یورو/دلار آمریکا در میان مشکلات پیش‌فرض آمریکا و شرط‌بندی‌های جنگ‌طلبانه بانک مرکزی اروپا، CPI منطقه یورو به قیمت 1.1000 خواهد رسید.

[ad_1] اشتراک گذاری: یورو/دلار آمریکا برای چاپ سودهای ملایم در حالی که روند نزولی سه روزه را کاهش می‌دهد، قیمت پیشنهادی را دریافت می‌کند. مذاکرات انقضای سقف بدهی ایالات متحده، رهایی از مشکلات بانک فرست ریپابلیک به بازدهی نزولی می پیوندد تا بر دلار آمریکا تاثیر بگذارد. در حالی که HICP و CPI

کد خبر : 353837
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۲۷
یورو/دلار آمریکا در میان مشکلات پیش‌فرض آمریکا و شرط‌بندی‌های جنگ‌طلبانه بانک مرکزی اروپا، CPI منطقه یورو به قیمت 1.1000 خواهد رسید.

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • یورو/دلار آمریکا برای چاپ سودهای ملایم در حالی که روند نزولی سه روزه را کاهش می‌دهد، قیمت پیشنهادی را دریافت می‌کند.
  • مذاکرات انقضای سقف بدهی ایالات متحده، رهایی از مشکلات بانک فرست ریپابلیک به بازدهی نزولی می پیوندد تا بر دلار آمریکا تاثیر بگذارد.
  • در حالی که HICP و CPI در منطقه یورو در حال نزدیک شدن است، با وجود اعداد رشد متفاوت، یورو مذاکرات جنگ طلبانه ECB را تشویق می کند.
  • سفارشات کارخانه ای ایالات متحده، کاتالیزورهای ریسک نیز برای جهت گیری های روشن قبل از تصمیمات سیاست پولی فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا مهم هستند.

EUR/USD عقب نشینی دلار آمریکا را تشویق می کند تا یک روند نزولی سه روزه نزدیک به 1.0990 در اوایل صبح روز سه شنبه در اروپا ثبت شود. با انجام این کار، جفت یورو همچنین از اضطراب بازار پیش از انتشار داده های کلیدی تورم منطقه یورو در بحبوحه بازگشت معامله گران این بلوک پس از یک آخر هفته طولانی سود می برد.

شایان ذکر است که به نظر می رسد مذاکرات پیرامون نکول ایالات متحده و شرط های جنگ طلبانه فدرال رزرو، و همچنین در مورد رشد چین و تنش چین و آمریکا، سوگیری مثبت بازار دلار آمریکا را به چالش می کشد. دلیل آن را می‌توان به آمادگی مقامات بانک مرکزی اروپا (ECB) برای حفظ افزایش نرخ بهره و نیز رد مشکلات رکود اقتصادی مرتبط دانست، حتی اگر آخرین تولید ناخالص داخلی (GDP) برای منطقه یورو و آلمان ملایم‌تر به نظر برسد.

با این حال، وزارت خزانه داری ایالات متحده با به جلو کشیدن تاریخ تمام شدن وجوه برای تطبیق با تعهدات در صورت عدم تغییر سقف بدهی فعلی، تا 1 ژوئن از ژوئیه که قبلاً اعلام شده بود، ترس از نکول ایالات متحده را تجدید کرد. پس از آن، رویترز با انتشار اخباری حاکی از تلاش چاک شومر، رهبر اکثریت سنای ایالات متحده برای یک روند سریع برای بررسی تعلیق دو ساله سقف بدهی فدرال بود. علاوه بر این، صحبت‌های مربوط به تماس جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده با چهار دیپلمات ارشد آمریکایی و ترتیب دادن ملاقاتی در 9 مه نیز به گوش می‌رسد.

در جاهای دیگر، رهایی از موضوع بانک فرست ریپابلیک ایالات متحده به معامله گران اجازه داد تا کمی نفس بکشند، زیرا تنظیم کننده های ایالات متحده دارایی های بانک فرست ریپابلیک را توقیف کرده و آنها را به یک خریدار جدید، یعنی جی پی مورگان فروختند.

از سوی دیگر، آخرین اظهارات China Beige Book (CBB) که نشان می‌دهد داده‌های جدید اولین شواهد از بهبود واقعی سال 2023 در کشور اژدها را ارائه می‌دهد، به نظر تحلیلگران CBB، به نفع خوش‌بینان EUR/USD است. با این حال، Axios با سرفصل هایی منتشر شد که نشان می داد متحدان ایالات متحده آماده سازی برای جنگ ایالات متحده و چین بر سر تایوان هستند، که به نوبه خود خرس های یورو را از طریق تقاضای بهشت ​​دلار آمریکا امیدوار نگه می دارد.

شایان ذکر است که سرنخ‌های خوش‌بینانه تورم روز جمعه ایالات متحده از طریق شاخص قیمت Core PCE به داده‌های PMI عمدتاً قوی‌تر روز دوشنبه ایالات متحده می‌پیوندند تا سوگیری جنگ‌طلب در مورد فدرال رزرو (فدرال رزرو) را تقویت کنند و بر احساسات تأثیر بگذارند. در همین راستا، انتظارات تورمی ایالات متحده مطابق با نرخ تورم سربه سر 10 و 5 ساله از داده های فدرال رزرو سنت لوئیس (FRED) است.

در مقابل این پس‌زمینه، S&P 500 Futures پس از عقب‌نشینی از بالاترین سطح سه ماهه، با کاهش 0.10 درصدی روزانه نزدیک به 4182 تا زمان انتشار، زیان ملایمی را چاپ می‌کند. در همین راستا، بازدهی اوراق قرضه 10 ساله و دو ساله خزانه داری آمریکا از بالاترین سطح یک هفته ای به 3.55 درصد و حداکثر 4.13 درصد کاهش یافته است.

با نگاهی به آینده، خرده فروشی آلمان در ماه مارس و نظرسنجی فرود بانک ECB ممکن است معامله گران جفت EUR/USD را پیش از اولین قرائت شاخص تورم کلیدی منطقه یورو در ماه آوریل، یعنی شاخص هماهنگ قیمت های مصرف کننده (HICP) سرگرم کند. با توجه به ارقام بدون تغییر احتمالی، هر گونه غافلگیری منفی در یادآوری خرس های EUR/USD در میان شرط های جنگ طلب فدرال رزرو دریغ نخواهد کرد. در این صورت، سفارش‌های کارخانه امروز ایالات متحده برای ماه مارس، که انتظار می‌رود 0.8% نسبت به -0.7% قبل افزایش یابد، می‌تواند جهت روشنی را پیش از نشست‌های سیاست پولی روز چهارشنبه FOMC و ECB در روز پنجشنبه ارائه دهد.

تحلیل تکنیکال

علیرغم بازگشت دیرهنگام، EUR/USD شکست نزولی روز قبل از یک خط حمایتی شیبدار صعودی را از اواخر مارس حفظ کرد، اکنون مقاومت فوری نزدیک به 1.1010 است، که به نوبه خود به نوسانگرهای نزولی می پیوندد تا به نفع فروشندگان جفت یورو باشد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.