یورو/دلار آمریکا از پایین ترین سطح سالانه جهش می کند و در حوالی 1.1450 حرکت می کند

[ad_1] EUR/USD در منطقه 1.1440s تثبیت می شود و زیان خود را به سه روز متوالی افزایش می دهد. EUR/USD به پایین ترین سطح سال تا به امروز در حدود 1.1430 چاپ شد. شاخص احساسات مصرف کننده UoM به 66.3 کاهش یافت که پایین ترین میزان از نوامبر 2011 است. EUR/USD به سختی در طول

کد خبر : 129189
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲:۴۰
یورو/دلار آمریکا از پایین ترین سطح سالانه جهش می کند و در حوالی 1.1450 حرکت می کند

[ad_1]

  • EUR/USD در منطقه 1.1440s تثبیت می شود و زیان خود را به سه روز متوالی افزایش می دهد.
  • EUR/USD به پایین ترین سطح سال تا به امروز در حدود 1.1430 چاپ شد.
  • شاخص احساسات مصرف کننده UoM به 66.3 کاهش یافت که پایین ترین میزان از نوامبر 2011 است.

EUR/USD به سختی در طول روز کاهش یافت و در حدود 1.1446 تثبیت شد که در زمان نگارش مقاله 0.01% کاهش داشت. ارز مشترک در برابر دلار آمریکا که در طول دوره آسیایی و اروپایی در قیمت پیشنهادی خود باقی مانده است، نتوانسته است کشش خود را جلب کند و با شروع جلسه نیویورک، روند افزایشی را به دست آورد.

علاوه بر این، کاهش نرخ ارز تک نرخی به مدت سه روز تمدید شده است و در هر یک از آن روزها، پایین‌ترین قیمت‌های سال تا امروز را نشان می‌دهد. در واقع، در اوایل جلسه نیویورک، به پایین ترین سطح سالانه 1.1432 رسید، سطحی که از ژوئیه 2020 مشاهده نشده بود. در زمان انتشار، یورو در حوالی منطقه 1.1440s تثبیت می شود، همانطور که به آخر هفته پیش می رویم.

کاهش شاخص احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان بر گسترش تولید صنعتی اتحادیه اروپا سایه افکند.

در بخش اقتصاد کلان، سند اقتصادی منطقه یورو تولید صنعتی در ماه سپتامبر را نشان می دهد که 5.2 درصد افزایش یافته است، بالاتر از 4.1 درصد پیش بینی شده توسط یورواستات.

در سراسر حوضچه، شاخص احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان برای ماه نوامبر به 66.8 کاهش یافت که کمتر از عدد 71.7 در اکتبر بود که پایین ترین میزان از نوامبر 2011 را نشان می داد.

ریچارد کرتین، اقتصاددان ارشد نظرسنجی از مصرف‌کنندگان، گفت: «به دلیل افزایش نرخ تورم و افزایش باور مصرف‌کنندگان مبنی بر اینکه هنوز سیاست‌های مؤثری برای کاهش نرخ تورم ایجاد نشده است، احساسات مصرف‌کننده در اوایل نوامبر به پایین‌ترین سطح خود در یک دهه گذشته رسید. خسارت ناشی از افزایش تورم.»

به گفته سوسیته جنرال، تحلیلگران در یادداشتی برای مشتریان خاطرنشان کردند که “یورو در نتیجه” تفاوت بین تهدیدهای تورمی ایالات متحده و اروپا سقوط خواهد کرد. وی افزود: “ایالات متحده با یک جهش تورم بزرگتر و مبتنی بر تقاضا مواجه است که خواستار سیاست های پولی سخت تر است، در حالی که در اروپا چنین نیست.” این موضع‌گیری‌های بدخواهانه بانک مرکزی اروپا را تقویت کرد که توسط مقامات ارشد بانک مرکزی اروپا مانند کریستین لاگارد، رئیس‌جمهور و فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا بیان شد، که نرخ‌های بهره بالاتر را عقب انداختند و گفتند که تورم موقتی است و در اواخر سال 2022 تعدیل خواهد شد.

پیش بینی قیمت EUR/USD: چشم انداز فنی

ارز تک نرخی در هفته به ریزش ادامه می‌دهد و در صورت تسریع روند، می‌تواند تا 1.1255، پایین‌ترین سطح 10 جولای 2020، کاهش یابد، اما در مسیر جنوب با موانعی روبرو خواهد شد. اولین حمایت 10 ژوئن 2020، بالاترین سطح در 1.1423، پس از آن 1.1300 و هدف ذکر شده در بالا در 1.1255 خواهد بود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.