یورو/دلار آمریکا با وجود اظهارات تندروانه فدرال رزرو، با کاهش ارزش دلار به ارزش 1.0950 پیش رفت.

[ad_1] اشتراک گذاری: اظهارات تندروانه سیاستگذاران فدرال رزرو پشتوانه دلار آمریکا نبود داده‌های مسکن ایالات متحده تخمین‌ها را نادیده گرفت، اگرچه معامله‌گران EUR/USD آن را نادیده گرفتند. تجزیه و تحلیل قیمت EUR/USD: ریسک های صعودی در 1.1000 قرار دارند که به طور بالقوه بالاترین YTD را نشان می دهد. ریسک های نزولی زیر

کد خبر : 347780
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
یورو/دلار آمریکا با وجود اظهارات تندروانه فدرال رزرو، با کاهش ارزش دلار به ارزش 1.0950 پیش رفت.

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • اظهارات تندروانه سیاستگذاران فدرال رزرو پشتوانه دلار آمریکا نبود
  • داده‌های مسکن ایالات متحده تخمین‌ها را نادیده گرفت، اگرچه معامله‌گران EUR/USD آن را نادیده گرفتند.
  • تجزیه و تحلیل قیمت EUR/USD: ریسک های صعودی در 1.1000 قرار دارند که به طور بالقوه بالاترین YTD را نشان می دهد. ریسک های نزولی زیر 1.0900 هستند.

یورو/دلار آمریکا دو روز متوالی زیان و صعود کرد و به دلیل کاهش بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا و ضعف گسترده دلار آمریکا (USD) به رقم 1.0950 رسید. بنابراین، EUR/USD پس از رسیدن به پایین ترین سطح 1.0920، در 1.0961 معامله می شود.

با کاهش بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا، یورو در برابر دلار آمریکا رشد کرد

با ثبت زیان وال استریت، احساسات بدتر شد. مقامات فدرال رزرو به رهبری جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، نیاز به انقباض بیشتر را تقویت کردند. با این وجود، بولارد اظهار داشت که رکود نمی بیند و انتظار دارد نرخ ها بین 5.50 تا 5.75 درصد باشد. اخیرا، رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، خاطرنشان کرد که او افزایش دیگری و سپس یک مکث را تخمین می زند. وی افزود که کاهش تورم به هدف فدرال رزرو کمی زمان می برد و همچنین رکودی را پیش بینی نمی کند.

در این میان، طبق CME FedWatch Tool، انتظارات فدرال رزرو برای نشست ماه می با احتمال 86.7 درصد برای افزایش 25 واحدی در ثانیه است.

از نظر داده‌ها، دستور کار اقتصادی در ایالات متحده کاهش 0.80 درصدی ماهانه در شروع مسکن در ماه مارس را به دنبال افزایش 7.3 درصدی در فوریه (از 9.8 درصد کاهش یافته است). در همین حال، مجوزهای ساختمانی 8.8 درصد کاهش یافت که کمتر از رشد مورد انتظار 1.45 درصد بود، اگرچه ارقام ماه فوریه از 13.8 درصد به 15.8 درصد افزایش یافت.

فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا (ECB) در جبهه منطقه یورو (EU) گفت که خط پایه بانک مرکزی اروپا افزایش نرخ ها در نشست 4 می است. وی افزود که داده ها نشان می دهد که شوک های زنجیره تامین کاهش یافته و کاهش قیمت انرژی به مقابله با تورم کمک می کند. در نهایت، او گفت که بانک مرکزی اروپا در حالت انتظار و دید قرار دارد.

در تقویم اتحادیه اروپا شاخص Zew آلمان برای ماه آوریل نشان داده شده است. اگرچه آنها خوش بین بودند، اما انتظارات برای شرایط آتی برآوردهای 4.1 در مقابل 15.6 پیش بینی ها را از دست دادند. با توجه به شرایط فعلی، این شاخص 32.5- کمتر از حد انتظار 40- بود که با توجه به اینکه قرائت ماه قبل 46.5- بود، بهبود یافته است. یکی از مقامات ارشد ZEW با اشاره به اینکه “کارشناسان انتظار دارند بانک ها در اعطای وام محتاط تر باشند” گفت: “نرخ تورم بالا و سیاست های پولی محدود کننده بین المللی نیز بر اقتصاد تاثیر می گذارد.”

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

یورو/دلار آمریکا

از منظر نمودار روزانه، EUR/USD همچنان به سمت بالا حرکت می کند، با میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) عمل قیمت را به عنوان یک حمایت پویا دنبال می کند. افت 1.50 درصدی از 14 تا 17 آوریل در حدود 1.0909 محدود شد قبل از اینکه از دومی به سمت نرخ های ارز فعلی جهش کند. اگرچه ترکیبی است، اما نوسان‌گرها نشان می‌دهند که EUR/USD می‌تواند برای صعود دیگری آماده باشد.

اگر EUR/USD به 1.1000 برسد، می تواند قبل از آزمایش 1.1100، بالاترین سطح YTD در 1.1075 را به چالش بکشد. از سوی دیگر، سقوط به زیر 1.0900، و EUR/USD می تواند تا EMA 20 روزه در 1.0890 قبل از سقوط به متحرک نمایی 50 روزه در 1.0795 سقوط کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.