یورو/دلار در حوالی 1.0800 فروکش کرد، زیرا خرس ها در هفته به زیر 1.0806 بسته می شوند.

[ad_1] یورو در معاملات پرتلاطم به سختی کاهش می یابد زیرا بازارهای مالی بسته هستند. یک بانک مرکزی اروپای ضعیف، یورو/دلار آمریکا را به سمت پایین‌ترین سطح YTD در 1.0757 کاهش داد. شاخص دلار آمریکا هفته را با افزایش 0.68 درصدی به پایان می رساند. پیش بینی قیمت EUR/USD: بسته شدن هفتگی زیر 1.0806 ممکن

کد خبر : 194093
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
یورو/دلار در حوالی 1.0800 فروکش کرد، زیرا خرس ها در هفته به زیر 1.0806 بسته می شوند.

[ad_1]

  • یورو در معاملات پرتلاطم به سختی کاهش می یابد زیرا بازارهای مالی بسته هستند.
  • یک بانک مرکزی اروپای ضعیف، یورو/دلار آمریکا را به سمت پایین‌ترین سطح YTD در 1.0757 کاهش داد.
  • شاخص دلار آمریکا هفته را با افزایش 0.68 درصدی به پایان می رساند.
  • پیش بینی قیمت EUR/USD: بسته شدن هفتگی زیر 1.0806 ممکن است در را به سوی 1.0636 باز کند.

در روز جمعه، EUR/USD در میان یک جلسه معاملاتی کسل کننده به دلیل جمعه عید پاک، سقوط کرد. واحد پول رایج در زمان نگارش مقاله با 0.18 درصد کاهش با 1.0808 معامله می شود.

سقوط یورو پس از شکست بانک مرکزی اروپا (ECB) در ارائه یک شیب تندروانه در تصمیم سیاست پولی روز پنجشنبه ادامه دارد که می‌توانست ارز مشترک را در برابر همتایان خود افزایش دهد. در همین حال، شاخص دلار آمریکا، معیاری از ارزش دلار آمریکا در برابر سبدی از شش ارز، تقریبا ثابت است، اگرچه 0.03 درصد افزایش یافته و به 100.507 رسیده است.

ECB نرخ ها را بدون تغییر نگه داشت و چشم داشت که APP را تا سه ماهه سوم به پایان برساند

روز پنجشنبه، بانک مرکزی اروپا از تصمیم سیاست پولی خود برای دست نخورده نگه داشتن نرخ ها پرده برداری کرد و سه خرید آخر اوراق قرضه برنامه خرید دارایی (APP) را اعلام کرد. بانک مرکزی اروپا گفت که خریدهای خالص ماهانه تحت برنامه APP در آوریل به 40 میلیارد یورو، در ماه مه 30 میلیارد یورو و در ژوئن 20 میلیارد یورو خواهد رسید.

معامله گران EUR/USD بیانیه سیاست پولی را در بحبوحه فقدان تعهد نسبت به انقباضات آتی، بدبینانه تلقی کردند. این جفت به سمت 1.0757 سقوط کرد، پایین ترین سطح YTD، آخرین بار در آوریل 2020 مشاهده شد.

در کنفرانس مطبوعاتی خانم لاگارد هیچ اشاره ای در مورد افزایش نرخ ها ارائه نشد، هرچند وی تاکید کرد که تکمیل برنامه خرید اوراق قرضه قبل از افزایش نرخ الزامی است. کریستین لاگارد اظهار داشت که ریسک‌های چشم‌انداز تورم در کوتاه‌مدت به سمت بالا متمایل می‌شوند و افزود که APP بسیار “احتمال دارد” در سه ماهه سوم پایان یابد. رئیس بانک مرکزی اروپا اظهار داشت که تورم ناشی از قیمت انرژی است و در بسیاری از بخش ها تشدید شده است. او پیش بینی می کند که رشد در سه ماهه اول 2022 ضعیف باقی می ماند.

در همین حال، یک نظرسنجی بانک مرکزی اروپا گزارش داد که شاخص هماهنگ قیمت‌های مصرف‌کننده (HICP)، شاخصی برای اندازه‌گیری تورم در اتحادیه اروپا، در سال 2022 6 درصد و در سال 2023 2.4 درصد است. همین نظرسنجی همچنین انتظارات رشد را گزارش کرد. افراد مورد بررسی پیش بینی کردند که تولید ناخالص داخلی (GDP) در سال 2022 به 2.9 درصد، در سال 2023 به 2.3 درصد و تا سال 2024 به 1.8 درصد برسد.

همچنین بخوانید:

سند اقتصادی منطقه یورو ارقام تورم فرانسه و ایتالیا در ماه مارس را نشان می دهد. تورم فرانسه با اجماع مطابقت داشت، در حالی که تورم ایتالیا نشان داد که قیمت ها کمتر از حد انتظار افزایش یافته است. در سراسر حوضچه، تولید صنعتی ایالات متحده در ماه مارس 0.9٪ افزایش یافت، بالاتر از 0.4٪، در حالی که شاخص تولید ایالت نیویورک به شدت به 24.6 جهش کرد و تخمین 0.5 را شکست.

پیش بینی قیمت EUR/USD: چشم انداز فنی

نمودار هفتگی EUR/USD نشان می دهد که روند نزولی ممکن است بیشتر گسترش یابد، اگرچه بسته شدن زیر 1.0806 ممکن است در را به سمت پایین ترین سطح مارس 2020 در 1.0636 باز کند. همانطور که گفته شد، اولین حمایت EUR/USD 1.0757 خواهد بود. نقض دومی باعث می شود چرخه آوریل 2020 در 1.0727 و به دنبال آن 1.0636 فوق الذکر قرار گیرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.