یورو شکننده است زیرا فدرال رزرو افزایش می یابد، خطرات گاز سنگین می شود

[ad_1] یورو در یک شبه حدود 1 درصد کاهش یافت و به 1.0108 دلار رسید که بیشترین کاهش از 11 جولای بود و در معاملات اولیه آسیا با 1.0139 دلار ثابت بود. رشد اروپا در برابر عرضه گاز روسیه که از زمان آغاز جنگ اوکراین به یک خطر بزرگ تبدیل شده است، آسیب پذیر است.

کد خبر : 234122
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
یورو شکننده است زیرا فدرال رزرو افزایش می یابد، خطرات گاز سنگین می شود

[ad_1]

یورو در یک شبه حدود 1 درصد کاهش یافت و به 1.0108 دلار رسید که بیشترین کاهش از 11 جولای بود و در معاملات اولیه آسیا با 1.0139 دلار ثابت بود. رشد اروپا در برابر عرضه گاز روسیه که از زمان آغاز جنگ اوکراین به یک خطر بزرگ تبدیل شده است، آسیب پذیر است.

جریان در امتداد لوله نورد استریم از روسیه به آلمان در روز سه‌شنبه کاهش یافت و روز چهارشنبه کاهش بیشتری خواهد داشت.

کریستینا کلیفتون، استراتژیست ارزی در بانک Commonwealth استرالیا گفت: «تامین انرژی احتمالاً در ماه‌های آینده یک مسئله کلیدی برای اقتصاد اروپا باقی خواهد ماند. “یورو می تواند کمتر از ارزش برابری معامله شود، بیش از اینکه به طور خلاصه (و) زودتر از دیرتر معامله شود.”

پیش از اعلام سیاست فدرال رزرو در ساعت 18:00 به وقت گرینویچ، حرکات در جاهای دیگر محدود شده است. ین در 136.98 در هر دلار ثابت بود. دلار استرالیا و نیوزلند در معاملات اولیه اندکی افزایش یافتند، اما در زیر سطوح سه شنبه نگه داشتند. پوند در 1.2048 دلار در نوسان بود.

تحلیلگران می گویند که اگر آمار تورم در ساعت 0130 GMT افزایش یابد، دلار استرالیا ممکن است افزایش یابد. انتظار می‌رود تورم کل به بالاترین میزان در سه دهه گذشته یعنی 6.2 درصد برسد. استرالیا آخرین بار با 0.2 درصد افزایش به 0.6950 دلار رسید و کیوی با 0.2 درصد افزایش به 0.6243 دلار رسید.

بازارها در اواخر روز چهارشنبه با 75 واحد افزایش قیمت فدرال رزرو، با احتمال 13 درصدی برای افزایش 100 بشکه ای بزرگ، قیمت گذاری کردند.

همچنین تمرکز بر کنفرانس خبری در ساعت 1830 به وقت گرینویچ برای هرگونه اشاره ای مبنی بر اینکه عزم سیاست گذاران برای افزایش بیشتر با کاهش رشد کاهش می یابد، خواهد بود.

گالوین چیا، استراتژیست بازارهای نوظهور در NatWest Markets می گوید: «این بیشتر یک انتظار و دید است تا انتظار یک شگفتی بزرگ.

او انتظار دارد که دلار آمریکا در درازمدت تحت حمایت جریان های پناهگاه امن باقی بماند، در حالی که چشم انداز جهانی تاریک شده است.

داده های یک شبه نشان داد که اعتماد مصرف کننده ایالات متحده به پایین ترین سطح 1-1/2 سال گذشته و فروش خانه های جدید کاهش یافته است، در حالی که سهام والمارت پس از صدور هشدار سود توسط خرده فروش کاهش یافت.

هفته گذشته داده های تولید اروپا نرم بود.

چیا گفت: «خطرات نزولی برای رشد منطقه یورو و نگرانی‌های رشد گسترده‌تر در سطح جهانی، نشان دهنده قدرت بیشتر دلار است.

شاخص دلار آمریکا روی 107.08 قرار گرفت که خیلی کمتر از بالاترین رقم 20 ساله اواسط جولای 109.290 بود. یک شبه 0.64 درصد افزایش یافت و سه جلسه متوالی کاهش یافت.

(گزارش توسط Rae Wee؛ ویرایش توسط Sam Holmes)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.