یورو/دلار آمریکا بر اساس یک دلار ثابت، کاهش ریسک کاهش می یابد

[ad_1] EUR/USD آماده می شود تا هفته را با زیان سنگین بالای 2٪ به پایان برساند. مقامات فدرال رزرو اصرار دارند که زمان اعلام “پیروزی” فرا نرسیده است و در عین حال اضافه می کنند که افزایش بیشتر نرخ بهره در راه است. ECB Schnabel و Kazaks انتظار دارند در سپتامبر نرخ بهره دیگری افزایش

کد خبر : 243955
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۱۹
یورو/دلار آمریکا بر اساس یک دلار ثابت، کاهش ریسک کاهش می یابد

[ad_1]

  • EUR/USD آماده می شود تا هفته را با زیان سنگین بالای 2٪ به پایان برساند.
  • مقامات فدرال رزرو اصرار دارند که زمان اعلام “پیروزی” فرا نرسیده است و در عین حال اضافه می کنند که افزایش بیشتر نرخ بهره در راه است.
  • ECB Schnabel و Kazaks انتظار دارند در سپتامبر نرخ بهره دیگری افزایش یابد.

یورو/دلار آمریکا برای دومین روز متوالی کاهش می‌یابد به دلیل تقویت گسترده دلار آمریکا، به دلیل جو ضعیف بازار که توسط اظهارات مقامات فدرال رزرو تحریک شده است، در حالی که بازده اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده افزایش یافته است. در زمان نوشتن این مقاله، EUR/USD پس از رسیدن به بالاترین سطح روزانه در 1.0095، در 1.0035 زیر قیمت افتتاحیه خود معامله می شود.

EUR/USD به پایین ترین سطح روزانه 1.0032 رسید و دوباره به برابری نزدیک شد. شاخص دلار آمریکا، معیاری از ارزش دلار آمریکا در برابر شش همتا، تقریباً 0.60% افزایش یافت و در 108.129 قرار گرفت و در بالاترین سطح شش هفته قرار گرفت، در حالی که بازده اوراق قرضه T 10 ساله ایالات متحده هشت واحد در ثانیه افزایش یافت و به 2.978% رسید. .

یورو/دلار آمریکا بر اساس اظهارنظرهای جنگ‌طلبی کاهش می‌یابد

مقامات فدرال رزرو مقصر افزایش اخیر دلار آمریکا هستند. روز جمعه، توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، گفت که زمان زیادی برای تصمیم گیری در مورد میزان افزایش نرخ بهره جلسه در سپتامبر وجود دارد و افزود که فدرال رزرو باید به مناطق محدودکننده حرکت کند. اظهارات بارکین بازتاب فدرال رزرو کانزاس سیتی بود که گفت اگرچه داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده ماه جولای «دلگرم‌کننده» بود، اما مورد سخت‌گیری بیشتر همچنان قوی است.

در همین حال، دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو، در سمت جنگ طلب، گفت که 50 یا 75 بشکه در ثانیه در جلسه بعدی مناسب خواهد بود و در عین حال از کاهش نرخ بهره در سال 2023 عقب نشینی می کند. افزایش 75 واحدی در ماه آینده و تاکید کرد که خیلی زود است که بگوییم تورم به اوج خود رسیده است.

نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینه سوتا، گفت که فدرال رزرو متعهد به کنترل تورم است، اگرچه او مطمئن نیست که فدرال رزرو می تواند تورم را بدون ایجاد رکود کاهش دهد.

در همین حال، در سمت منطقه یورو، فقدان انتشار اقتصادی در روز جمعه باعث شد معامله گران EUR/USD به سمت تفسیر بانک مرکزی اروپا به رهبری اشنابل متمایل شوند. او در مصاحبه با رویترز گفت: «هر تصمیمی بر اساس داده‌های دریافتی گرفته می‌شود. اگر به جدیدترین داده‌ها نگاه کنم، می‌توانم بگویم که نگرانی‌هایی که در ماه جولای داشتیم برطرف نشده است.» انعکاس اظهارات اشنابل، قزاق‌های بانک مرکزی اروپا بودند و اشاره کردند که «ما به افزایش نرخ‌ها ادامه خواهیم داد» تا از ریشه‌دار شدن تورم جلوگیری کنیم.

در جاهای دیگر، معاملات آتی بازار پول به طور کامل 50 واحد در ثانیه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را قیمت گذاری کرده اند، در حالی که احتمال افزایش 75 واحدی در ثانیه 82 درصد است. در سراسر حوضچه، بازارهای STIR به طور کامل توسط بانک مرکزی اروپا 50 bps قیمت گذاری شده است.

چه چیزی را تماشا کنیم

تقویم اقتصادی منطقه یورو شامل شاخص‌های PMI جهانی S&P فرانسه و آلمان و گزارش IFOهای آلمان است که انتظار می‌رود نرم باشند. در جبهه ایالات متحده، این سند دارای شاخص‌های PMI جهانی S&P برای ماه آگوست، ادعاهای بیکاری، سمپوزیوم اقتصادی فدرال رزرو جکسون هول است که در آن جروم پاول، رئیس فدرال رزرو سخنرانی خواهد کرد، و شاخص مورد علاقه فدرال رزرو برای سنجش تورم، PCE برای PCE جولای.

سطوح فنی کلیدی EUR/USD

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.