یورو/دلار آمریکا از زیان های فدرال رزرو چشم پوشی می کند زیرا گاوها با نگاه به بانک مرکزی اروپا به 1.1300 حمله می کنند.

[ad_1] EUR/USD پس از معکوس کردن زیان های الهام گرفته از فدرال رزرو، حول مانع کلیدی کوتاه مدت بالاتر می رود. فدرال رزرو از کاهش سریع تر نرخ بهره خبر داد و همانطور که انتظار می رفت به سه افزایش نرخ بهره در سال 2022 اشاره کرد. پاول ترس‌های Omicron را پذیرفت و از حرکت

کد خبر : 143107
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۵:۵۵
یورو/دلار آمریکا از زیان های فدرال رزرو چشم پوشی می کند زیرا گاوها با نگاه به بانک مرکزی اروپا به 1.1300 حمله می کنند.

[ad_1]

  • EUR/USD پس از معکوس کردن زیان های الهام گرفته از فدرال رزرو، حول مانع کلیدی کوتاه مدت بالاتر می رود.
  • فدرال رزرو از کاهش سریع تر نرخ بهره خبر داد و همانطور که انتظار می رفت به سه افزایش نرخ بهره در سال 2022 اشاره کرد.
  • پاول ترس‌های Omicron را پذیرفت و از حرکت بازار «شایعه را بخر، بفروش» حمایت کرد.
  • ECB احتمالاً پایان PEPP را نشان می دهد، اما مشکلات ویروسی این مورد را جالب نگه می دارد.

پس از واکنش سریع به فدرال رزرو جنگ‌طلب، گاوهای یورو/دلار آمریکا کنترل‌های خود را برای رسیدن به آستانه 1.1300 در اوایل صبح پنجشنبه در آسیا بازپس گرفتند.

جفت ارز اصلی پس از مطابقت فدرال رزرو آمریکا (فدرال رزرو) با پیش بینی های بازار برای کاهش سریعتر و افزایش سیگنال نرخ نرخ در سال 2022، به 1.1221 سقوط کرد. با این حال، به نظر می رسد نظرات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، باعث افزایش اخیر در آستانه بانک مرکزی کلیدی اروپا شده است. نشست سیاست پولی (ECB)

فدرال رزرو کاهش ماهانه اوراق قرضه را دو برابر کرد و به 30 میلیارد دلار رساند و در نمودار نقطه ای نیز سه افزایش نرخ در سال 2022 ذکر شد که مطابق با انتظارات بازار گسترده بود. با این حال، نظرات پاول مانند “نوع Omicron خطراتی را برای چشم انداز ایجاد می کند” و همچنین از افزایش نرخ تا تکمیل کاهش نرخ خودداری می کند، خریداران جفت EUR/USD را به یاد آوردند.

شایان ذکر است که امیدهای محرک از سوی ایالات متحده و افزایش ارزش سهام، که بازدهی خزانه داری ایالات متحده را کاهش می دهد، نیز پشتوانه پیشرفت این جفت ارز بوده است.

علاوه بر حرکت الهام گرفته از فدرال رزرو، تثبیت پایان سال و آماده سازی قبل از بانک مرکزی اروپا احتمالاً استدلال های اضافی هستند که از آخرین روند صعودی EUR/USD پشتیبانی می کنند.

در ادامه، معامله گران جفت به احتمال زیاد شاهد معاملات کم رونق در نشست ECB خواهند بود. با این حال، قرائت های اولیه PMI ماه دسامبر برای آلمان و منطقه یورو ممکن است حرکت های میانی ارائه دهد.

با این حال، بانک مرکزی منطقه‌ای آماده بستن برنامه خرید اضطراری همه‌گیر (PEPP) است، اما سؤالات در مورد برنامه خرید دارایی (APP) و پیش‌بینی‌های اقتصادی برای معامله‌گران جفت ارز بسیار مهم خواهد بود تا مراقب انگیزه‌های جدید باشند.

بانک مرکزی اروپا به صراحت اعلام کرده است که افزایش نرخ بهره در سال 2022 “بسیار بعید” است و اصرار دارد که تورم بالاتر احتمالا موقتی خواهد بود. با این وجود، فعالان بازار انتظار دارند که پیش‌بینی‌های تورم امسال و سال‌های آینده اصلاح شود. از سوی دیگر، رشد ممکن است دچار بازنگری نزولی شود، زیرا منطقه در حال حاضر با محدودیت‌هایی به دلیل گسترش سریع Omicron دست و پنجه نرم می‌کند. سناریو باید به طور کلی برای ارز مشترک کاهشی باشد.

بخوانید: پیش‌نمایش بانک مرکزی اروپا: کالیبراسیون بیشتر یا سفت شدن واقعی؟

تحلیل فنی

اگرچه یک خط حمایت صعودی از 24 نوامبر از گاوهای درون روزی در حدود 1.1260 دفاع می کند، EUR/USD باید از خط مقاومت نزولی هفت هفته ای، نزدیک به 1.1325 عبور کند تا خریداران را متقاعد کند. با این حال، مقاومت افقی ماهانه نزدیک به 1.1380-85 و سطح 100-DMA در اطراف 1.1445، حرکت صعودی را به چالش خواهد کشید.

از طرف دیگر، پایین ترین قیمت سالانه 1.1186 یک فیلتر نزولی اضافی ارائه می دهد. پس از آن، سطح 61.8% گسترش فیبوناچی (FE) از 28 اکتبر تا نوامبر، نزدیک به 1.1120، در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.