یورو در برابر دلار آمریکا به کمترین میزان در 20 سال گذشته رسید، از 1.028 دلار به ازای هر واحد استفاده کرد – تحلیلگر می گوید برابری قریب الوقوع است – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] یورو شروع کندی در نیمه دوم سال 2022 داشته است، زیرا ارز فیات در برابر دلار آمریکا به پایین ترین حد در 20 سال گذشته سقوط کرد. این افت به ترس از اینکه اقتصاد جهانی در رکود است می افزاید و تحلیلگران بر این باورند که خطر برابری اکنون فقط یک موضوع زمان است.

کد خبر : 225356
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
یورو در برابر دلار آمریکا به کمترین میزان در 20 سال گذشته رسید، از 1.028 دلار به ازای هر واحد استفاده کرد – تحلیلگر می گوید برابری قریب الوقوع است – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

یورو شروع کندی در نیمه دوم سال 2022 داشته است، زیرا ارز فیات در برابر دلار آمریکا به پایین ترین حد در 20 سال گذشته سقوط کرد. این افت به ترس از اینکه اقتصاد جهانی در رکود است می افزاید و تحلیلگران بر این باورند که خطر برابری اکنون فقط یک موضوع زمان است.

یورو نزدیک به برابری با دلار آمریکا است

سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا (ECB) با سطوح تورم بی سابقه سروکار داشته اند اما از نظر افزایش نرخ بهره معیار بسیار کندتر از ایالات متحده بوده اند. در 27 تا 29 ژوئن، اعضای بانک مرکزی اروپا در مجمع سالانه بانک مرکزی اروپا ملاقات کردند و کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا گفت: “سیاست پولی در مقطع دشواری قرار دارد.”

در این نشست، لاگارد همچنین خاطرنشان کرد که اولین افزایش نرخ بهره اتحادیه اروپا (EU) در سال جاری در ماه ژوئیه با یک چهارم درصد افزایش خواهد یافت. او همچنین خاطرنشان کرد که افزایش نرخ بهره احتمالاً در ماه سپتامبر انجام خواهد شد، اما افزایشی بزرگتر از افزایش ماه جولای خواهد بود. فردریک دوکروزت، رئیس تحقیقات اقتصاد کلان در Pictet Wealth Management، معتقد است که اعضای بانک مرکزی اروپا احتمالاً آرزو می کردند که نرخ بهره بانکی را زودتر افزایش دهند.

دوکروزت توضیح داد: “با نگاهی به گذشته، من فکر می کنم که بسیاری از اعضای شورای حاکم دوست داشتند در ماه ژوئن نرخ ها را افزایش دهند.” مدیر اجرایی Pictet افزود: “اما این یک وضعیت بسیار دشوار است زیرا می دانید که ما در حال کاهش هستیم.”

یورو در برابر دلار آمریکا به کمترین میزان در 20 سال گذشته رسید و از 1.028 دلار به ازای هر واحد استفاده کرد - تحلیلگر می گوید برابری قریب الوقوع است

تورم و مسائل مرتبط با جنگ در اوکراین، اتحادیه اروپا را با انتخاب های کمتری روی میز، در یک ترشی مالی قرار داده است. اقتصاد افتضاح اروپا همچنین فشار قابل توجهی بر یورو وارد کرده است. یورو در 5 ژوئیه 2022 به پایین ترین حد در 20 سال گذشته رسید و به 1.0281 دلار در هر یورو رسید که پایین ترین ارزش در برابر دلار آمریکا از دسامبر 2002 است.

نیل جونز، تحلیلگر Mizuho FX، روز سه‌شنبه به بلومبرگ گفت که برابری با دلار آمریکا «اکنون فقط موضوع زمان» است. مدل‌های قیمت آپشن بلومبرگ نشان می‌دهد که احتمال 60 درصدی وجود دارد که یورو با دلار آمریکا برابری کند. دومینیک بانینگ، رئیس تحقیقات FX اروپا در HSBC به بلومبرگ گفت که «سخت است که بتوان در مورد یورو گفتن مثبتی پیدا کرد.» این تحلیلگر افزود:

با پایبندی بانک مرکزی اروپا به خط خود مبنی بر اینکه ما فقط شاهد افزایش 25 واحدی در ماه ژوئیه خواهیم بود – در زمانی که سایرین با سرعت بیشتری حرکت می کنند – و منتظر ماه سپتامبر برای انقباض سریع تر هستند، همچنین حمایت کمی از بازدهی بالاتر حاصل می شود.

پوند استرلینگ در برابر دلار آمریکا به پایین ترین حد 2 سال اخیر رسید، یورو با نوسانات بیشتری روبرو شد

علاوه بر اینکه بانک مرکزی اروپا با تورم و مسائل مرتبط با جنگ سروکار دارد، بریتانیا نیز از این موضوع رنج می برد. بانک مرکزی انگلیس در گزارشی به تفصیل اشاره کرده است که چشم انداز اقتصادی انگلیس تاسف بار به نظر می رسد و بانک مرکزی یادآور می شود که انتظار می رود خانوارهای بریتانیا در پرداخت با مشکل مواجه شوند. در اواسط ژوئن، پوند استرلینگ بریتانیا (GBP) با مشکلات مشابه یورو مواجه شد، زیرا قدیمی ترین ارز فیات جهان در برابر دلار آمریکا به زیر 1.20 دلار رسید.

از مارس 2020، GBP در دو سال اخیر در برابر دلار به آن پایین نزول نکرده است. تحلیلگران انتظار دارند که یورو شاهد نوسانات بیشتری بین ارزهای فیات مانند دلار آمریکا و فرانک سوئیس باشد. تحلیلگر FX میزوهو روز سه شنبه به این نتیجه رسید: «با توجه به تعطیلات ایالات متحده، بازار FX به نقدینگی کامل باز نمی گردد. “هر اندازه معین تجارت احتمالاً تأثیر بیشتری بر حرکت بازار خواهد داشت.”

برچسب ها در این داستان

19 اقتصاد، کریستین لاگارد، دلار، دومینیک بانینگ، بانک مرکزی اروپا، تورم بانک مرکزی اروپا، اقتصاد، اتحادیه اروپا، یورو، یورو، اقتصاد اروپا، اتحادیه اروپا، فردریک دوکروزت، پوند، تورم، تحلیلگر میزوهو FX، نیل جونز، پوند استرلینگ، فرانک سوئیس، دلار آمریکا، انگلستان، اقتصاد انگلستان، دلار آمریکا

نظر شما در مورد نزدیک شدن یورو به برابری دلار آمریکا چیست؟ آیا فکر می کنید در آینده نزدیک به برابری برسد؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.