یورو/دلار آمریکا در بحبوحه کاهش دلار آمریکا به زیر 1.0800 رسید و تنش‌های ژئوپلیتیکی دوباره آغاز شد.

[ad_1] اشتراک گذاری: EUR/USD به دنبال ردپای شاخص USD در محدوده باریکی زیر 1.0800 در نوسان است. تنش‌های روسیه و اوکراین با برنامه‌ریزی برای استقرار تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی در همسایه بلاروس، دوباره افزایش یافته است. سرمایه گذاران از توجه به گسترش تسهیلات وام اضطراری به بانک های کوچک ایالات متحده استقبال کرده اند.

کد خبر : 338855
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۵۴
یورو/دلار آمریکا در بحبوحه کاهش دلار آمریکا به زیر 1.0800 رسید و تنش‌های ژئوپلیتیکی دوباره آغاز شد.

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • EUR/USD به دنبال ردپای شاخص USD در محدوده باریکی زیر 1.0800 در نوسان است.
  • تنش‌های روسیه و اوکراین با برنامه‌ریزی برای استقرار تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی در همسایه بلاروس، دوباره افزایش یافته است.
  • سرمایه گذاران از توجه به گسترش تسهیلات وام اضطراری به بانک های کوچک ایالات متحده استقبال کرده اند.

جفت EUR/USD در جلسه توکیو یک حرکت رفت و برگشتی زیر 1.0800 را نشان می دهد. جفت ارز اصلی به دنبال ردپای کاهش شاخص دلار آمریکا (DXY)، که با وجود PMI اولیه خوش‌بینانه S&P Global و گسترش حمایت‌های مالی از بانک‌های متوسط ​​ایالات متحده، در تلاش برای رشد صعودی است، منحرف شده است.

قراردادهای آتی S&P500 افزایش قابل توجهی در نشست آسیایی داشته است. سبد معاملات آتی 500 سهام ایالات متحده، سوگیری مثبتی را به همراه داشت که در روز جمعه مشاهده شد، زیرا سرمایه گذاران از توجه به گسترش تسهیلات وام اضطراری به بانک های کوچک ایالات متحده برای حفظ تعهدات نقدینگی خود استقبال کردند. آلفای تولید شده در اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده همچنان زیر 3.38 درصد است زیرا خیابان معتقد است که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو (فدرال رزرو) نرخ بهره را به طور چشمگیری افزایش نخواهد داد.

نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس روز یکشنبه گفت: «استرس اخیر در بخش بانکی و احتمال بحران اعتباری بعدی، ایالات متحده را به رکود نزدیک‌تر می‌کند. قطعاً ما را به هم نزدیک‌تر می‌کند.» اگر ترس از رکود بالقوه وجود داشته باشد، این درخواست سختی از سوی فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره خواهد بود.

در جبهه جهانی، تنش‌های روسیه و اوکراین دوباره تجدید شد، زیرا ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در آخر هفته گفت که روسیه در نظر دارد تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی را در همسایه بلاروس مستقر کند. وی ادامه داد: ما سلاح های هسته ای خود را به بلاروس منتقل نمی کنیم، بلکه آنها را همانطور که آمریکا در اروپا انجام می دهد در آنجا مستقر خواهیم کرد.

در منطقه یورو، خانوارها به دلیل تورم تاخت و تاز با فشار شدیدی مواجه هستند. به گزارش رویترز، اعتصاب گسترده ای در آلمان قرار بود اوایل دوشنبه آغاز شود و حمل و نقل و فرودگاه ها را فلج کند که یکی از بزرگترین تعطیلی های دهه های اخیر است، زیرا بزرگترین اقتصاد اروپا از تورم سر به فلک کشیده است. بانک مرکزی اروپا (ECB) سخت کار می کند تا تورم داغ را کاهش دهد، با این حال، کاتالیزور به دلیل کمبود نیروی کار بسیار چسبنده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.