دلار پیدا کرد.

ین در یک الگوی نگهداری بود زیرا بانک مرکزی ژاپن یک جلسه سیاست گذاری دو روزه را آغاز کرد، اولین جلسه در زمان فرماندار جدید کازوئو اوئدا.

واحد پول اروپا با 0.05 درصد افزایش به 1.10415 دلار رسید و به سمت اوج یک شبه 1.1096 دلار بازگشت که بالاترین رقم از آوریل سال گذشته است.

ارزش دلار – که ارزش دلار را در برابر شش همتای اصلی خود اندازه‌گیری می‌کند که یورو بیشترین وزن را دارد – پس از افت 0.42 درصدی در روز چهارشنبه، زمانی که به پایین‌ترین حد دو هفته‌ای 101.00 رسید، در 101.41 تغییر چندانی نداشت.

آلمان روز چهارشنبه مجدداً پیش‌بینی‌های رشد خود را اصلاح کرد و یک نظرسنجی نشان داد که اعتماد مصرف‌کننده ادامه دارد.

در مقابل، مخارج کالاهای سرمایه ای ایالات متحده بیش از حد انتظار در آخرین داده ها یک شبه کاهش یافت و بر نگرانی ها در مورد رکود افزود. خلق و خوی کمکی نکرد بانک اول جمهوری ادامه رکود (NYSE:) یا ادامه مشاجره بر سر افزایش سقف بدهی ایالات متحده.

کریستینا کلیفتون، استراتژیست ارشد ارزی در Commonwealth Bank of Australia (OTC:) در یکی از مشتریان خود نوشت: «اقتصاد انعطاف‌پذیر منطقه یورو در کنار تورم زمینه‌ای که همچنان در حال افزایش است و نه کاهش می‌یابد، می‌تواند باعث شود که بانک مرکزی اروپا موضع جنگ طلبانه خود را حفظ کند و از یورو حمایت کند. توجه داشته باشید.

کلیفتون گفت، در عین حال، تورم ایالات متحده یک گسست سرسختانه با رشد را نشان می دهد و فشار را بر کمیته بازار باز فدرال برای تشدید بیشتر سیاست ها حفظ می کند.

خطر افزایش بیش از یک بار نرخ بهره صندوق های (فدرال رزرو) یک خطر صعودی برای دلار در ماه های آینده است.

معامله گران در حال حاضر 80 درصد احتمال افزایش یک چهارم امتیازی دیگر در 3 مه را دارند، اما این به عنوان اوج محتمل در نظر گرفته می شود و تا پایان سال دو ربع کاهش قیمت دارد.

تونی سیکامور، تحلیلگر IG نیز ریسک‌ها را به سمت نزول یورو در برابر دلار می‌بیند. او در گزارشی نوشت تا زمانی که این جفت در زیر مقاومت ماهانه در حدود 1.1075 باشد، “در برابر عقب نشینی تا 1.0800 آسیب پذیر است.”

در همین حال، دلار با تغییر کمی در 133.63 ین بود. توافق بازار بر این است که Ueda تنظیمات سیاست فوق العاده آسان را بدون تغییر در روز جمعه رها خواهد کرد، اما هیچ کس حاضر نیست غافلگیری دیگری مانند دوبرابر شدن شوک باند بازده اوراق قرضه 10 ساله در دسامبر را رد کند.

معامله گران دلار استرالیا مطمئن تر هستند که بانک مرکزی استرالیا پس از اندکی نرمی در داده های تورم مصرف کننده در روز چهارشنبه، نرخ ها را برای دومین جلسه هفته آینده بدون تغییر نگه می دارد.

این ارز در روز پنجشنبه پس از کاهش به 0.6592 دلار به پایین ترین سطح 1.2 ماهه در جلسه قبل، در 0.6603 دلار ثابت بود.

پس از روزی که تا 30022 دلار جهش کرد، به حدود 29060 دلار رسید و سپس به 27242 دلار کاهش یافت.

Sycamore از IG می‌گوید که قدرت اولیه ناشی از نگرانی‌های بانکی ایالات متحده بود، اما بازار “ظاهراً به دلیل یک سفارش فروش بزرگ به وحشت افتاد.”

در صورتی که بیت کوین بتواند بالای 25000 دلار باقی بماند، Sycamore انتظار دارد که این توکن در این ماه به 31035 دلار برسد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.