یورو/دلار آمریکا بر ضعف دلار، مبارزه یورو/ پوند در برابر قدرت پوند افزایش یافت

[ad_1] قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل EUR/USD و EUR/GBP توصیه شده توسط Nick Cawley پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید رشد فدرال رزرو با کاهش نرخ تورم ایالات متحده و افزایش S&P 500 آخرین گزارش تورم ایالات متحده نشان داد که فشارهای قیمتی بیش از حد انتظار کاهش یافته است، که

کد خبر : 374195
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
یورو/دلار آمریکا بر ضعف دلار، مبارزه یورو/ پوند در برابر قدرت پوند افزایش یافت

[ad_1]

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل EUR/USD و EUR/GBP

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

رشد فدرال رزرو با کاهش نرخ تورم ایالات متحده و افزایش S&P 500

آخرین گزارش تورم ایالات متحده نشان داد که فشارهای قیمتی بیش از حد انتظار کاهش یافته است، که یک تقویت بسیار مورد نیاز برای فدرال رزرو در ادامه مقابله با تورم است. انتشار دیروز باعث شد بازدهی خزانه داری ایالات متحده کاهش بیشتری پیدا کند زیرا معامله گران همچنان به قیمت گذاری بالقوه «یک و تمام شده» در مورد افزایش نرخ بهره آمریکا ادامه می دهند. انتظار می رود فدرال رزرو در اواخر این ماه به طور کامل نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد، اما با کاهش تورم، ممکن است فضای بیشتری برای ثابت نگه داشتن نرخ ها در ماه های آینده داشته باشد. فروش اخیر در بازده اوراق قرضه و ضعف دلار آمریکا از ایده اوج نرخ حمایت می کند. UST دو ساله حساس به نرخ در هفته گذشته 40 واحد کاهش یافته است.

بازدهی دو ساله خزانه داری آمریکا

image1.png

برای همه رویدادهای متحرک بازار و انتشار داده های اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX

این ضعف دلار آمریکا را می‌توان به وضوح در برابر یورو مشاهده کرد و اکنون EUR/USD به بالاترین حد خود در حدود 15 ماه پیش بازگشته است. اوج های مقاومت قبلی که در اواسط آوریل تا اوایل مه ایجاد شده بودند، دیروز در یک کندل روزانه شکسته شدند و اگر این جفت ارز بالای 1.1096 تثبیت شود، این سطوح مقاومت قدیمی ممکن است به سطوح حمایت تبدیل شوند. اندیکاتور CCI در پایین نمودار جفت را به‌عنوان بیش از حد خرید نشان می‌دهد، بنابراین قبل از اینکه EUR/USD بتواند جلوتر حرکت کند، باید عادی شود. سطح بعدی مقاومت در 1.1185 نزدیک است و پس از آن 1.1250 در نظر گرفته می شود.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD – 13 جولای 2023

image2.png

نمودار از طریق TradingView

خرده فروشی کوتاه GBP/USD – تغییر هفتگی بزرگ

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 28.45 درصد معامله‌گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 2.52 به 1 است. تعداد معامله‌گران در لانگ خالص 4.10 درصد کمتر از دیروز است. 35.07 درصد کمتر از هفته گذشته استدر حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 6.15 درصد بیشتر از دیروز و 38.55 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک قوی تر پوند/سوگیری معاملاتی بر خلاف روند صعودی دلار آمریکا.

اقتصاد بریتانیا در ماه مه کمتر از حد انتظار کوچک شد، پوند/دلار آمریکا به 1.3000 رسید

EUR/GBP داستان متفاوتی است و این جفت به کاهش ادامه می دهد. EUR/USD در ابتدای فوریه بالاترین قیمت چند ماهه 0.8979 را چاپ کرد و از آن زمان به بعد این جفت کاهش یافته است و یک سری ناگسستنی از اوج ها و پایین ترین قیمت ها را ایجاد کرده است. پوند همچنان با افزایش بازده اوراق قرضه حمایت می شود و انتظار می رود بانک انگلستان به افزایش نرخ های هر چه بیشتر ادامه دهد. هرچه اختلاف بهره بین پوند انگلیس و یورو بیشتر شود، EUR/GBP کمتر خواهد شد.

نمودار قیمت روزانه EUR/GBP – 13 ژوئیه 2023

image3.png

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.