یورو/دلار آمریکا سود خود را تسلیم کرد، اما همچنان به 1.1000 نگاه می کند، زیرا به نظر می رسد افزایش نرخ بهره از بانک مرکزی اروپا تایید می کند.

[ad_1] اشتراک گذاری: EUR/USD اکثر سودهای روزانه خود را تسلیم کرد زیرا شاخص USD حمایت متوسطی پیدا کرد. شاخص دلار در روز چهارشنبه پس از اظهارنظرهای نادرست سیاستگذاران فدرال رزرو به شدت تحت تاثیر قرار گرفت. فشار قیمت ها در منطقه یورو به شدت کاهش یافته است، اما همچنان سه برابر نرخ مورد

کد خبر : 364682
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۴۶
یورو/دلار آمریکا سود خود را تسلیم کرد، اما همچنان به 1.1000 نگاه می کند، زیرا به نظر می رسد افزایش نرخ بهره از بانک مرکزی اروپا تایید می کند.

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • EUR/USD اکثر سودهای روزانه خود را تسلیم کرد زیرا شاخص USD حمایت متوسطی پیدا کرد.
  • شاخص دلار در روز چهارشنبه پس از اظهارنظرهای نادرست سیاستگذاران فدرال رزرو به شدت تحت تاثیر قرار گرفت.
  • فشار قیمت ها در منطقه یورو به شدت کاهش یافته است، اما همچنان سه برابر نرخ مورد نیاز 2 درصد است.

جفت ارز EUR/USD اکثر سودهای روزانه اضافه شده در جلسه آسیایی را تسلیم کرده است. جفت ارز اصلی در حالی که تلاش می کند مقاومت روانی 1.1000 را بازپس گیرد، با فشار فروش مواجه شده است. اواخر چهارشنبه، جفت ارز مشترک یک افزایش عمودی را گزارش کرد که با فروش شاخص دلار آمریکا (DXY) حمایت شد.

معاملات آتی S&P500 در آسیا ضررهایی را به همراه داشته است، نشانه‌های منفی نقل شده در روز چهارشنبه مشاهده شد. روز چهارشنبه، سهام ایالات متحده با فشار شدیدی مواجه شد، زیرا شهادت جسورانه ژروم پاول، رئیس فدرال رزرو (فدرال رزرو) به شدت بر سهام آگاه از فناوری تأثیر گذاشت.

شاخص USD پس از فرورفتن در نزدیکی حمایت حیاتی خود یعنی 102.00 به دنبال حمایت است. جذابیت برای شاخص USD به شدت محو شد زیرا شهادت فدرال‌رزرو پاول به سرمایه‌گذاران در مورد اقدامات بیشتر سیاست شفافیت داد. جروم پاول اظهار داشت که اکثریت سیاست گذاران طرفدار افزایش نرخ بهره در سال جاری هستند. تمرکز بانک مرکزی این است که تورم را به 2 درصد کاهش دهد اما راه زیادی در پیش دارد.

کاتالیزور اصلی که بر شاخص دلار آمریکا فشار وارد کرده است، اظهارنظرهای نابجای سیاستگذاران فدرال رزرو است. رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، اشاره کرد که بانک مرکزی نباید بیشتر از این نرخ بهره را افزایش دهد در غیر این صورت خطر “بی مورد” از بین بردن قدرت اقتصاد را به همراه خواهد داشت. در حالی که رئیس بانک فدرال فدرال شیکاگو، آستن گولزبی، از اجازه دادن به نرخ‌های بهره فعلی برای نشان دادن تأثیر خود بر اقتصاد، به زمان نیاز داشت.

در جبهه منطقه یورو، زمینه افزایش بیشتر نرخ بهره از سوی بانک مرکزی اروپا (ECB) به خوبی پشتیبانی می شود زیرا تورم بالای 6 درصد تایید شده است. بدون شک، فشار قیمت ها به شدت کاهش یافته است، اما همچنان سه برابر نرخ مورد نیاز 2 درصد است. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، قبلاً افزایش نرخ بهره را در نشست جولای تایید کرده است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.