یورو/دلار آمریکا پس از تصمیم بانک مرکزی اروپا افزایش یافت، یورو/ین به بالاترین حد 15 سال رسید

[ad_1] پیش بینی یورو: یورو/دلار آمریکا به دنبال تصمیم سیاست بانک مرکزی اروپا جهش کرد و یک خط روند اصلی را دوباره به دست گرفت. در همین حال، EUR/JPY به بالاترین سطح خود در نزدیک به 15 سال اخیر رسیده است بانک مرکزی اروپا نرخ بهره را 25 واحد افزایش داد و آن را افزایش

کد خبر : 361270
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۵۸
یورو/دلار آمریکا پس از تصمیم بانک مرکزی اروپا افزایش یافت، یورو/ین به بالاترین حد 15 سال رسید

[ad_1]

پیش بینی یورو:

  • یورو/دلار آمریکا به دنبال تصمیم سیاست بانک مرکزی اروپا جهش کرد و یک خط روند اصلی را دوباره به دست گرفت. در همین حال، EUR/JPY به بالاترین سطح خود در نزدیک به 15 سال اخیر رسیده است
  • بانک مرکزی اروپا نرخ بهره را 25 واحد افزایش داد و آن را افزایش داد تورم پیش بینی ها، سیگنال سفت شدن بیشتر در افق است
  • یوروتعصب فنی ‘s در برابر برخی از همتایان برتر خود سازنده تر شده است

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: چشم انداز ین ژاپن بر موضع بانک مرکزی ژاپن استوار است. USD/JPY روی Blast Off تنظیم می شود؟

به دنبال اعلام سیاست پولی بانک مرکزی اروپا، یورو در سراسر جهان در روز پنجشنبه تقویت شد. در معاملات اواخر بعد از ظهر، EUR/USD حدود 1.10 درصد افزایش یافت و به 1.0945 دلار رسید که قوی ترین سطح آن در پنج هفته گذشته است. در همین حال، EUR/JPY حتی بهتر عمل کرد، با 1.25% افزایش به 153.55 ین، بالاترین امتیاز در 15 سال گذشته، یک دستاورد قابل توجه برای ارز مشترک.

با تمرکز بر رانندگان، حرکت امروز را می توان تا حدی به بانک مرکزی اروپا نسبت داد. این بانک هزینه های استقراض را 25 واحد در هر واحد افزایش داد و نرخ تسهیلات سپرده خود را به 3.50 درصد رساند – سطحی غیرقابل مشاهده در بیش از دو دهه. این موسسه همچنین پیش‌بینی تورم خود را برای سال‌های 2023، 2024 و 2025 با یک دهم درصد اصلاح کرد و به ترتیب به 5.4، 3.0 و 2.2 درصد رساند.

پرزیدنت لاگارد در رابطه با چشم انداز سیاست ها خاطرنشان کرد که زمینه بیشتری برای پوشش برای بازگرداندن ثبات قیمت وجود دارد و با توجه به اینکه پیش بینی می شود CPI برای مدت طولانی بالا بماند، سیاست گذاران “به احتمال زیاد” افزایش دیگری را در نشست جولای ارائه خواهند کرد. این رهنمود باعث شد تا چرخه پیاده‌روی مجدد مورد ارزیابی قرار گیرد، با مبادله‌هایی که احتمال 80 درصد رسیدن نرخ‌ها به 4 درصد را تا اکتبر تعیین می‌کنند.

در حالی که در حال حاضر فضایی وجود دارد که انتظارات نرخ بهره کمی بالاتر رود، با توجه به افزایش ریسک‌های اقتصادی نزولی، مسیر صعودی محدود خواهد بود. به عنوان مثال، اگر اقتصاد اتحادیه اروپا در تابستان به وخامت خود ادامه دهد، معامله گران می توانند پس از نشست ژوئیه شروع به کاهش شرط بندی کنند و باعث ایجاد باد مخالف برای یورو، به ویژه در برابر دلار آمریکا شود.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله EUR/USD

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

چشم انداز فنی EUR/USD پس از رالی اخیر بهبود یافته است. نمودار زیر دو پیشرفت صعودی کلیدی را نشان می‌دهد: 1) این جفت ارز خط روندی را که از اواخر سال گذشته آن را بالاتر می‌برد، پس گرفته است، و 2) قیمت‌ها از میانگین متحرک ساده 50 روزه شکسته‌اند.

با توجه به وضعیت اقتصادی، EUR/USD می تواند در کوتاه مدت به روند صعودی خود ادامه دهد، اما برای انجام این کار باید هفته را بالای 1.0915 ببندد. اگر این کار را انجام دهد، علاقه خرید می تواند شتاب بیشتری پیدا کند و راه را برای صعود به سمت اوج های سال 2023 نزدیک به 1.1090 هموار کند. در قدرت بیشتر، تمرکز به سطح روانی 1.1200 تغییر خواهد کرد.

از سوی دیگر، اگر EUR/USD نتواند شکست اخیر را حفظ کند و به زیر 1.0915 و سپس 1.0855 سقوط کند، فروشندگان می توانند به بازار بازگردند و زمینه را برای عقب نشینی به سمت 1.0790/1.0755 فراهم کنند. در حالی که ممکن است قیمت ها قبل از بازگشت مجدد، پایه ای را در اطراف این سطوح ایجاد کنند، شکست احتمالاً شاهد آزمایش مجدد پایین ترین سطح ماه می باشد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -21٪ 15% -3٪
هفتگی -30٪ 9% -11٪

نمودار فنی EUR/USD

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار شرح به طور خودکار با اطمینان کم تولید می شود

نمودار فنی EUR/USD با استفاده از TradingView تهیه شده است



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.