یورو/دلار آمریکا در میان شروعی آرام برای یک هفته بزرگ، در بالاترین حد هفتگی بالای 1.0950 قرار دارد.

[ad_1] اشتراک گذاری: EUR/USD بازگشت روز جمعه به بالاترین حد هفتگی را تا 1.0950 حفظ می کند. آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده، چشم انداز افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را تحت تاثیر قرار می دهد. تمرکز روی نظرسنجی ZEW آلمان و داده های CPI ایالات متحده در این هفته تغییر می کند. EUR/USD

کد خبر : 372651
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۵۷
یورو/دلار آمریکا در میان شروعی آرام برای یک هفته بزرگ، در بالاترین حد هفتگی بالای 1.0950 قرار دارد.

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • EUR/USD بازگشت روز جمعه به بالاترین حد هفتگی را تا 1.0950 حفظ می کند.
  • آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده، چشم انداز افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • تمرکز روی نظرسنجی ZEW آلمان و داده های CPI ایالات متحده در این هفته تغییر می کند.

EUR/USD در بالای 1.0950 ثابت می ماند و نزدیک به بالاترین سطح هشت روزه 1.0975 که در روز جمعه تنظیم شده بود، قرار دارد. این جفت در حال تثبیت سودهای هفته گذشته است، در چیزی که به نظر می رسد شروعی نسبتا آرام برای هفته بزرگ پیش رو داشته باشد.

سرمایه گذاران در واکنش به گزارش بازار کار ایالات متحده، که به بهبود بیشتر جفت یورو/دلار از نزدیک منطقه 1.0830 دامن زد، فعالیت معاملاتی نوسان روز جمعه را هضم کردند. جفت ارز اصلی روز جمعه پس از اینکه دلار آمریکا متحمل زیان های سنگینی به دلیل داده های ناامیدکننده حقوق و دستمزد ایالات متحده شد، بیش از یک رقم بزرگ افزایش یافت. حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی در ماه ژوئن به 209 هزار در مقابل 225 هزار برآورد رسید. علاوه بر این، NFP های ماه می و آوریل شاهد یک بازنگری نزولی بزرگ بودند که حاکی از کاهش در بازار کار است.

داده‌های تورم دستمزد، که به‌وسیله میانگین درآمد ساعتی نشان داده می‌شود، در ماه ژوئن 0.4% در برابر برآورد +0.3% بود و با 0.4% در ماه می مطابقت داشت که از +0.3% به سمت بالا بازبینی شد. پس از انتشار اطلاعات مشاغل در ایالات متحده، سرمایه گذاران شروع به این کردند که فدرال رزرو ممکن است آنطور که انتظار می رفت مغرور نباشد و EUR/USD را به قیمت دلار آمریکا به سمت 1.1000 بازگرداند.

اکنون بازارها با احتمال 70 درصدی توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر پس از افزایش 25 واحد پایه (bps) مورد انتظار بانک مرکزی ایالات متحده در این ماه، قیمت گذاری می کنند.

در همین حال، به نظر می رسد اظهارات متفاوت مقامات بانک مرکزی اروپا (ECB) در آخر هفته، صعود بیشتر یورو (EUR) را در حال حاضر محدود می کند. فرانسوا ویلروی دی گالهاو، عضو شورای حاکم ECB گفت: «منطقه یورو نرخ ها به زودی به اوج خود خواهند رسید، اما بیشتر یک فلات مرتفع خواهد بود تا یک قله.» ماریو سنتنو، عضو شورای حاکم بانک مرکزی اروپا و رئیس بانک پرتغال، گفت که انتظار دارد منطقه یورو تورم زیر 3 درصد تا پایان سال 2023.

نکته بعدی برای معامله گران، داده های تورم چین است که می تواند تأثیر قابل توجهی بر روی احساسات ریسک و ارزش گذاری دلار آمریکا داشته باشد و به نوبه خود بر عملکرد قیمت یورو/دلار آمریکا تأثیر بگذارد. همچنین، در غیاب داده‌های اقتصادی سطح بالای ایالات متحده، داده‌های اعتماد سرمایه‌گذاران Sentix در منطقه یورو برای ماه ژوئیه که اواخر این دوشنبه منتشر می‌شود، در کانون توجه قرار دارد. نظرسنجی ZEW این هفته آلمان و شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) از نزدیک توسط معامله گران EUR/USD دنبال خواهد شد.

EUR/USD: سطوح فنی برای تماشا

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.