یورو/دلار آمریکا به بالاترین سطح 2 ماهه رسیده است، آیا زمان عقب نشینی است؟

[ad_1] پیش بینی قیمت یورو/دلار آمریکا: پیشنهاد شده توسط زین وودا هم اکنون پیش بینی سه ماهه سوم در یورو را دانلود کنید بیشتر بخوانید: GBP/USD، EUR/GBP چشم انداز پیش از یک هفته پر داده EUR/USD به دنبال افزایش مجدد کاهش ارزش دلار آمریکا، کنترل روانی 1.1000 را شکست. پس از شروع درخشان هفته برای

کد خبر : 373320
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
یورو/دلار آمریکا به بالاترین سطح 2 ماهه رسیده است، آیا زمان عقب نشینی است؟

[ad_1]

پیش بینی قیمت یورو/دلار آمریکا:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

هم اکنون پیش بینی سه ماهه سوم در یورو را دانلود کنید

بیشتر بخوانید: GBP/USD، EUR/GBP چشم انداز پیش از یک هفته پر داده

EUR/USD به دنبال افزایش مجدد کاهش ارزش دلار آمریکا، کنترل روانی 1.1000 را شکست. پس از شروع درخشان هفته برای دلار، جلسه ایالات متحده یک دوره تضعیف مجدد را برای دلار به ارمغان آورد که تا امروز صبح اروپا ادامه داشت. نمودار قدرت ارز زیر با دیروز که دلار هفته را به عنوان یکی از قوی ترین ارزها آغاز کرد، کاملاً مغایرت دارد. آیا ما در معرض تضعیف دلار هستیم یا این فقط نتیجه قرار گرفتن در آستانه انتشار CPI ایالات متحده در فردا است؟

نمودار قدرت ارز: قوی ترین – JPYضعیف ترین – دلار آمریکا.

image1.png

منبع: FinancialJuice

سیاستگذاران فدرال رزرو، تورم آلمان و احساسات ZEW

دیروز شاهد سخنرانی تعدادی از سیاستگذاران فدرال رزرو در آستانه آخرین دوره خاموشی فدرال رزرو بودیم. حفظ لفاظی جنگ‌طلبانه و بسیاری موافق فدرال رزرو هنوز انجام نشده است، با این حال به نظر می‌رسد بازارها به این واقعیت پایبند هستند که بسیاری معتقدند چرخه پیاده‌روی به پایان خود نزدیک شده است. این تا حدی یکی از دلایل احتمالی فروش دلار در جلسه دیروز ایالات متحده است که در اوایل صبح امروز در تجارت اروپا ادامه یافت.

آلمان صبح امروز شاهد افزایش نرخ تورم بود که از 6.1 درصد در ماه می به 6.4 درصد افزایش یافت. با این حال، چاپ مطابق با برآوردها بود. عامل نگران کننده در رابطه با تورم آلمان این است که غذا همچنان بزرگترین محرک تورم است در حالی که اقدامات کمکی دولت از سال 2022 نیز به عنوان یک عامل کمک کننده در نظر گرفته می شود. در ماه مه 2023، شاخص قیمت مصرف کننده بدون احتساب انرژی و مواد غذایی در +5.4٪ بود، بنابراین نرخ تورم اصلی در ژوئن 2023 دوباره شتاب گرفت. در آوریل و مارس 2023، این نرخ نیز در +5.8٪ بود.

image2.png

تقویم یورو از نظر رویدادهای مخاطره آمیز در این هفته کمرنگ است و ZEW Sentiment به زودی منتشر می شود و همچنین انتظار می رود که ویلروی سیاست گذار بانک مرکزی اروپا نیز اظهارنظر کند. هیچکدام از این رویدادها در این مرحله نباید تأثیری اساسی بر EURUSD داشته باشند، زیرا فعالان بازار همچنان در دو افزایش 25 واحدی در ثانیه تا اکتبر قیمت گذاری می کنند. در سمت دلار نیز یک روز آرام با بولارد، سیاستگذار فدرال رزرو داریم که انتظار می رود قبل از معطوف شدن به CPI ایالات متحده در روز چهارشنبه صحبت کند.

نمای نزدیک از یک پس‌زمینه سفید توضیحات به‌طور خودکار ایجاد شد

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز فنی و افکار نهایی

با نگاهی به EURUSD از منظر فنی، ما به تازگی بالاترین قیمت دو ماهه را پس از یافتن پشتیبانی در MA 100 و 200 روزه چاپ کرده ایم. ساختار بازار نشان می دهد که عقب نشینی مناسب است، اما با توجه به ضعف دلار، هر شانسی وجود دارد که EURUSD به سمت علامت 1.1100 جلوتر از CPI ایالات متحده در فردا حرکت کند.

در مورد شکست احتمالی محدوده بالای 1.1100، فکر می‌کنم فردا به CPI ایالات متحده کاهش می‌یابد، با فقدان قابل توجه به سمت نزولی که احتمالاً شکستن بالاتر را تسهیل می‌کند. اگر CPI نزدیک به انتظارات باشد، من کاملاً انتظار دارم که محدوده بالا حفظ شود و یک اصلاح بالقوه وارد عمل شود. شایان ذکر است که MA 100 روزه شروع به اشاره به یک الگوی متقاطع طلایی بالقوه می کند که می تواند به صعود بیشتر اشاره کند، اما این هنوز رخ نداده است. با توجه به اینکه RSI هنوز در حال نزدیک شدن به محدوده خرید بیش از حد است، مطمئناً آزمایش محدوده بالا همچنان یک احتمال است.

یک اصلاح از قیمت فعلی با حمایت فوری در اطراف 1.0950 قبل از سطح 1.0900 یا میانگین های متحرک که به عنوان حمایت پویا عمل می کنند، روبرو می شود. MA 100 و 200 روزه به ترتیب در 1.0817 و 1.0858 استراحت می کند.

یورو/دلار آمریکا نمودار روزانه – 11 جولای 2023

منبع: TradingView

سطوح کلیدی برای نگه داشتن چشم در

سطوح پشتیبانی

سطوح مقاومت

داده های احساسات مشتری IG

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر در EURUSD کوتاه مدت هستند و 68٪ از معامله گران در حال حاضر موقعیت های SHORT دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که EURUSD ممکن است قبل از ادامه سقوط از یک جهش کوتاه به سمت محدوده بالاتر لذت ببرد.

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.