یورو/دلار آمریکا با هفته پر تورم مواجه است

[ad_1] نقاط صحبت تحلیل EUR/USD اصول بنیادین منطقه یورو تصویری متفاوت ارائه می‌دهند، اما هنوز به اندازه کافی برای جلوگیری از افزایش بی‌سابقه دلار آمریکا کافی نیست. تمرکز تورم در هفته آینده تحلیل تکنیکال بازتاب عدم قطعیت اساسی است. پیش بینی بنیادی یورو: مراقب باشید توصیه شده توسط وارن ونکتاس پیش بینی یورو رایگان خود

کد خبر : 276959
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۳:۳۴
یورو/دلار آمریکا با هفته پر تورم مواجه است

[ad_1]

نقاط صحبت تحلیل EUR/USD

  • اصول بنیادین منطقه یورو تصویری متفاوت ارائه می‌دهند، اما هنوز به اندازه کافی برای جلوگیری از افزایش بی‌سابقه دلار آمریکا کافی نیست.
  • تمرکز تورم در هفته آینده
  • تحلیل تکنیکال بازتاب عدم قطعیت اساسی است.

پیش بینی بنیادی یورو: مراقب باشید

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

کاتالیزورهای بنیادی هفته گذشته یورو را در پایان هفته با رقم بهتر از حد انتظار PMI خدمات در ماه اکتبر و همچنین اظهار نظر نسبتاً تندروانه کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، تقویت کردند. کریستین لاگارد در سخنرانی روز جمعه خود از روندهای گذشته طفره رفت که نشان می دهد کند شدن رشد کمترین تأثیر را بر فشارهای تورمی دارد. پیام استفاده از تمامی ابزارهای در اختیار برای پایین آوردن تورم به کشور بار دیگر تکرار شد. 2% سطح هدف در اواخر جلسه اروپا، نتایج حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) منتشر شد و علیرغم این واقعیت که اشتغال بیش از برآوردها بود، بیکاری انتظارات را از دست داد که بالاتر می رفت و این همان چیزی بود که بازارها در نهایت به آن واکنش نشان دادند و یورو را بالاتر برد.

از نقطه نظر انرژی، گرم‌تر شدن منطقه یورو به کاهش قیمت انرژی کمک کرده است و انتظار می‌رود تا ماه نوامبر و احتمالا دسامبر ادامه یابد. کاهش قیمت ها باید پشتوانه بیشتری برای یورو در برابر دلار آمریکا ایجاد کند، اما دیگر مشکلات اقتصادی منطقه را از بین نمی برد. سفارشات کارخانه آلمان به شدت کاهش یافت -4٪ مامان ترس از رکود اقتصادی را تشدید می کند و چشم انداز صعودی یورو را محدود می کند.

با نگاهی به آینده، خرده فروشی EZ و CPI خارج از آلمان بر تقویم اقتصادی یورو (به زیر مراجعه کنید) تسلط دارند، در حالی که تورم و احساسات مصرف کننده در ایالات متحده تمرکز دارند. در حالی که صف هفته آینده نسبتاً ملایم است، اما این ارقام تورم تقریباً به اندازه تصمیمات نرخ بهره در شرایط کنونی جهانی مهم هستند. بانک‌های مرکزی از جمله فدرال‌رزرو و بانک مرکزی اروپا به طور مداوم به ما یادآوری می‌کنند که چقدر به داده‌ها وابسته هستند و این انتشارات می‌توانند معیار خوبی از نظر راهنمایی‌های آینده ارائه دهند.

تقویم اقتصادی یورو/دلار آمریکا

image1.pngimage2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه EUR/USD

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

اقدام روزانه قیمت یورو/دلار آمریکا، گاوها را در حال آزمایش منطقه کلیدی تلاقی در اطراف است 0.9864 در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان دهنده تردید بازار در هفته آینده است. ترکیبی از عوامل فشار و کشش به وضوح در فقدان سوگیری جهت‌گیری در این نقطه منعکس شده است که فضا را برای افزایش نوسانات در اطراف رویدادهای اقتصادی هفته آینده باز می‌کند.

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

  • EMA 0.9864/20 روزه (بنفش)
  • 0.9705

داده های احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند در EUR/USD، با 58% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، با این حال، به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، به یک رویکرد محتاطانه کوتاه‌مدت می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.